Gjest Knutern201 Skrevet 17. mars 2022 #1 Skrevet 17. mars 2022 Skal bruke selvbruning for andre gang i dag, sist ble det veldig lite forskell, mistenker at jeg brukte for lite. Fikk heller ikke til noe særlig jevnt lag på ryggen da er ganske bred over skuldrene og rekker ikke bak med hendene. Hvordan få til et best mulig resultat? Er relativt rød i huden i tillegg til blek, er rødhåra om det skal kunne være nyttig info.
Gjest Hottentått Skrevet 17. mars 2022 #2 Skrevet 17. mars 2022 (endret) Finnes så mye forskjellig der ute, og mye er dårlig. Jeg har god erfaring med Sophie Elise sin Glöd. Den gir ikke skjolder og er den mest naturlige jeg har prøvd. Husk å gjør godt forarbeid. Dusj og skrubb deg (helst dagen før, men det er jo litt seint hvis du skal gjøre det IDAG, altså før midnatt). Smør deg godt inn med fuktighetskrem. Vær ekstra nøye å smøre knær, albuer, mellom fingre og tær. Og så selvbruning. Du må få hjelp til å smøre ryggen hvis du vil få det pent og jevnt der. Tror ingen får til det på egenhånd ☺️ Endret 17. mars 2022 av Hottentått
Gjest Knutern201 Skrevet 18. mars 2022 #3 Skrevet 18. mars 2022 19 hours ago, Hottentått said: Finnes så mye forskjellig der ute, og mye er dårlig. Jeg har god erfaring med Sophie Elise sin Glöd. Den gir ikke skjolder og er den mest naturlige jeg har prøvd. Husk å gjør godt forarbeid. Dusj og skrubb deg (helst dagen før, men det er jo litt seint hvis du skal gjøre det IDAG, altså før midnatt). Smør deg godt inn med fuktighetskrem. Vær ekstra nøye å smøre knær, albuer, mellom fingre og tær. Og så selvbruning. Du må få hjelp til å smøre ryggen hvis du vil få det pent og jevnt der. Tror ingen får til det på egenhånd ☺️ Fant fort ut at jeg burde ha tatt på fuktighetskrem over hele kroppen før jeg begynte, sliter med ekstremt tørr hud, og da satte såklart fargen deg ekstra god der det er tørrest, så ble litt ujevnt etter dusj.
Gjest Hottentått Skrevet 18. mars 2022 #4 Skrevet 18. mars 2022 Knutern201 skrev (1 time siden): Fant fort ut at jeg burde ha tatt på fuktighetskrem over hele kroppen før jeg begynte, sliter med ekstremt tørr hud, og da satte såklart fargen deg ekstra god der det er tørrest, så ble litt ujevnt etter dusj. Man lærer så lenge man lever si 😄 var det noe spesielt du skulle eller er det ingen krise? Krever litt planlegging hvis man skal få bra resultat. Tror alle har gått på samme smellen som du gjorde nå altså 😅
Gjest Knutern201 Skrevet 18. mars 2022 #5 Skrevet 18. mars 2022 1 hour ago, Hottentått said: Man lærer så lenge man lever si 😄 var det noe spesielt du skulle eller er det ingen krise? Krever litt planlegging hvis man skal få bra resultat. Tror alle har gått på samme smellen som du gjorde nå altså 😅 Neida var ikke noe spess, så går helt fint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå