Gå til innhold

Hva type muskler liker damer best hos menn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Stort hjerte

Anonymkode: 0159a...462

Klart. Uten et godt hjerte er det ikke mye vits i alle de andre musklene.

Anonymkode: b0ef0...bb9

AnonymBruker
Skrevet

Det heter hvilke type muskler, ikke hva type 🤦‍♀️

Anonymkode: 9fd74...333

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hva er oksenakke? 

Anonymkode: 67ab3...747

Sånn ekstrem nakke som mange bodybuildere har (vanligvis vhja doping)

Anonymkode: dee28...8a5

Skrevet

Jeg liker bredskuldra menn, men ikke muskler. Men han må være sterk🙈😂 ser for meg å kose med noen med store muskler er ubehagelig og hardt å ligge på... 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Hva er oksenakke? 

Anonymkode: 67ab3...747

Overdrevne nakkemuskler, så det ser ut som noen har trykket hodet ned i kroppen. Halsen er nærmest borte. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Som han her? 🤣

1b635348f779409caefa53ce8892ac0b-2.png

Anonymkode: c773c...243

Må være noe av det jævligste jeg har sett. Fy så stygt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bryr meg veeeldig lite om synlige magemuskler. Syns armer, lår, rygg osv er mye finere. Vil gjerne han skal ha litt ekstra fett på kroppen, men ikke ølmage eller sykelig overvektig. 

Er ikke så nøye. Har vært sammen med tynne og større mannfolk, men min type er vell en større. Trenger ikke være veldig høy men da helst større på andre måter om det gir mening. 

Liker at de er sterkere enn meg. Jeg er ikke akkurat sterk men har opplevd å være sterkere en en eks før og da følte jeg meg fryktelig macho. Jeg vil føle meg mer feminin. Ikke derfor det ble slutt, men det hjalp ikke i vært fall. 

Elsker manne hender og rygg / skuldre. Vet ikke akkurat hvorfor haha

Anonymkode: 0c2b4...e51

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

IKKE for mye muskler. Og liker ikke menn som går rundt og flekser muskler. Det ser altså så uintelligent ut. Dagens dømmende holdning fra meg. 

Anonymkode: d1526...cf8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

De som er godt pakket inn. Typ ikke fremtredende muskler uten fett, men mer "farm muscles". Sterk mann med pappakropp 🤩

Anonymkode: c2089...48a

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Har alltid tenkt meg at om jeg var mann så skulle jeg jaggu løfta litt vekter så jeg fikk synlige muskler på armene. Spesielt om jeg var litt liten/lav. Men så ser jeg stadig små menn som virkelig har null overkropp eller muskler på armene, er det slik at det er plent umulig for noen å bygge muskler?🤔 Jeg tenkte det bare var å fylle på med proteiner og løfte vekter fast (disse kan man jo også ha liggende hjemme) så ville det komme, men hvorfor gjør ikke flere det da?

Ja, holder meg sprek og slank selv. Nei, det er ikke det samme som å be kvinner fylle på med silikon. Synes ikke noe om menn som legger inn implantater for "muskler" heller. 

Anonymkode: c49eb...4e9

• Liker 1
Gjest Lucius
Skrevet

Det meste andre hjelper ikke en dritt om du ikke har noe mellom øra. 

AnonymBruker
Skrevet

Ballemusklene.

Anonymkode: 1585a...64c

Gjest AprilRyan
Skrevet

Jeg har aldri vært opptatt av muskler og synes ikke at veldig definerte muskler er spesielt fint. For meg høres det litt latterlig ut at musklene skal gjøre meg mer betatt.

Hvis jeg skal si noe om hva slags muskler jeg liker så må det være arbeidskropp kanskje eller bare vanlige muskler på en mann.

Men nå er det ikke muskler eller ikke muskler som gjør at jeg blir mer betatt akkurat.

AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker said:

Ballemusklene.

Anonymkode: 1585a...64c

Det kan alle få, er bare å legge de ett par minutter på noe fra frysen så blir det stramt!

Anonymkode: 45380...922

Skrevet (endret)

Neandertalerne døde vel ut av en grunn. Store muskler stiller større krav til næring. 

Endret av Majer
AnonymBruker
Skrevet

Liker best sånn kropp som svømmere har. Eller fjellklatrere. Slike muskler er pent. Slanke og definerte. 

Bole-Ole får gå i fred for meg. 

Anonymkode: 6cac0...e83

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Liker best sånn kropp som svømmere har. Eller fjellklatrere. Slike muskler er pent. Slanke og definerte. 

Bole-Ole får gå i fred for meg. 

Enig. Men heller ingen muskler enn veldig tydelige muskler. Trent six-pack på voksne menn synes jeg bare er kvalmt.

Anonymkode: 143b4...65e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingen muskler får meg til å bli mer betatt av en mann. Det er greit at han ser ok ut, men det skal lite til før det blir for mye muskler og jeg vil absolutt ikke ha en mann som tilbringer annenhver dag med å pumpe jern. Heller litt dvask enn litt for mye muskler. 

Anonymkode: ab5c0...381

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Trolltunge skrev (4 timer siden):

Overdrevne nakkemuskler, så det ser ut som noen har trykket hodet ned i kroppen. Halsen er nærmest borte. 

Er ikke det tyrenakke da?

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Er ikke det tyrenakke da?

Poteto potato

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...