Gå til innhold

Hvordan kler dere dere nå i overgang vinter/vår

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Temperaturen her ligger på mellom 5-10 grader. Syntes det er vanskelig å kle seg etter denne temperaturen. Vinterjakkene og ullgenserne er for varme og vårjakkene er for kalde🙈 Vil også ha litt mer klær i vårfarger da jeg har mye mørke og grå klær.. noen tips?😄

Anonymkode: f2a53...56c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeans, tynn ullgenser og  skalljakke. 

Anonymkode: 7d823...c45

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeans, tynn ullgenser og Ullkåpe 

Anonymkode: 9f453...2d2

• Liker 2
Gjest StellaNova
Skrevet

Jeg bruker mye skjørt og kjoler, har nylon strømpebukse med lårhøye ullsokker på og blir det varmere utpå dag tar jeg av ullstrømpene og putter dem i veska 😄 Regulerer varmen mye! Så om du er komfortabel med det så er jo det et alternativ. Om du ikke pleier bruke mye farger, hva med å kjøpe et sjal med litt farger på? Varmer men ikke så mye som et skjerf og det kan du lett løsne litt på det om du blir varm. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeans, genser (bomull eller ull) og skinnjakke når det ikke regner, tar på en mer allværsjakke når det gjør det og på føttee året rundt mine elskede converse (lave og høye)

Anonymkode: fc208...3a1

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Jeans,  genser i ull eller bomull, bomberjakke eller skalljakke og joggesko. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeans eller slacks med ullkåpe eller en pen boblejakke, litt avhengig av hva jeg skal. Sneakers til. 

Kan fint gå med ullgenser under jakke, da bare går jeg med jakken åpen :) 

Anonymkode: b0681...8b0

• Liker 1
Gjest Lunaris
Skrevet

Trenchcoat, skjørt, hverdagskjoler eller en dressete svart bukse. Støvletter eller skoletter.

AnonymBruker
Skrevet

Når det er skikkelig kaldt bruker jeg en lang dunkåpe med hette, det må være det beste kleskjøpet jeg har gjort, fryser aldri når den er på 😊  Ellers bruker jeg ofte en tykk ullgenser med en lett og vindtett jakke over.  I helgen har det vært ganske god temperatur midt på dagen, så da ble det en liten bytur med tynn ullgenser og skinnjakke. 

Anonymkode: 10639...b5e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...