Gå til innhold

Sende brev med andre enn Posten?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er privatperson og trenger å sende et brev til offentlig etat. Vil helst få brevet av gårde raskest mulig, men Posten henter ikke brev før mandag ettermiddag, det er 3,5 dager til. Er det mulig å få sendt brev med noen andre enn Posten? Hadde vært supert om mottaker får brevet mandag ettermiddag eller tirsdag formiddag. Er det mulig? Posten har ikke A-sendinger lenger, så antar de bruker ca. 3 virkedager på å levere et brev. Jeg bor sentralt på Østlandet og brevet skal leveres innad i kommunen. 

Anonymkode: e3cc6...729

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Raskeste er bud, men kan du ikke levere det selv siden det er innad i kommunen? Og Posten henter brev som blir postet hver dag

Anonymkode: 61dfd...d7d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Raskeste er bud, men kan du ikke levere det selv siden det er innad i kommunen? Og Posten henter brev som blir postet hver dag

Jeg er funksjonshemmet så det blir altfor mye styr å skulle levere brevet selv. Da må jeg ha maxitaxi tur-retur, og det blir altfor dyrt. 
Posten tømmer bare postkassen her ved utkjøring av post, og denne uken var det tirsdag og torsdag. 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er funksjonshemmet så det blir altfor mye styr å skulle levere brevet selv. Da må jeg ha maxitaxi tur-retur, og det blir altfor dyrt. 
Posten tømmer bare postkassen her ved utkjøring av post, og denne uken var det tirsdag og torsdag. 

Du mener å sende fra din egen postkasse? Ikke fra feks Post i butikk?

Budfirma er nok rimeligere da en taxi

Skrevet

Budfirma vil hente hjemme og enkelte kan sågar levere samme dag.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Du mener å sende fra din egen postkasse? Ikke fra feks Post i butikk?

Budfirma er nok rimeligere da en taxi

Jeg hadde planlagt å sende fra rød postkasse, men da jeg skulle poste så jeg at det stod på den at den kun tømmes ved postombæring, og ifølge Postens nettsider er neste ombæring mandag. :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...