AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #1 Del Skrevet 17. mars 2022 Hvem andre skal i gang med å sy Fæbriks Fæstdrakt? Mønsteret ble sluppet i dag 😄 Jeg har allerede kjøpt inn noen (brukt)stoffer, men mangler til liv og stakken. Og ikke 100% overbevist om stoffet jeg kjøpte til belte. Jeg kommer nok ikke til å lage blusen i denne omgang, jeg har en bluse som jeg tror kan passe fint. Jeg har alltid ønsket meg bunad, men har ikke hatt råd. Så dette er et veldig fint andrevalg! Og jeg liker hvordan Fæbrik oppfordrer til gjenbruk 😊 Anonymkode: 1727d...662 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #2 Del Skrevet 6. mai 2024 Drar dekke opp igjen jeg siden du ikke fikk svar. Vurderer å prøve, men er det noen som har sydd den som vet følgende? -Kan man bruke vanlig enkel symaskin uten overlock? -Er det vanskelig som førsteprosjekt? -Hvilke typiske feil gjør man med denne? Har så lyst, men orker ikke ha 3kg stoff og klikke av frustrasjon😂 Hilsen ivrig amatør med lite tålmodighet Anonymkode: f7df9...59c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #3 Del Skrevet 6. mai 2024 Til det første spørsmålet ditt er i alle fall svaret JA. Den eneste fordelen med overlock i forbindelse med faste stoffer, er at det er raskere å kante stoffene. Anonymkode: 4994a...2ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #4 Del Skrevet 6. mai 2024 Kjør kjør kjør. Jeg brukte 2-3uker. Kjempeenkelt. Alt du vil, får du til. Bare følg alle videoene de slapp steg-for-steg på Instagram, så kan du ikke ta feil. Anonymkode: 5e3ec...744 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #5 Del Skrevet 6. mai 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Drar dekke opp igjen jeg siden du ikke fikk svar. Vurderer å prøve, men er det noen som har sydd den som vet følgende? -Kan man bruke vanlig enkel symaskin uten overlock? -Er det vanskelig som førsteprosjekt? -Hvilke typiske feil gjør man med denne? Har så lyst, men orker ikke ha 3kg stoff og klikke av frustrasjon😂 Hilsen ivrig amatør med lite tålmodighet Anonymkode: f7df9...59c Jeg vil prøve å sy en. Jeg er også ivrig amatør med lite tolmodighet. Jeg tror typiske feil er å bruke for lite tid og ikke tilpasse vesten skikkelig. Jeg har kikka myyye på instagram. Jeg synes de fineste fæstdraktene er de som er relativt enkle i solide stoffer. Ikke fan av at de ulike delene av drakta kjemper om oppmerksomheten. Anonymkode: 6dcf8...335 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #6 Del Skrevet 7. mai 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Kjør kjør kjør. Jeg brukte 2-3uker. Kjempeenkelt. Alt du vil, får du til. Bare følg alle videoene de slapp steg-for-steg på Instagram, så kan du ikke ta feil. Anonymkode: 5e3ec...744 Oi, såpass ja! Hva er det som tar tid? Hvor mange timer brukte du hver dag? Anonymkode: f7df9...59c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #7 Del Skrevet 7. mai 2024 Anbefaler å sy en test av vesten/livet før den ekte. Så du vet hvilke tilpasninger du trenger, og får den perfekt. Det er også en facebook gruppe for de som syr den fæstdrakten, der er det mye inspirasjon, hjelp osv. Og man får mye hjelp i videoene på face og Instagram. Vil si at de aller fleste kan klare å sy sin egen festdrakt med litt hjelp. Anonymkode: 15f15...d66 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #8 Del Skrevet 7. mai 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Anbefaler å sy en test av vesten/livet før den ekte. Så du vet hvilke tilpasninger du trenger, og får den perfekt. Det er også en facebook gruppe for de som syr den fæstdrakten, der er det mye inspirasjon, hjelp osv. Og man får mye hjelp i videoene på face og Instagram. Vil si at de aller fleste kan klare å sy sin egen festdrakt med litt hjelp. Anonymkode: 15f15...d66 Det var et bra tips, takk! Anonymkode: f7df9...59c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå