AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #1 Skrevet 17. mars 2022 Andre mensa-medlemmer her på forumet eller er jeg den eneste? 😊 Anonymkode: c897e...08b
Gjest Lucius Skrevet 17. mars 2022 #2 Skrevet 17. mars 2022 (endret) Det er garantert en del her, ettersom flere påstår de er så intelligente. Endret 17. mars 2022 av Lucius
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #3 Skrevet 17. mars 2022 Ok, som ventet er jeg den eneste. 😊 Anonymkode: c897e...08b
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #4 Skrevet 17. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ok, som ventet er jeg den eneste. 😊 Anonymkode: c897e...08b En imponerende konklusjon 😉 Anonymkode: e1ce5...0d3 11
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #5 Skrevet 17. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): En imponerende konklusjon 😉 Anonymkode: e1ce5...0d3 Et mensa medlem verdig 😅 Anonymkode: 56994...2f4 4
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #6 Skrevet 17. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ok, som ventet er jeg den eneste. 😊 Anonymkode: c897e...08b Det er ett eller annet som fremstår veldig uintelligent ved å opprette en tråd som anonym på et forum for å skryte av hvor intelligent man er. Tror ikke du er i nærheten av intelligent nok for Mensa, jeg. Eller så er du så intelligent at du er helt blottet for sosiale antenner, det finnes jo noen av de også 😊 Anonymkode: 03c02...063 8
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #7 Skrevet 17. mars 2022 Jeg er med i mensa! Har vært det i flere år Anonymkode: bda5d...ef5
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #8 Skrevet 17. mars 2022 Siden du spør/oppretter en slik tråd, så tror jeg ikke noe på at du er medlem. Men det er jeg Anonymkode: b7cfd...557
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #9 Skrevet 17. mars 2022 Jeg hadde ett par poeng under den grensen for å komme inn.. men ser ikke helt vitsen å være med der.. jeg er sær jeg også men ikke behov for å ha en tilhørighet til mine IQ-poeng. Jeg setter mer pris på mine sosiale ferdigheter, og der gir mensaklubben meg så og si ingenting .. Anonymkode: fbfd5...8b5 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #10 Skrevet 17. mars 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg hadde ett par poeng under den grensen for å komme inn.. men ser ikke helt vitsen å være med der.. jeg er sær jeg også men ikke behov for å ha en tilhørighet til mine IQ-poeng. Jeg setter mer pris på mine sosiale ferdigheter, og der gir mensaklubben meg så og si ingenting .. Anonymkode: fbfd5...8b5 De par poengene utgjør relativt mye - bare noen få "IQ-poeng" under Mensa gjør at du har veldig mange flere som er på "samme nivå" som deg, om man kan si det slik. Mensa er en sosial klubb, ikke en sitte-og-skryte-av-IQen-sin-klubb slik mange ser ut til å tro. Jeg har vært medlem i mange år, men har aldri sagt det til en eneste person, det er kun de andre i Mensa som kan vite om det. De aller færreste blir med i Mensa for å skryte av det, det er nok heller tabu for en del av oss 😅 Anonymkode: b7cfd...557 4 1
KapteinJ Skrevet 17. mars 2022 #11 Skrevet 17. mars 2022 Lucius skrev (1 time siden): Det er garantert en del her, ettersom flere påstår de er så intelligente. Selv om jeg tror de fleste på arbeidsplassen min ved NTNU hvor alle har eller tar doktorgrad i mattetunge og svært teoretiske fag er kvalifiserte til å være med i Mensa, er det ingen som ville sagt høyt at de er med. En veldig respektert og mye sitert professor sa en gang noe sånt som at «mensa er for folk som tror de er smarte men aldri faktisk fikk til noe, en klubb for bilmekanikere og trailersjåfører som tror de er smartere enn oss.» (dette ble sagt rundt lunsjbordet med en gjeng som jobber med bruk av AI til forbedrede potensialberegninger i density functional theory. Poenget er vel, bare fordi det er mange smarte folk et sted, betyr det ikke at noen av de er med i den litt spesielle klubben hvor det eneste man har til felles er en opplevelse av at man er smart. 4 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #12 Skrevet 17. mars 2022 de eneste jeg kjenner som er medlemmer av Mensa, har innrammede fotografier av papirer som sier at de er medlemmer av Mensa. Nærmest som et "diplom" for å gjøre det mest mulig synlig for flest mulig de møter om at de er Mensa-medlemmer. Anonymkode: 42a52...7ab 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #13 Skrevet 17. mars 2022 KapteinJ skrev (3 timer siden): Selv om jeg tror de fleste på arbeidsplassen min ved NTNU hvor alle har eller tar doktorgrad i mattetunge og svært teoretiske fag er kvalifiserte til å være med i Mensa, er det ingen som ville sagt høyt at de er med. En veldig respektert og mye sitert professor sa en gang noe sånt som at «mensa er for folk som tror de er smarte men aldri faktisk fikk til noe, en klubb for bilmekanikere og trailersjåfører som tror de er smartere enn oss.» (dette ble sagt rundt lunsjbordet med en gjeng som jobber med bruk av AI til forbedrede potensialberegninger i density functional theory. Poenget er vel, bare fordi det er mange smarte folk et sted, betyr det ikke at noen av de er med i den litt spesielle klubben hvor det eneste man har til felles er en opplevelse av at man er smart. Høres jo litt ut som de som alltid viser til den jodelen om at "Det er forskjell på å være smart og å ha gode karakterer"... Anonymkode: d1418...c6c
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #14 Skrevet 17. mars 2022 Høyt henger de og sure er de. 🤣 Jeg er forresten ikke medlem av Mensa, kunne ikke vært det heller. Anonymkode: 0ccc7...312
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #15 Skrevet 17. mars 2022 KapteinJ skrev (4 timer siden): Selv om jeg tror de fleste på arbeidsplassen min ved NTNU hvor alle har eller tar doktorgrad i mattetunge og svært teoretiske fag er kvalifiserte til å være med i Mensa, er det ingen som ville sagt høyt at de er med. En veldig respektert og mye sitert professor sa en gang noe sånt som at «mensa er for folk som tror de er smarte men aldri faktisk fikk til noe, en klubb for bilmekanikere og trailersjåfører som tror de er smartere enn oss.» (dette ble sagt rundt lunsjbordet med en gjeng som jobber med bruk av AI til forbedrede potensialberegninger i density functional theory. Poenget er vel, bare fordi det er mange smarte folk et sted, betyr det ikke at noen av de er med i den litt spesielle klubben hvor det eneste man har til felles er en opplevelse av at man er smart. For en ekkel type. Synes ingenting om å snakke ned andre yrkesgrupper på den måten. Anonymkode: 03c02...063 5
Gjest loveli Skrevet 17. mars 2022 #16 Skrevet 17. mars 2022 KapteinJ skrev (5 timer siden): Selv om jeg tror de fleste på arbeidsplassen min ved NTNU hvor alle har eller tar doktorgrad i mattetunge og svært teoretiske fag er kvalifiserte til å være med i Mensa, er det ingen som ville sagt høyt at de er med. En veldig respektert og mye sitert professor sa en gang noe sånt som at «mensa er for folk som tror de er smarte men aldri faktisk fikk til noe, en klubb for bilmekanikere og trailersjåfører som tror de er smartere enn oss.» (dette ble sagt rundt lunsjbordet med en gjeng som jobber med bruk av AI til forbedrede potensialberegninger i density functional theory. Poenget er vel, bare fordi det er mange smarte folk et sted, betyr det ikke at noen av de er med i den litt spesielle klubben hvor det eneste man har til felles er en opplevelse av at man er smart. Jeg ser ironien i det han professoren sa. 🤡
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #17 Skrevet 17. mars 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg hadde ett par poeng under den grensen for å komme inn.. men ser ikke helt vitsen å være med der.. jeg er sær jeg også men ikke behov for å ha en tilhørighet til mine IQ-poeng. Jeg setter mer pris på mine sosiale ferdigheter, og der gir mensaklubben meg så og si ingenting .. Anonymkode: fbfd5...8b5 Du hadde kanskje sett vitsen hvis du faktisk var smart nok til å bli medlem. Tenk litt på den. Anonymkode: 293ae...b58 2
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #18 Skrevet 17. mars 2022 KapteinJ skrev (5 timer siden): Selv om jeg tror de fleste på arbeidsplassen min ved NTNU hvor alle har eller tar doktorgrad i mattetunge og svært teoretiske fag er kvalifiserte til å være med i Mensa, er det ingen som ville sagt høyt at de er med. En veldig respektert og mye sitert professor sa en gang noe sånt som at «mensa er for folk som tror de er smarte men aldri faktisk fikk til noe, en klubb for bilmekanikere og trailersjåfører som tror de er smartere enn oss.» (dette ble sagt rundt lunsjbordet med en gjeng som jobber med bruk av AI til forbedrede potensialberegninger i density functional theory. Poenget er vel, bare fordi det er mange smarte folk et sted, betyr det ikke at noen av de er med i den litt spesielle klubben hvor det eneste man har til felles er en opplevelse av at man er smart. Var det ingen som reagerte på at han sa det? For en ironi. Mange har faktisk lyst til å bli bilmekaniker og trailersjåfør og jeg kan godt tenke meg at det var studenter der som har foreldre som er i den gruppen av "folk som aldri fikk til noe". Den smarteste personen i rommet hadde sagt noe da. Makan til nedsnakking av medborgere som fikser bilen hans og sørger for at sjampanjen hans blir fraktet til polet. Fy faen for en idiot. Anonymkode: 293ae...b58 4 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #19 Skrevet 17. mars 2022 KapteinJ skrev (5 timer siden): Selv om jeg tror de fleste på arbeidsplassen min ved NTNU hvor alle har eller tar doktorgrad i mattetunge og svært teoretiske fag er kvalifiserte til å være med i Mensa, er det ingen som ville sagt høyt at de er med. En veldig respektert og mye sitert professor sa en gang noe sånt som at «mensa er for folk som tror de er smarte men aldri faktisk fikk til noe, en klubb for bilmekanikere og trailersjåfører som tror de er smartere enn oss.» (dette ble sagt rundt lunsjbordet med en gjeng som jobber med bruk av AI til forbedrede potensialberegninger i density functional theory. Poenget er vel, bare fordi det er mange smarte folk et sted, betyr det ikke at noen av de er med i den litt spesielle klubben hvor det eneste man har til felles er en opplevelse av at man er smart. Hva er å få til noe da? Utdannelse? Doktorgrad? Professor? Anonymkode: b457a...a53 2 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #20 Skrevet 17. mars 2022 Ikke i mensa, men mensen. Humørmessig hverfall. Anonymkode: 9fe83...9cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå