AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #1 Skrevet 17. mars 2022 Heisann. Jeg har begynt med periodisk faste. Dvs jeg har sluttet å spise å spise snop om kvelden Jeg er helt naturlig ikke sulten på morgenen så det går kjempefint. Kjenner faktisk at 19 timers faste også går helt greit. Men jeg har lurt på et par ting som jeg er usikker på. 1. -bør jeg ta tabletter (kosttilskudd, allergimedisiner) i spisevinduet? Eller er det greit å ta de på morgenen. Vil dette ødelegge den auto…hva det nå heter igjen? 2. Jeg drikker bare vann i faste tiden, men er te uten sukker/søtning å bryte fasten? Anonymkode: 49a0b...fd3
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #2 Skrevet 17. mars 2022 1. Blir du uvel/sulten av det? For sikkerhets skyld greit å ta i vinduet, med mindre det er medisiner man må ta til fast tidspunkt. 2. De fleste sier det er innafor med usøtet te. Men prøv deg frem, noen blir sultne av det. Anonymkode: f797a...dce 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #3 Skrevet 17. mars 2022 har drevet med dette ganske lenge nå, og jeg gjør følgende: - drikker kun vann/kaffe/te gjennom fasten, tar alle kosttilskudd i spisevinduet. det som ikke bryter fasten er: vann, kullsyrevann (uten smak), kaffe, te. alt annet bryter den, inkludert kosttilskudd. dette er da veldig få kcal er nok til å starter forbrenningen og insulinproduksjonen, som nettopp er det som jeg forsøker å kontrollere. foreslår ellers youtuben til Thomas DeLauer for mer info. har har mye klokt å si Anonymkode: 014c7...dc5 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #4 Skrevet 17. mars 2022 Takk for svar begge to. Da tar jeg kosttilskuddene sammen med lunsjen. Hvis jeg husker de har drukket te i dag og ble ikke noe mer sulten av det. Nesten mer mett. Kjenner at periodisk faste fubker veldig bra for kroppen min. Føler meg lettere og søtsuget forsvant på 1 uke Anonymkode: 49a0b...fd3 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #5 Skrevet 17. mars 2022 Kosttilskudd osv bør tas med mat da man kan bli veldig kvalm og uvel av å ta de på tom mage, kosttilskudd (vitaminer osv) burde tas om kvelden da kroppen tar opp noen vitaminer bedre da Anonymkode: df0a3...ed9 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå