AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #1 Skrevet 17. mars 2022 Jeg har hatt oppfølging av ambulant team i rundt 1 år og på avsluttnings samtalen spurte de meg hva jeg hadde fått mest ut av oppfølgingen og jeg svarte at det var å gå tur og de virket veldig skuffet da. Men jeg kunne ikke akkurat lyve heller? Samtalene var ikke så mye nytte i hvis jeg skulle være helt ærlig, det ble mest bare: "Ja, hvordan har du sovet/spist/gått tur siden sist". Var det utakknemlig av meg å svare det? Burde jeg ha løyet? Anonymkode: 7e9f5...2a5
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #2 Skrevet 17. mars 2022 Ærlighet varer lengst Anonymkode: 9aeec...470 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #3 Skrevet 17. mars 2022 Jeg synes det er fint du er ærlig. De spurte et ærlig spørsmål, du ga dem et ærlig svar. Du har ikke gått inn for å fornærme noen, eller vært frekk med vilje. Synes du håndterte dette riktig. Anonymkode: 88047...ac5 2
Svigermor Skrevet 17. mars 2022 #4 Skrevet 17. mars 2022 Jeg tror ikke de ble skuffet. Gå tur er jo veldig mye mer enn å bare gå, du kommer deg ut og får brukt sansene dine og kroppen din og det er også lett å prate når man går tur. De på teamet vet at det er bra å gå tur, så de ble sikkert ikke skuffet.
Hulderen Skrevet 17. mars 2022 #5 Skrevet 17. mars 2022 Nei, de ber om en tilbakemelding, og det skal de få. Fungerte ikke samtalene, så er det viktig at de får vite det så de kan korrigere opplegget sitt.
Hulderen Skrevet 17. mars 2022 #6 Skrevet 17. mars 2022 Svigermor skrev (1 minutt siden): Jeg tror ikke de ble skuffet. Gå tur er jo veldig mye mer enn å bare gå, du kommer deg ut og får brukt sansene dine og kroppen din og det er også lett å prate når man går tur. De på teamet vet at det er bra å gå tur, så de ble sikkert ikke skuffet. Det spiller jo ingen rolle om behandlerne ble skuffet eller ikke. TS er ikke der for deres skyld, det er behandlerne som er der for TS. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå