Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ville du gått for en midlertidig ansatt eller ville du gått for fast ansettelse?

når jobbtilbudet kom med fastsatt lønn så tok jeg det automatisk at det var en fast ansettelse. Hva ville du gjort om det var midlertidig ansettelse?

eller ville du gått for en annen jobb som var fast?

Anonymkode: d815c...bca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Umulig å svare på, fordi det kommer an på nåværende situasjon.

Fast er best, men midlertidig jobb er bedre enn ingen jobb.

Og så kommer det jo an på jobben. En midlertidig jobb innenfor ditt fagfelt kan være veien til en bra og fast jobb. Så det er nok bedre med en relevant midlertidig jobb i riktig bransje, enn en irrelevant fast jobb i en tilfeldig butikk e.l.

Jeg har allerede fast jobb i riktig bransje, så for meg er det uaktuelt å bytte til en midlertidig jobb.

AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg hatt valget mellom 2 stk hadde jeg definitivt gått for fast. Selvfølgelig. 

Anonymkode: fef24...d01

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde valgt midlertidig. Det fordi jeg liker fleksibiliteten, og føler meg kvelt av fast jobb. pluss at hvis man får ett godt rykte i bemanningsbyrået man jobber for så får man mange spennende og langvarige oppdrag. 

Men nå har jeg kun meg selv å tenke på og er veldig glad i å dra på langturer til utlandet, så midlertidig er riktig for meg 😊

Anonymkode: a5957...0ee

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...