Gå til innhold

Frekt å bestille takeaway så langt unna?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Restauranten tilbyr utkjøring, men det tar 17-20 min å kjøre hit. Det vil jo si at de kan bruke 40 min omtrent kun på meg.. Jeg har faktisk ikke tenkt hvor lang tid de bruker på meg før. Er vant til å ta toget dit, da tar det bare 6 min. Å kjøre tar nesten 20 🤭🤐

Anonymkode: 16e5a...14a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt ikke. Restauranter definerer selv leveringsområdet sitt, kunder må naturligvis gå ut fra at de da mener det er lønnsomt. 

Anonymkode: 5ee27...a2c

• Liker 6
Skrevet

De tar betalt for utkjøring regner jeg med, og bestemmer jo selv hvor grensen går for utkjøring. Så nei, det er ikke frekt. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Min opplevelse er at de ikke leverer til noen som er så langt borte.

Men om de leverer, er det ikke din feil, men de som har valgt å være leveringsdyktige.

Anonymkode: 8eb6e...f87

Skrevet

Hvis de tilbyr levering dit du bor, så er det da ikke frekt. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Tviler på at de leverer så langt unna. 

Anonymkode: a1e14...4ea

Skrevet (endret)

Null frekt , om de tilbyr det så tilbyr de det. Jeg bor litt i utkant og de har nok brukt den tiden på meg også. 

Endret av Frøkenfryden
  • Liker 1
Skrevet

Hvorfor skulle det være frekt? Du betaler jo for det. Men de færreste kjører vel ut noe lenger enn 6-10 km. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Restauranten tilbyr utkjøring, men det tar 17-20 min å kjøre hit. Det vil jo si at de kan bruke 40 min omtrent kun på meg.. Jeg har faktisk ikke tenkt hvor lang tid de bruker på meg før. Er vant til å ta toget dit, da tar det bare 6 min. Å kjøre tar nesten 20 🤭🤐

Anonymkode: 16e5a...14a

Hvis de synes det er for langt så hadde de ikke tilbudt å kjøre ut dit

Anonymkode: c593d...0ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...