AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #1 Del Skrevet 17. mars 2022 Det er ikke så mange jeg snakker om drømmer med, men jeg har inntrykk av at samtlige andre (altså dem jeg har snakket om det med) alltid er med i egne drømmer. At de drømmer at de selv opplever ting. Jeg derimot drømmer gjerne historier der jeg som person ikke er med overhodet. Jeg kan drømme ganske komplekse og lange historier, men som om jeg ser en film om andre, eller mitt perspektiv kan være hos en av personene i drømmen, eller veksle fra person til person i drømmen. "Jeg" kan være barn, gammel, kvinne eller mann. Det varierer, og jeg kan føle og tenke som den personen, men jeg er ikke meg. Det er ikke mine tanker eller følelser, jeg bare opplever en annens tanker og følelser. Er det flere enn meg som drømmer slik? Anonymkode: 0a1c3...0fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #2 Del Skrevet 18. mars 2022 Ja det hender. Anonymkode: 226ed...e41 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå