Cyndaquil Skrevet 17. mars 2022 #1 Skrevet 17. mars 2022 (endret) Hei 😊 er ikke lett å finne fine klær når man er stor, i alle fall ikke i fysiske butikker. Så når jeg finner noe fint på nett liker jeg å dele her. Vet det er drepen for selvtilliten til mange overvektige og ikke finne klær. Men vet dere hva man må faktisk være glad i seg selv uansrtt størrelse for å lykkes med å bli slankere . Kanskje det kan gjøre noen glad ? nå har jeg fått noen flotte bukser fra BARA I posten. De har tilbud nå med 3 for 2 😊 den grønne er en flott joggebukse,MEN har litt passform så det ser litt bedre ut. Fremhever ikke hver minste valg men ga rompa fin fassong. Stoffet var mykt, glatt og deilig. Tror det var økologisk bomull pluss elastin. Den var også på tilbud til 329 kr eller noe i den duren neste er en svart leggings 😊 helt plane svart , men god passform. Gikk langt oppover rompa og magen slik ar verken keisersnitt henget mirt eller rompesprekken vistes siden dette er kvinnerguiden regner jeg med noen kommer hit og sier nedlatende ting : ta dere en bolle! Man er like mye verd som stor og liten. Jeg er i PCOS båten,som gjør det vanskelig å gå ned svangerskap kiloene. Jeg jobber med saken, men det betyr ikke at jeg ikke trenger å føle men fin i nåtid likevel. Klærne jeg har på er størrelse 2xl foresten 😊 overdelen på bilder er fra zizzi. til vanlig bruker jeg størrelse 46-48 . edit: glemte link. Her er link til den grønne https://no.barasportswear.com/collections/pants-1/products/jade-loose-fit-joggerde Har samme buksa i flere farger 😊 den svarte fant jeg med å gå inn på «leggings» og velge svart som farge i søkefeltet 😊 Endret 17. mars 2022 av Cyndaquil 7 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #2 Skrevet 17. mars 2022 Likte godt den svarte buksa! Anonymkode: 97d3e...2e7
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #3 Skrevet 17. mars 2022 De grønne var fine ☺️ Og jeg er ærlig når jeg sier at du er fin💛 Anonymkode: 75974...19e
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #4 Skrevet 17. mars 2022 Likte begge kjempegodt! 😊 Anonymkode: f3776...f2b
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #5 Skrevet 17. mars 2022 Vet det ikke har noe med innlegget ditt, men du har nydelig hus også, ser det ut som😍 Anonymkode: 75974...19e
Cyndaquil Skrevet 17. mars 2022 Forfatter #6 Skrevet 17. mars 2022 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Vet det ikke har noe med innlegget ditt, men du har nydelig hus også, ser det ut som😍 Anonymkode: 75974...19e AnonymBruker skrev (1 time siden): De grønne var fine ☺️ Og jeg er ærlig når jeg sier at du er fin💛 Anonymkode: 75974...19e Så snille dere var da ❤️ Tusen takk 😊😄 det føles alltid bra å finne klær man føler seg fin i😊 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #7 Skrevet 11. april 2022 Pen rumpe i tightsen! Savner bare en stringtrusekant under der... Anonymkode: 9605c...77e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå