Gå til innhold

Har du endt opp med å ikke få leilighet innen oppsigelsen går ut?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har 3 mnd oppsigelsestid, men jeg er nervøs for at jeg ikke finner noe mens tiden renner ut. Hvor vanskelig er det å finne en leilighet i drammen? Jeg er enslig og har ikke dyr. 

Har du noen gang havnet i den situasjonen der du ikke har noe nytt sted å flytte til? :) 

Anonymkode: 62988...3a3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor vanskelig det er kommer an på budsjettet ditt. Drammen er litt vanskelig nå, da kommunen søker leiligheter pga Ukraina og leilighetsbrannen på Fjell.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Tvist skrev (27 minutter siden):

Hvor vanskelig det er kommer an på budsjettet ditt. Drammen er litt vanskelig nå, da kommunen søker leiligheter pga Ukraina og leilighetsbrannen på Fjell.

Ånei, jeg tenkte ikke på det 😮 Hvor er det fint og billig å bo i nærheten av drammen da? Lier, vestfossen.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Drammen gikk fint for meg bare for noen dager siden.. Fant på Finn, men da må man opp i over 13 k i måneden og ha ett tre måneders depositum på hånden. Lykke til. 😊

Anonymkode: 38649...e57

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Drammen gikk fint for meg bare for noen dager siden.. Fant på Finn, men da må man opp i over 13 k i måneden og ha ett tre måneders depositum på hånden. Lykke til. 😊

Anonymkode: 38649...e57

Budsjettet mitt er ti tusen og jeg flytter om to mnd.

Så fint at du fikk deg leilighet! 😊 Er så deilig å flytte når man er ferdig med all pakkingen.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Dytt :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...