Gå til innhold

Hvorfor i helvete skal (noen av) dere absolutt klype små barn i kinnene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har dere noen gang blitt kløpet selv i kinnene? Det gjør dritvondt!

Også ler dere når ungen begynner å grine.

Makan!

Anonymkode: f2e2b...465

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Klyper så de gråter? Det er en ting jeg har til gode å oppleve. 

Anonymkode: ae815...cbb

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har faktisk aldri sett et barn bli kløpet i kinnet, hverken mine barn eller andres.

Anonymkode: ca994...a17

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Det har jeg aldri sett, men derimot at noen duller litt med de søte bollekinnene til barnet ler.. det har jeg sett!

Anonymkode: 41b26...f84

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Stemora mi gjorde det med meg og etterhvert med mine barn. De kan ikke fordra henne.  Jeg husker enda hvor vondt det var, hun drev med det til jeg var passert 20.  Jeg slo vekk hånda hennes flere ganger og da bare lo hun og sa noe om at jeg var en pingle.  

Anonymkode: fb572...6d1

Skrevet

Tråden er ryddet for latterliggjøring.
-Rhodiola, mod.

AnonymBruker
Skrevet

Til de begynner å grine? Det er jo ikke greit i det hele tatt. Særlig hvis det er pga det gjør vondt. 

Jeg klyper ikke kinna til sønnen min, men han har skikkelig bollekinn, så jeg driver og nusser og later som jeg spiser de opp, men stopper selvsagt når han blir lei 😅

Anonymkode: 4c099...a2c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Klyper så de gråter? Det er en ting jeg har til gode å oppleve. 

Anonymkode: ae815...cbb

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Jeg har faktisk aldri sett et barn bli kløpet i kinnet, hverken mine barn eller andres.

Anonymkode: ca994...a17

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Det har jeg aldri sett, men derimot at noen duller litt med de søte bollekinnene til barnet ler.. det har jeg sett!

Anonymkode: 41b26...f84

Det er flott for dere. Det betyr ikke at det ikke skjer.

F. eks., jeg har aldri opplevd eller sett partnervold, men jeg går ikke inn i tråder og forteller at dette ikke skjer 🙃

• Liker 7
Skrevet

Er vel bare gamle damer som gjør det??? 
Det kan være kjempevondt! 
ikke gjør det…

AnonymBruker
Skrevet
Ginny skrev (17 minutter siden):

Er vel bare gamle damer som gjør det??? 
Det kan være kjempevondt! 
ikke gjør det…

Jeg er en relativt gammel dame, jeg klyper ingen verken store eller små (ærlig talt!) ei heller påtvinger jeg barn klemmer eller insisterer å ta dem i hånda. Jeg bare sier: Hei, jeg heter «Eva» og ferdig med det. Hvis stemninger er der kan jeg leke eller tulle litt uten «å kladde» på dem. Jeg er ingen spesielt barnekjær person, men av en eller annen uforståelig grunn ser de små og litt større, nesten opp til tenåra ut til å like meg 🤷‍♀️

Anonymkode: 9bc80...1d3

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

I hvilken sammenhenger skjer det? Har aldri opplevd og høres hekt sykt ut å knipe barn så de gråter.  Hadde noen gjort det mot mine barn hadde de ikke komt i nærheten av dem igjen iallefall 

Anonymkode: ca222...9aa

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Makan!

aldri vært borti at noen har kløpet så hardt at det er vondt altså

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

F. eks., jeg har aldri opplevd eller sett partnervold, men jeg går ikke inn i tråder og forteller at dette ikke skjer 🙃

Tror ikke det er så normalt som du skal ha det til, at folk klyper barn i kinnene til de gråter… Er på ingen måte noe som kan sammenlignes med partnervold!

Anonymkode: 04817...0a8

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men du opprettet en tråd og rettet deg til "oss", da må man kunne "forsvare" seg. Og ærlig talt tror jeg det er langt mindre utbredt enn du skal ha det til. Og jeg regner du klapper vekk hendene til mennesker som gjør slikt på dine barn??? 

Anonymkode: cc961...72b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er stemor til to. Har kløpet de i alle år. Spesielt når jeg egentlig har vært skikkelig irritert på de

Anonymkode: 6378b...551

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er stemor til to. Har kløpet de i alle år. Spesielt når jeg egentlig har vært skikkelig irritert på de

Anonymkode: 6378b...551

… skriver TS

Anonymkode: 04817...0a8

AnonymBruker
Skrevet

Uff, dette gjorde alltid pappa’n til bestevenninna mi! Jeg fikk etterhvert angst bare jeg så han😅 Han var en god mann, men visste nok ikke hvor hardt han kløp.. det var sykt vondt og tårene spratt ofte når han slapp taket og jeg snudde meg vekk.

Farfar pleide også ta hånda vår og klemme så det gjorde vondt! Han også mente det godt, men hallo 😅

Rart at ingen av barna turte å si fra. Og at de ikke tenkte selv at det gjorde vondt 😬

Anonymkode: 5c5f9...ae1

• Liker 1
Skrevet

Ja eller nesa .. hadde en nabofyr i barndommen som alltid drev å «tok» nesa mi liksom, å EN vinterdag skjønner du da hadde jeg nok mye snørr i nesa..kjente bare åssen det tøt ut i henda hans da han klemte til.. det både digget meg og gjorde meg litt flau husker jeg.. er helt usmakelig å drive å gå oppi fjeset til folk. Trodde bollekinn og neseklyping var over for lengst når vi tredde inn i millenniumet?😬🙄

AnonymBruker
Skrevet
SinfulBby skrev (45 minutter siden):

Ja eller nesa .. hadde en nabofyr i barndommen som alltid drev å «tok» nesa mi liksom, å EN vinterdag skjønner du da hadde jeg nok mye snørr i nesa..kjente bare åssen det tøt ut i henda hans da han klemte til.. det både digget meg og gjorde meg litt flau husker jeg.. er helt usmakelig å drive å gå oppi fjeset til folk. Trodde bollekinn og neseklyping var over for lengst når vi tredde inn i millenniumet?😬🙄

Tro meg, det bedrives MYE oppførsel rundt omkring man tror man er kvitt i 2022. Du må bare oppleve det først… 

Anonymkode: 50b6e...443

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Makan!

Det har jeg aldri sett

Anonymkode: 45fc6...59f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...