AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #1 Skrevet 17. mars 2022 Jeg føler meg så ensom, har ingen venner her i byen, har lite kontakt med de vennene jeg har som har flyttet vekk og det samme med familie da de er opptatt med sitt. Noen som har noen gode råd til hva jeg kan gjøre? Både når jeg er hjemme og hva jeg kan gjøre ute av huset for å forsøke møte noen... Bruker mye tid på forum, men tenkte forsøke bruke litt mindre tid på internett fremover. Anonymkode: 05022...be0
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #2 Skrevet 17. mars 2022 Har du en hobby? Prøv å komme i kontakt med likesinnede ved å feks bli med på arrangementer eller klubb.. Anonymkode: ae205...331
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #3 Skrevet 17. mars 2022 Synge i kor! Det er sosialt og kjekt. Kjøp deg en valp og gå dit hundefolk er. Meld deg inn i frivillig org som røde kors, kirkens nødhjelp eller lignende. Gå aktivt på turer med dnt. Det er garantert et lokallag som har ukentlige turer. Prøv å ikke ta ensomheten personlig. Det er din situasjon som har ført deg inn i ensomhet, ikke deg som person ❤️ Men den eneste som kan ta deg ut av ensomheten er deg selv! Anonymkode: 75a20...1c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå