AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #1 Skrevet 17. mars 2022 Jeg er privatperson og trenger å sende et brev til offentlig etat. Vil helst få brevet av gårde raskest mulig, men Posten henter ikke brev før mandag ettermiddag, det er 3,5 dager til. Er det mulig å få sendt brev med noen andre enn Posten? Hadde vært supert om mottaker får brevet mandag ettermiddag eller tirsdag formiddag. Er det mulig? Posten har ikke A-sendinger lenger, så antar de bruker ca. 3 virkedager på å levere et brev. Jeg bor sentralt på Østlandet og brevet skal leveres innad i kommunen. Anonymkode: e3cc6...729
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #2 Skrevet 18. mars 2022 Raskeste er bud, men kan du ikke levere det selv siden det er innad i kommunen? Og Posten henter brev som blir postet hver dag Anonymkode: 61dfd...d7d
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #3 Skrevet 18. mars 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Raskeste er bud, men kan du ikke levere det selv siden det er innad i kommunen? Og Posten henter brev som blir postet hver dag Anonymkode: 61dfd...d7d Jeg er funksjonshemmet så det blir altfor mye styr å skulle levere brevet selv. Da må jeg ha maxitaxi tur-retur, og det blir altfor dyrt. Posten tømmer bare postkassen her ved utkjøring av post, og denne uken var det tirsdag og torsdag. Anonymkode: e3cc6...729
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #4 Skrevet 18. mars 2022 6 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er funksjonshemmet så det blir altfor mye styr å skulle levere brevet selv. Da må jeg ha maxitaxi tur-retur, og det blir altfor dyrt. Posten tømmer bare postkassen her ved utkjøring av post, og denne uken var det tirsdag og torsdag. Anonymkode: e3cc6...729 Du mener å sende fra din egen postkasse? Ikke fra feks Post i butikk? Budfirma er nok rimeligere da en taxi Anonymkode: 61dfd...d7d
nisselue Skrevet 18. mars 2022 #5 Skrevet 18. mars 2022 Budfirma vil hente hjemme og enkelte kan sågar levere samme dag.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #6 Skrevet 18. mars 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Du mener å sende fra din egen postkasse? Ikke fra feks Post i butikk? Budfirma er nok rimeligere da en taxi Anonymkode: 61dfd...d7d Jeg hadde planlagt å sende fra rød postkasse, men da jeg skulle poste så jeg at det stod på den at den kun tømmes ved postombæring, og ifølge Postens nettsider er neste ombæring mandag. Anonymkode: e3cc6...729
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå