AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #1 Skrevet 17. mars 2022 Hei. er i et forholdsvis nytt forhold, 6mnd. Vi har fantastisk sex, og har det bra på alle plan. MEN, jeg klarer ikke å komme ved at han slikker meg! Har mens jeg har vært singel, og også inn i forholdet brukt womanizer. Merker at jeg trenger lengre tid med denne også for å klare å komme etter å ha blitt så vant til stimulien. Har nå lagt bort denne for en uke siden, og prøver å lære meg å få orgasme mens han slikker, også i kombinasjon med penetrering. Mannen er utholden, og gjør egentlig alt riktig. Men jeg klarer ikke å tippe over. Forsøker å slappe av, ikke fryse osv. peøvde i sikkert en time her om dagen, men nei. Vi har utrolig god kommunikasjon, har fortalt hva jeg liker og ikke. Merker jeg stresser med dette, og det blir nok ikke bedre av det. noen med samme problem? Anonymkode: b03b7...f5c
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #2 Skrevet 17. mars 2022 En tunge har aldri fått det til for meg. Det gir ikke nok dyp stimulering. Jeg takler ikke overfladisk stimulering direkte på klitoris, det er så sensitivt at det nesten er smertefullt. Jeg trenger at fingrene berører og lager press, som påvirker klitoris dypt og ikke bare overfladisk. Har ikke noen tips til deg i forhold til å få tunga til å fungere. Mitt tips er å la han bruke fingrene. Anonymkode: 9e923...652 6
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #3 Skrevet 17. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei. er i et forholdsvis nytt forhold, 6mnd. Vi har fantastisk sex, og har det bra på alle plan. MEN, jeg klarer ikke å komme ved at han slikker meg! Har mens jeg har vært singel, og også inn i forholdet brukt womanizer. Merker at jeg trenger lengre tid med denne også for å klare å komme etter å ha blitt så vant til stimulien. Har nå lagt bort denne for en uke siden, og prøver å lære meg å få orgasme mens han slikker, også i kombinasjon med penetrering. Mannen er utholden, og gjør egentlig alt riktig. Men jeg klarer ikke å tippe over. Forsøker å slappe av, ikke fryse osv. peøvde i sikkert en time her om dagen, men nei. Vi har utrolig god kommunikasjon, har fortalt hva jeg liker og ikke. Merker jeg stresser med dette, og det blir nok ikke bedre av det. noen med samme problem? Anonymkode: b03b7...f5c Hun kom ikke i starten av slikking,uansett hvor lenge jeg holdt på. Kom samtidig dog under sex, fordi hun fingret seg. Plutselig, og derfra til nå; må hun stoppe meg når jeg slikker, så hun ikke skal komme med en gang... vet ikke, det blir vell bedre? Ikke noe å tenke på. Du sier det jo selv, tenker du på det blir du stresset over det, og da går det vertfall ikke. Kanskje du bare ikke er helt komfortabel og rolig inni deg ennå, selv om du tror og føler det...6 mnd er ikke mye... kommer seg nok. Anonymkode: 8d01d...703 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #4 Skrevet 17. mars 2022 Du er inne på det selv: Dropp womanizer. Du har blitt avhengig av kraftig stimulering for å komme. Anonymkode: 43706...9ee 5
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #5 Skrevet 17. mars 2022 Slapp av. Nyt. Tenk erotikk. Tenk på det som tenner deg. Ikke tenk på orgasme. Tenk bare sexy tanker og kjenn etter nytelsen. En dag er du der. Anonymkode: 6f0d6...a0e 4
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #6 Skrevet 17. mars 2022 Du har fått prestasjonangst...jo mer du tenker på det jo verre blir det. Men har du noen sinne kommet av å bli slikket? Det har aldri skjedd meg, ikke nok stimuli, så det bruker jeg ikke tiden til. Anonymkode: f9436...f02 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #7 Skrevet 17. mars 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Du er inne på det selv: Dropp womanizer. Du har blitt avhengig av kraftig stimulering for å komme. Anonymkode: 43706...9ee Jeg har aldri brukt womanizer eller vibrator, har likevel aldri klart å komme av slikking. Det er ikke fordi det er for lite stimuli - kan komme av ganske forsiktig stimulering med fingrene. Det fungerer bare ikke for meg. Har du fått orgasme av slikking tidligere, TS? Hvis du aldri har fått det, er det urealistisk å regne med at ny kjæreste skal fikse det. Jeg foretrekker fingre, enten egne eller partners. Anonymkode: 8a75b...c6e 4
ryzorwarlock Skrevet 17. mars 2022 #8 Skrevet 17. mars 2022 Er samme for meg når jeg blir sugd, klarer ikke å komme men jeg vet hvorfor. Jeg overtenker hele tiden "Hva om hun ikke vil dette, bruker jeg lang tid, liker hun dette, føler hun seg tvunet, er jeg stor nok for henne,". bla.bla Mye av dette kan foresåke problemer for både jenter og gutter eller menn og damer. 1
Gjest Paramount Skrevet 17. mars 2022 #9 Skrevet 17. mars 2022 Slapp av og nyt det å bli slikket, ikke tenk på at du skal få orgasme. Det kan ofte være en hårfin balanse. Pass på at typen ligger bra, forbered han på at han skal ligge der nede lenge. Ikke stress.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #10 Skrevet 17. mars 2022 Vanlig å ikke komme av slikking. Anonymkode: bba8a...0a2 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #11 Skrevet 17. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): En tunge har aldri fått det til for meg. Det gir ikke nok dyp stimulering. Jeg takler ikke overfladisk stimulering direkte på klitoris, det er så sensitivt at det nesten er smertefullt. Jeg trenger at fingrene berører og lager press, som påvirker klitoris dypt og ikke bare overfladisk. Har ikke noen tips til deg i forhold til å få tunga til å fungere. Mitt tips er å la han bruke fingrene. Anonymkode: 9e923...652 Samme her. Må bare innse at jeg adri kommer ved slikking, det blir for intenst. Litt ubehagelig faktisk....😜 Fingring derimot da squirter jeg. Eller hva det heter. Anonymkode: e944c...e64
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #12 Skrevet 17. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har aldri brukt womanizer eller vibrator, har likevel aldri klart å komme av slikking. Det er ikke fordi det er for lite stimuli - kan komme av ganske forsiktig stimulering med fingrene. Det fungerer bare ikke for meg. Har du fått orgasme av slikking tidligere, TS? Hvis du aldri har fått det, er det urealistisk å regne med at ny kjæreste skal fikse det. Jeg foretrekker fingre, enten egne eller partners. Anonymkode: 8a75b...c6e Ja, men det kan godt være årsaken selv om du ikke har brukt vibrator. TS skriver rett ut at hun bruker lenger til på å komme med womanizer også etter å ha blitt vant til stimulien. Da er det ikke noe å diskutere. Dessuten er dette et kjent fenomen. Det skjer ikke med alle, men noen. Anonymkode: 43706...9ee 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #13 Skrevet 17. mars 2022 Min erfaring: Det er svært få menn som er flinke til å slikke.... de bruker ofte bare tungespissen, noe som er nesten ekkelt. Den eneste typen som har fått meg til å komme v slikking, brukte mer av tunga, ikke kun tuppen, og som en over skriver, presset tunga på riktig måte..... og uten å variere så mye på teknikk. Masse variasjon er forstyrrende for meg. Han må holde seg til en stil.... og så evt. kun øke trykket noe når det nærmer seg toppen.... Anonymkode: f3eb7...ee2 3
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #14 Skrevet 17. mars 2022 Ts her. Takk for mange gode svar😊 Har som spurt om lenger her oppe, meget sjelden fått orgasme i tidligere forhold ved slikking også, så intet nytt fenomen for meg. Muligens bare et par ganger. Skal fortsette å la womanizeren ligge, tror ikke det går for min del å kombinere da den gir så kraftig stimuli. Har heldigvis en tolmodig og nysgjerrig mann som er villig til å slikke i timesvis om det så skulle være, men etter en halvtime begynner jeg å kjenne på at han må da snart være utslitt..🙄 Og da er tankekjøret i gang. Er vel bare å øve og øve og bli enda bedre kjent med hverandre, håper det løser seg med tiden😊 Anonymkode: b03b7...f5c 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #16 Skrevet 17. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hei. er i et forholdsvis nytt forhold, 6mnd. Vi har fantastisk sex, og har det bra på alle plan. MEN, jeg klarer ikke å komme ved at han slikker meg! Har mens jeg har vært singel, og også inn i forholdet brukt womanizer. Merker at jeg trenger lengre tid med denne også for å klare å komme etter å ha blitt så vant til stimulien. Har nå lagt bort denne for en uke siden, og prøver å lære meg å få orgasme mens han slikker, også i kombinasjon med penetrering. Mannen er utholden, og gjør egentlig alt riktig. Men jeg klarer ikke å tippe over. Forsøker å slappe av, ikke fryse osv. peøvde i sikkert en time her om dagen, men nei. Vi har utrolig god kommunikasjon, har fortalt hva jeg liker og ikke. Merker jeg stresser med dette, og det blir nok ikke bedre av det. noen med samme problem? Anonymkode: b03b7...f5c Først og fremst, womanizer er ødeleggende for sexlivet, fungerer på samme måte som menns "dødsgrep". Men det ser det ut som at du har skjønt. Gjem den bort å gi det tid. Og som alltid, kommunikasjon, kommunikasjon, kommunikasjon! Anonymkode: fe4b6...db4 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #17 Skrevet 17. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Først og fremst, womanizer er ødeleggende for sexlivet, fungerer på samme måte som menns "dødsgrep". Men det ser det ut som at du har skjønt. Gjem den bort å gi det tid. Og som alltid, kommunikasjon, kommunikasjon, kommunikasjon! Anonymkode: fe4b6...db4 Man må nok bruke den med forsiktighet og ikke skru opp intensiteten så mye. Anonymkode: 037c3...b66
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #18 Skrevet 17. mars 2022 Med mindre jeg er sprengkåt så klarer jeg ikke komme hvis han går rett på slikking. Men hvis han fingrer meg til orgasme først så kommer jeg veldig lett. Har forøvrig brukt womanizer og lignende i mange år uten at det har påvirket min evne til å komme, i tilfelle noen blir skremt av å lese denne tråden. Anonymkode: 8ba08...eeb 1
Bamseklemmer Skrevet 18. mars 2022 #19 Skrevet 18. mars 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hei. er i et forholdsvis nytt forhold, 6mnd. Vi har fantastisk sex, og har det bra på alle plan. MEN, jeg klarer ikke å komme ved at han slikker meg! Har mens jeg har vært singel, og også inn i forholdet brukt womanizer. Merker at jeg trenger lengre tid med denne også for å klare å komme etter å ha blitt så vant til stimulien. Har nå lagt bort denne for en uke siden, og prøver å lære meg å få orgasme mens han slikker, også i kombinasjon med penetrering. Mannen er utholden, og gjør egentlig alt riktig. Men jeg klarer ikke å tippe over. Forsøker å slappe av, ikke fryse osv. peøvde i sikkert en time her om dagen, men nei. Vi har utrolig god kommunikasjon, har fortalt hva jeg liker og ikke. Merker jeg stresser med dette, og det blir nok ikke bedre av det. noen med samme problem? Anonymkode: b03b7...f5c Orgasmen sitter i hodet og ikke skrittet, så det har ingen hensikt å la womanizeren ligge. Det er ikke noe som er galt med deg heller, hodet eller klitten fungerer godt. Det at du ikke kommer av slikking, kommer mest sannsynlig bare av tanker eller bekymringer, som forhindrer orgasmen din. Det skal ikke så mye til, det er igrunn nok at du tenker på mange ting samtidig, som f.eks. regninger, barn som skal hit og dit, samfunnsverv etc. som også virker veldig stressende. Så tanker som skaper bekymringer og stress, må hjernen jobbe med for dempe. For hjernen prioriterer ikke orgasmen først. Det er igrunn litt urettferdig at ikke hjernen prioriterer orgasmen først, for orgasmen gir jo lykke og fjerner bekymringer og stress😅 ...men neida, hjernen prioriterer å fjerne bekymringene først.. så kommer lykken etterpå.. Får du til å "koble" ut, er det enklere å motta nytelse. Det gir 99% orgasmegaranti🤗 1
eksentrisk Skrevet 18. mars 2022 #20 Skrevet 18. mars 2022 6 hours ago, AnonymBruker said: Ts her. Takk for mange gode svar😊 Har som spurt om lenger her oppe, meget sjelden fått orgasme i tidligere forhold ved slikking også, så intet nytt fenomen for meg. Muligens bare et par ganger. Skal fortsette å la womanizeren ligge, tror ikke det går for min del å kombinere da den gir så kraftig stimuli. Har heldigvis en tolmodig og nysgjerrig mann som er villig til å slikke i timesvis om det så skulle være, men etter en halvtime begynner jeg å kjenne på at han må da snart være utslitt..🙄 Og da er tankekjøret i gang. Er vel bare å øve og øve og bli enda bedre kjent med hverandre, håper det løser seg med tiden😊 Anonymkode: b03b7...f5c Hvordan blir du slikket? Fingring samtidig? Mange kommer ikke av slikking alene. Funker ikke det kan dere ha et langt forspill, kanskje sex der du tar på deg selv. Når du nærmer deg kan h gå over til å slikke og fingre deg. Gi beskjed om hva du liker. «Alt er godt» hjelper ingen. Vet du ikke hva som er best må dere prøve dere frem. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå