Prøvermammaen Skrevet 17. mars 2022 #1 Skrevet 17. mars 2022 (endret) Vi mistet desverre vår lille gutt i uke 16. og ønsker å prøve igjen, men usikker på når man kan og burde prøve igjen. jeg fikk beskjed om å vente hvertfall 2-3 sykluser. Men så lenge kroppen føles normal igjen, burde det vel ikke være noe i veien for å prøve på nytt? Endret 17. mars 2022 av Prøvermammaen
Laura80 Skrevet 17. mars 2022 #2 Skrevet 17. mars 2022 Prøvermammaen skrev (1 time siden): Vi mistet desverre vår lille gutt i uke 16. og ønsker å prøve igjen, men usikker på når man kan og burde prøve igjen. jeg fikk beskjed om å vente hvertfall 2-3 sykluser. Men så lenge kroppen føles normal igjen, burde det vel ikke være noe i veien for å prøve på nytt? Du tenker riktig. Så lenge kroppen din er klar og produserer nytt egg så vil du kunne bli gravid. Det er også mange som blir lett gravide igjen i første eggløsning etter man har mistet. Kondolerer forresten .
Elise93 Skrevet 17. mars 2022 #3 Skrevet 17. mars 2022 Prøvermammaen skrev (2 timer siden): Vi mistet desverre vår lille gutt i uke 16. og ønsker å prøve igjen, men usikker på når man kan og burde prøve igjen. jeg fikk beskjed om å vente hvertfall 2-3 sykluser. Men så lenge kroppen føles normal igjen, burde det vel ikke være noe i veien for å prøve på nytt? Så trist å lese! Husker at du skrev tidligere at du hadde mista noen ganger og at du var redd det skulle skje igjen 😢😢 Vil også tro at dere kan prøve igjen så snart kroppen er i syklus 🙏 man kan det etter SA hvertfall.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #4 Skrevet 17. mars 2022 Laura80 skrev (5 timer siden): Du tenker riktig. Så lenge kroppen din er klar og produserer nytt egg så vil du kunne bli gravid. Det er også mange som blir lett gravide igjen i første eggløsning etter man har mistet. Kondolerer forresten . Vet du når man tidligst kan få eggløsning igjen etter abort? Jeg er i nesten samme situasjon som ts, må ta abort i uke 12 pga. store avvik på fosteret. Gruer meg, og gruer meg også til ny prøving om det tar lang tid. Anonymkode: 3e50d...cda
Laura80 Skrevet 17. mars 2022 #5 Skrevet 17. mars 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Vet du når man tidligst kan få eggløsning igjen etter abort? Jeg er i nesten samme situasjon som ts, må ta abort i uke 12 pga. store avvik på fosteret. Gruer meg, og gruer meg også til ny prøving om det tar lang tid. Anonymkode: 3e50d...cda Ja du kan få el ca to uker etter, dvs aborten blir som en ny mens. Noen kan jo få litt kluss med hormonene og forsinkelse av el. Jeg har mistet tidlig før/ utskrapning uke 9, og el kom vel ca 3 uker etterpå. (Men som er normalt hos meg fra før og) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå