AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #1 Skrevet 17. mars 2022 Jobber nå 80% i et vikariat. Jeg får vite neste måned om de kan ansettes fast. Det veier nok mot det. Jeg elsker denne jobben, og vil heller jobbe fult der enn å ut som jobbsøker igjen. Dessuten trenger jeg denne tryggheten. Har en del utfordringer. Mentalt. Merker 80 prosent er optimalt for meg. Har også mann, barn, hus , hund osv osv. Kjenner jeg må begrense mye i livet om jeg skal jobbe fult. Kan noen hjelpe meg å reflektere her? Hvordan takle livet i full jobb? Anonymkode: 5098c...bca
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #2 Skrevet 17. mars 2022 Velkommen til virkeligheten sier jeg. Alle har vel hus, bil, barn, mann og dyr om dagen? Og jobber fullt. Handler om prioriteringer Anonymkode: be7a4...9d2 3
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #3 Skrevet 17. mars 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Velkommen til virkeligheten sier jeg. Alle har vel hus, bil, barn, mann og dyr om dagen? Og jobber fullt. Handler om prioriteringer Anonymkode: be7a4...9d2 Ikke alle takler det like godt og trenger hjelp for å håndtere. Anonymkode: 5098c...bca 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #4 Skrevet 17. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jobber nå 80% i et vikariat. Jeg får vite neste måned om de kan ansettes fast. Det veier nok mot det. Jeg elsker denne jobben, og vil heller jobbe fult der enn å ut som jobbsøker igjen. Dessuten trenger jeg denne tryggheten. Har en del utfordringer. Mentalt. Merker 80 prosent er optimalt for meg. Har også mann, barn, hus , hund osv osv. Kjenner jeg må begrense mye i livet om jeg skal jobbe fult. Kan noen hjelpe meg å reflektere her? Hvordan takle livet i full jobb? Anonymkode: 5098c...bca Vi er mange som må begrense veldig mye i livet for å orke å jobbe fullt for å kunne ta oss av våre forpliktelser. Anonymkode: 5cee6...f6f 3
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #5 Skrevet 17. mars 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Vi er mange som må begrense veldig mye i livet for å orke å jobbe fullt for å kunne ta oss av våre forpliktelser. Anonymkode: 5cee6...f6f Jeg er lykkelig med åtti. Anonymkode: 5098c...bca
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #6 Skrevet 17. mars 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg er lykkelig med åtti. Anonymkode: 5098c...bca Men da har du bestemt deg, da? Og får søke etter andre stillinger der du kan jobbe redusert. Anonymkode: efbd5...7b7
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #7 Skrevet 17. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Men da har du bestemt deg, da? Og får søke etter andre stillinger der du kan jobbe redusert. Anonymkode: efbd5...7b7 Kjære vene. Anonymkode: 5098c...bca
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #8 Skrevet 17. mars 2022 Om du har små barn har du rett til å jobbe redusert. Takk ja og snakk med sjefen etterpå. Anonymkode: 98601...2c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå