Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en mann på 40. Jeg har hatt sosialangst siden jeg var 12 og har ingen venner. Har hatt kjærester og god jobb.

Hva slags hobbyerkan jeg delta i hvor jeg kan møte folk. Vil helst møte kvinner, ikke for forhold men vennskap, det er alltid kvinner som har gitt meg mest angst.

Anonymkode: 0a2ad...d0d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du liker hund så er det mange kvinner som driver med hundesport og er aktiv i hundeklubb.

Anonymkode: 3e19f...3f8

AnonymBruker
Skrevet

Å jobbe som frivillig kan være bra, i Røde kors eller andre steder.

Anonymkode: 8ef2e...225

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fjelltid.no eller dnt.no? Begynne i det små med turer lokalt for eksempel? Var slik min svært sjenerte venninne klarte å møte nye ansikt😊

Anonymkode: a7b1b...36d

AnonymBruker
Skrevet

Som noen andre nevner her er det stor overvekt av kvinner, sporty kvinner, i diverse hundesporter som agility, lydighet osv.

Men du bør jo helst skaffe hund for hundens egen del og at du virkelig liker hunder og er villig til å bruke tid på den, ikke for å treffe kvinner 😛 

Anonymkode: 98e58...62b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Hvis du liker hund så er det mange kvinner som driver med hundesport og er aktiv i hundeklubb.

Eller rasekatt, mange kvinner i det miljøet.... 

Anonymkode: 4a267...a8f

AnonymBruker
Skrevet

Kurs av noe slag? Vi hadde en mann som deltaker da jeg gikk på strikkekurs, han fikk mye oppmerksomhet.

Anonymkode: 4ff39...9ab

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for alle forslag, kurs virker interessant. Jeg er glad i å lage mat, så tenker kokkekurs kunne ha vært midt i blinken.

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Eller rasekatt, mange kvinner i det miljøet.... 

Anonymkode: 4a267...a8f

Joa. Dette er nok fordomsfullt av meg, men jeg tror kanskje at aktive hundedamer som driver med hundesport er noe mer omgjengelige enn rasekattdamer🤔

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Takk for alle forslag, kurs virker interessant. Jeg er glad i å lage mat, så tenker kokkekurs kunne ha vært midt i blinken.

Det er det viktigste, meld deg på et kurs eller aktivitet du har oppriktig interesse av.

Da faller det seg mer naturlig å snakke med andre, fordi en faktisk er i interessert i andres erfaringer, løsninger, oppskrifter osv. Naturlige samtaleemner og kontakt.

Sjekk ut Folkeuniversitetet og Husflidslaget der du bor. Begge kan kjøre ulike kurs i matlaging. Kurs i lefsebaking kan være kjekt, er fysisk jobbing hvor en står sammen om å kjevle ut og steke, så blir til at en prater også.

Anonymkode: 27b87...7a8

Skrevet

kampsport, dans, kor?

AnonymBruker
Skrevet

Trening, særlig crossfit - der er det godt miljø og mange damer :) Ikke minst er det utrolig bra psyken. 

Anonymkode: 67462...5ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...