AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #1 Skrevet 17. mars 2022 Har slitet med angst og depresjon så lenge jeg kan huske, og nå som jeg får profesjonell hjelp, begynner jeg å kjenne på en god følelse i hverdagen. Selv om jeg er venneløs og singel, ser jeg fremdeles positivt på livet. Eneste jeg ønsker er å utfordre meg selv. For første gang i hele mitt liv så har jeg lyst til å møte andre mennesker, danne relasjoner etc. Har planlagt noen soli Oslo turer da jeg har tenkt til å flytte dit (eventuelt) å lurer på om det er noen fine utesteder eller ting å gjøre for en 20 år gammel jente som meg. Hvordan er det å dra på pubs/barer alene i Oslo? Hva er deres beste tips for å initiere en samtale med/danne en form for relasjon som kan utvikle seg til vennskap videre? Anonymkode: eace0...cd8
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #2 Skrevet 17. mars 2022 Jeg er mye eldre, og ikke i Oslo, men har hørt at det finnes «venne-grupper» på facebook for andre i din situasjon, som har fysiske møter. Om du først flytter til Oslo; min søster hadde i sin tid hell med å begynne på dansing i Oslo (swing-klubb), der hun fant fellesskap, og sin mann😊 Anonymkode: 955a9...9e0
Eloise12345 Skrevet 17. mars 2022 #3 Skrevet 17. mars 2022 (endret) Jeg hadde forsøkt å møte noen via Internett. Men lurt å være forsiktig altså. Jeg har vært en svært a-sosial type så lenge jeg kan huske. Har ingen venner. Men har mann og to voksne barn. Traff mannen min gjennom Tinder faktisk. Endret 17. mars 2022 av Eloise12345
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #4 Skrevet 17. mars 2022 Kan du starte et deltidsstudie i Oslo? Eller fulltidsstudie, om du ikke jobber. Da kan du lett bli kjent med mange på din alder, som gjerne heller ikke kjenner så mange. Du kommer utomatisk inn i et sosialt miljø. Mye fester etc Går du ut på barer alene, er det gjerne menn som tar kontakt, men hyggelig det også. Dans, yoga, løpegruppe, aerobic osv, kan være en måte å bli kjent med nye. Anonymkode: 99b8c...a5d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå