Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har kjøpt noen forskjellige typer, peptid, stress control og hydra noe.. trenger å jobbe med fukt og elastisitet Noen som har erfaring? 😄

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg prøvde Instant Engergy Ampoule 2X7 for noen år siden, og synes de ga godt resultat på glød og fukt. Men det er klart at resultatene er høyst midlertidig, jeg tenker at denne typen hudpleieprodukter er en ekstra "boost" man kan bruke innimellom, men det er den daglige hudpleien som gir de gode og varige resultatene.

• Liker 1
Skrevet
Roci skrev (3 timer siden):

Jeg prøvde Instant Engergy Ampoule 2X7 for noen år siden, og synes de ga godt resultat på glød og fukt. Men det er klart at resultatene er høyst midlertidig, jeg tenker at denne typen hudpleieprodukter er en ekstra "boost" man kan bruke innimellom, men det er den daglige hudpleien som gir de gode og varige resultatene.

takk for svar😄

ja, tenker å bruke som 7-dagers «kurer» ved behov👍🏻

Ellers bruker jeg retinol 0.5 én gang i uken, dag- og nattkrem fra excuviance og renseprodukter fra babor.

Noe jeg mangler er nok en kjemisk peeling, har ikke funnet noe jeg liker enda.. Fysisk peeling har jeg sluttet med, huden blir rød og irritert

Skrevet
DamselDistress skrev (3 minutter siden):

takk for svar😄

ja, tenker å bruke som 7-dagers «kurer» ved behov👍🏻

Ellers bruker jeg retinol 0.5 én gang i uken, dag- og nattkrem fra excuviance og renseprodukter fra babor.

Noe jeg mangler er nok en kjemisk peeling, har ikke funnet noe jeg liker enda.. Fysisk peeling har jeg sluttet med, huden blir rød og irritert

Vær obs på at retinol gjør at huden ofte trenger mer fukt. Du kan f.eks. forsøke et fuktserum i tillegg til dagkremen. Mange liker hyaluronsyre, selv foretrekker jeg et serum med collagen. Når det gjelder kjemisk eksfoliering, kan du forsøke melkesyre (lactic acid), som er fin for hud som mangler fukt. 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...