AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #1 Skrevet 17. mars 2022 Jeg må ha ny vaskemaskin og er veldig usikker på hva jeg skal gå for. Jeg har så dårlig erfaring med mange nyere maskiner, enten bruker de knapt vann skyller de for dårlig eller noe annet. Jeg har inntrykk av at miljøhensynet har påvirket utviklingen av maskiner, og derfor lurer jeg på om noen har kjøpt noe i senere tid som dere er fornøyd med. Da er det i all hovedsak vaskeresultat jeg er opptatt av, at den skyller skikkelig, og eller er til å stole på. Jeg har ikke det største budsjettet, tenker maks 10 000. Noen som har kjøpt noe i senere tid og vil dele litt erfaringer? Både positive og negative? Anonymkode: 07caa...8c2
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #2 Skrevet 17. mars 2022 Hold deg unna ariston, LG og samsung. Jeg ville kjøpt miele hvis jeg har råd. Anonymkode: b5651...609 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #3 Skrevet 17. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hold deg unna ariston, LG og samsung. Jeg ville kjøpt miele hvis jeg har råd. Anonymkode: b5651...609 Skulle så gjerne hatt miele, men det har jeg ikke råd til.. samsung tenker jeg ihvertfall å holde meg unna, men lurte litt på lg. Ikke det heller? Har du dårlig erfaring med det? Anonymkode: 07caa...8c2
trøndermann38 Skrevet 17. mars 2022 #5 Skrevet 17. mars 2022 Kjøpte en electrolux for noen måneder siden, godt fornøyd, kostet vel 3500 1
male32 Skrevet 17. mars 2022 #6 Skrevet 17. mars 2022 Jeg har AEG og sier bare hold deg unna AEG, elendig skylling. Ser flere anbefaler Electrolux, men var en annen bruker her med akkurat samme problem på Electrolux. Electrolux eier AEG. Ville nok ikke kjøpt Electrolux. Har dessverre ikke erfaring med andre maskiner/merker.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #7 Skrevet 17. mars 2022 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Electrolux Anonymkode: 7796d...b0d trøndermann38 skrev (52 minutter siden): Kjøpte en electrolux for noen måneder siden, godt fornøyd, kostet vel 3500 Hvilken modell har dere kjøpt? Jeg har brukt denne der jeg har bodd en kort periode nå, men den skyller veldig dårlig. Kan kjenne vaskemiddelrester når jeg tar i klærne etterpå. Lurte på electrolux siden mange er fornøyd med det, men er veldig skeptisk til å ta sjansen hvis det er samme problemet med flere Anonymkode: 07caa...8c2
Thildamor Skrevet 17. mars 2022 #8 Skrevet 17. mars 2022 Jeg har Bosch, den er jeg veldig fornøyd med. Kjøpte den vel 6-7 måneder siden.
Gjest Smeltemann Skrevet 17. mars 2022 #9 Skrevet 17. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg må ha ny vaskemaskin og er veldig usikker på hva jeg skal gå for. Jeg har så dårlig erfaring med mange nyere maskiner, enten bruker de knapt vann skyller de for dårlig eller noe annet. Jeg har inntrykk av at miljøhensynet har påvirket utviklingen av maskiner, og derfor lurer jeg på om noen har kjøpt noe i senere tid som dere er fornøyd med. Da er det i all hovedsak vaskeresultat jeg er opptatt av, at den skyller skikkelig, og eller er til å stole på. Jeg har ikke det største budsjettet, tenker maks 10 000. Noen som har kjøpt noe i senere tid og vil dele litt erfaringer? Både positive og negative? Anonymkode: 07caa...8c2 Gå for vaskebrett nå når strømmen er så dyr .
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #10 Skrevet 17. mars 2022 Kjøpte modellen under toppmodellen til LG i januar i år. Denne uka lekker maskinen som en sil. Forøvrig kjøpt hos Elkjøp som krevde at vi tok garantisak direkte med leverandør(!). Meget misfornøyd med både vaskemaskinen og Elkjøp. Blir Power på oss fra nå av. Anonymkode: e2598...639
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #11 Skrevet 17. mars 2022 Veldig fornøyd med bosch series 6. Den er så sykt stillegående at jeg trodde den var ødelagt første gang jeg kjørte en vask 😆 Men den vasker og sentrifugerer som normalt selv om den knapt lager lyd i det hele tatt. Helt fantastisk. Anbefales. Anonymkode: ca356...b90
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #12 Skrevet 17. mars 2022 Bosh serie 6! Stillegående og mange ulike programmer/funksjoner, liker særlig godt at du kan ta vaskemiddel & skyllemiddel i kammers og slippe søl med å gjøre dette hver gang. Anonymkode: 8868f...227
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #13 Skrevet 17. mars 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Kjøpte modellen under toppmodellen til LG i januar i år. Denne uka lekker maskinen som en sil. Forøvrig kjøpt hos Elkjøp som krevde at vi tok garantisak direkte med leverandør(!). Meget misfornøyd med både vaskemaskinen og Elkjøp. Blir Power på oss fra nå av. Anonymkode: e2598...639 Når i januar kjøpte du den? Elkjøp har 50 dagers åpent kjøp så du kan returnere den hvis det fortsatt er innenfor. Anbefaler deg å ringe elkjøp kundeservice heller enn å oppsøke butikken, opplever dem som mye mer medgjørlige Anonymkode: 07caa...8c2
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #14 Skrevet 17. mars 2022 Godt fornøyd med Bosch serie 6 wash& Dry. Kostet 9500, men det er den verdt Anonymkode: 76f6b...693
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #15 Skrevet 17. mars 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Veldig fornøyd med bosch series 6. Den er så sykt stillegående at jeg trodde den var ødelagt første gang jeg kjørte en vask 😆 Men den vasker og sentrifugerer som normalt selv om den knapt lager lyd i det hele tatt. Helt fantastisk. Anbefales. Anonymkode: ca356...b90 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Bosh serie 6! Stillegående og mange ulike programmer/funksjoner, liker særlig godt at du kan ta vaskemiddel & skyllemiddel i kammers og slippe søl med å gjøre dette hver gang. Anonymkode: 8868f...227 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Godt fornøyd med Bosch serie 6 wash& Dry. Kostet 9500, men det er den verdt Anonymkode: 76f6b...693 Jeg har prøvd en bosch serie 8, og den tok knapt inn vann. Opplever dere det? Anonymkode: 07caa...8c2
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #16 Skrevet 17. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har prøvd en bosch serie 8, og den tok knapt inn vann. Opplever dere det? Anonymkode: 07caa...8c2 Nei, den veier dog vasken og tilpasser vannmengde. Aldri opplevd at vasken ikke blit vasket eller skylles ordentlig. Anonymkode: 8868f...227
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #17 Skrevet 17. mars 2022 Noen som har kjøpt miele i det siste? Har inntrykk av at det ikke selges så mye lenger, men det er kanskje bare meg Anonymkode: 07caa...8c2
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #18 Skrevet 17. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kjøpte modellen under toppmodellen til LG i januar i år. Denne uka lekker maskinen som en sil. Forøvrig kjøpt hos Elkjøp som krevde at vi tok garantisak direkte med leverandør(!). Meget misfornøyd med både vaskemaskinen og Elkjøp. Blir Power på oss fra nå av. Anonymkode: e2598...639 Ikke så unormalt å ta det direkte med leverandør. Enklere for deg også, så blir ikke Elkjøp et mellomledd mtp kommunikasjon og beskjeder. Ofte leverandørene som bestemmer service prosedyren, så du hadde sikkert fått samme beskjed hos feks power. Anonymkode: b351c...fec
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #19 Skrevet 17. mars 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Noen som har kjøpt miele i det siste? Har inntrykk av at det ikke selges så mye lenger, men det er kanskje bare meg Anonymkode: 07caa...8c2 Mange som velger kvantitet og ikke gidder å prioritere kvalitet. "herregud, kan jo kjøpe 4 stk av XXX til samme pris jo". Anonymkode: b351c...fec
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #20 Skrevet 18. mars 2022 male32 skrev (10 timer siden): Jeg har AEG og sier bare hold deg unna AEG, elendig skylling. Ser flere anbefaler Electrolux, men var en annen bruker her med akkurat samme problem på Electrolux. Electrolux eier AEG. Ville nok ikke kjøpt Electrolux. Har dessverre ikke erfaring med andre maskiner/merker. Hvilken aeg-modell har du kjøpt? Anonymkode: 07caa...8c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå