Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg testet positivt i går og har ikke hatt noe symptomer på graviditet annet enn at mensen var forsinket med en dag eller to. Men nå i kveld har jeg mye stikkende menssmerter. Det er ganske intenst men ikke konstant. Ingen blødning hittil men har måttet sjekke noen ganger... Høres det normalt ut?

Anonymkode: 0a775...f40

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Helt normalt. Og de kommer til å komme og gå utover hele svangerskapet.

Anonymkode: 9a637...1a8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Helt normalt. Og de kommer til å komme og gå utover hele svangerskapet.

Anonymkode: 9a637...1a8

Takk for svar. Beklager litt ekkelt spørsmål men er diaré og normalt? Smertene sitter helt nederst i magen, like før skambenet, men jeg må på do av det... 😦 med vennlig hilsen ts

AnonymBruker
Skrevet

jeg følte meg helt hoven I livmora og hadde litt murringer. det er pga økt progrestoron. etter noen uker forsvant det, verst i ikm uka. 

progrestoron er også det som gir menssmerter - det øker mellom eggløsning og mens. 

Anonymkode: 7aa59...d6b

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.3.2022 den 22.12):

Takk for svar. Beklager litt ekkelt spørsmål men er diaré og normalt? Smertene sitter helt nederst i magen, like før skambenet, men jeg må på do av det... 😦 med vennlig hilsen ts

Mye «ekkelt» ifm. med graviditet 🤪

Men slik var det også for meg, og kan enda få menssmurringer med påfølgende diaré i uke 34+5 - så tror nok det er normalt. Spør du jordmoren min er aaaalt normalt 😂

Skrevet
Siljeoh skrev (13 timer siden):

Mye «ekkelt» ifm. med graviditet 🤪

Men slik var det også for meg, og kan enda få menssmurringer med påfølgende diaré i uke 34+5 - så tror nok det er normalt. Spør du jordmoren min er aaaalt normalt 😂

Det skulle jeg gjerne hatt litt av😂diare i bytte mot hard mage🙏😅finnes det ikke noe mellomting? 🤪

Skrevet
Lilletrille79 skrev (12 timer siden):

Det skulle jeg gjerne hatt litt av😂diare i bytte mot hard mage🙏😅finnes det ikke noe mellomting? 🤪

Ja, kjære vene, har steeeeinhard mage og det kan gå dager uten at jeg får gått på do...😋 Så kommer det en dag med murringer og diarè 🤣 Det er helt fantastisk å føle lillegutt kravle rundt inni magen, men det skal bli såå digg å få han ut 😇

AnonymBruker
Skrevet

Uke 16 her, og har "menssmertet" for øyeblikket. Kommer og går med noen ukers mellomrom.

Anonymkode: 57ab7...de4

AnonymBruker
Skrevet

Helt vanlig. Fant ut tilfeldig jeg var gravid for noen uker siden bare, og er 11+6 dag. Har ikke hatt et eneste symptom før det. Alt har vært helt vanlig rundt mens. Det er liksom tusse mye har jeg alltid gjort, trøtt er jeg alltid. Spesielt i mørke tiden. Ikke noe form for cravings. Følsom har jeg også alltid vært og kort lunte også. Eneste magen vokste annetledes, og uteblitt mens. 

Anonymkode: 5db77...3a3

Skrevet
Siljeoh skrev (2 timer siden):

Ja, kjære vene, har steeeeinhard mage og det kan gå dager uten at jeg får gått på do...😋 Så kommer det en dag med murringer og diarè 🤣 Det er helt fantastisk å føle lillegutt kravle rundt inni magen, men det skal bli såå digg å få han ut 😇

Ja dette med hard mage hadde jeg glemt fra forrige gang. Enkelte dager gruer jeg meg til å gå på do. Glemmer å ta laktulose og det straffer seg. Har fortsatt ikke hatt diare men det kommer vel🤪skal ikke klage, for nå har jeg ingen andre plager enn å fly på do å tisse hele tiden🤣

Skrevet
Lilletrille79 skrev (1 time siden):

Ja dette med hard mage hadde jeg glemt fra forrige gang. Enkelte dager gruer jeg meg til å gå på do. Glemmer å ta laktulose og det straffer seg. Har fortsatt ikke hatt diare men det kommer vel🤪skal ikke klage, for nå har jeg ingen andre plager enn å fly på do å tisse hele tiden🤣

Hehehe, vi gror et menneske inni oss, det skal vel ikke komme problemfritt 🤣 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...