Gå til innhold

Liten svart klad hva kan det være?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg samme sover med min datter på 2 år. Inatt stå jeg opp mitt på natten såg jeg et slags svart liten kladd som såg ut som en søle i lufta. Den gikk i full fart mot datteren min som lå å sove og pluselig stå hun opp gråtende! den svarte kladden fløy ut av vinduet i fart etter det.

Og jeg lå og tenkte hva faen skjedde nå.. 

Begyner jeg å se syner xD drømmer jeg eller er det faktiak noe?

Anonymkode: 34a50...dc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres mest ut noe du har drømt. Kanskje du var grenseland mellom søvn og våken tilstand slik at det for deg opplevdes virkelig? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kniv & gaffel skrev (2 minutter siden):

Det høres mest ut noe du har drømt. Kanskje du var grenseland mellom søvn og våken tilstand slik at det for deg opplevdes virkelig? 

Tipper opplevelsen er som du nevner og kalles søvnparalyse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mereo skrev (Akkurat nå):

Tipper opplevelsen er som du nevner og kalles søvnparalyse.

Ja, tenkte også på at det kunne være søvnparalyse. 

Hadde du TS noen følelse av å ikke kunne røre på deg? Det er typisk for søvnparalyse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett en demon rett i øynene; før jeg utkjempet han. Frykten var ekstrem, men den hjalp meg til å ta situasjonen seriøst, det var mellom liv og død.

Ja, spirits og demoner er ekte og eksisterende vesener, like ekte som deg selv.

Enhver ateist-materialist motargument er bullshit. 

Den Spirituelle virkeligheten er Sann. Gud er Sann. 

1. Den materialistiske verden er sekundært.

2. Hjernen produserer ikke bevissthet (direkte opplevelse). Bevissthet er Gud. Bevissthet (Gud) skapte hjernen, ikke omvendt.

3. Spirituelle ikke-menneskelige vesener og dimensjoner eksisterer uavhengig av din opplevelse av dem (som igjen ikke kommer fra hjernen eller psyken/sinnet). Med andre ord, de eksisterer Objektivt. Opplevelse i seg selv kommer ikke fra hjernen/sinnet, ikke er det inni/i dem, ikke er det en del av dem, heller ikke produsert av dem.

Spirituelle vesener og dimensjoner eksisterer uavhengig av mennesket og dens sinn/hjerne.

De eksisterer objektivt!

Dette er Sannheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Conal skrev (5 timer siden):

Jeg har sett en demon rett i øynene; før jeg utkjempet han. Frykten var ekstrem, men den hjalp meg til å ta situasjonen seriøst, det var mellom liv og død.

Ja, spirits og demoner er ekte og eksisterende vesener, like ekte som deg selv.

Enhver ateist-materialist motargument er bullshit. 

Den Spirituelle virkeligheten er Sann. Gud er Sann. 

1. Den materialistiske verden er sekundært.

2. Hjernen produserer ikke bevissthet (direkte opplevelse). Bevissthet er Gud. Bevissthet (Gud) skapte hjernen, ikke omvendt.

3. Spirituelle ikke-menneskelige vesener og dimensjoner eksisterer uavhengig av din opplevelse av dem (som igjen ikke kommer fra hjernen eller psyken/sinnet). Med andre ord, de eksisterer Objektivt. Opplevelse i seg selv kommer ikke fra hjernen/sinnet, ikke er det inni/i dem, ikke er det en del av dem, heller ikke produsert av dem.

Spirituelle vesener og dimensjoner eksisterer uavhengig av mennesket og dens sinn/hjerne.

De eksisterer objektivt!

Dette er Sannheten.

Lurer bare på hva den svarte kladden ville søkte litt på det, kom fram til shadow people så ekkelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Lurer bare på hva den svarte kladden ville søkte litt på det, kom fram til shadow people så ekkelt!

Yeah, de pleier å være shadow aktig, og svarte. 

Begge demonene/dark spiritene (kall dem whatever) jeg har møt på har vært svarte og shadowy.

Ca 4-6 av dem har prøvd å angripe meg bare de siste 9 mnd. 

Den mørke siden har vært ute etter meg helt siden jeg var et lite barn hvor jeg kunne se dem med mine egne øyner rett foran meg.

De liker ikke meg og jeg liker ikke dem...

Ja, jeg gjør dette spiritualitet shittet, jeg virkelig gjør dette 😉

Endret av Conal
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Conal skrev (46 minutter siden):

Yeah, de pleier å være shadow aktig, og svarte. 

Begge demonene/dark spiritene (kall dem whatever) jeg har møt på har vært svarte og shadowy.

Ca 4-6 av dem har prøvd å angripe meg bare de siste 9 mnd. 

Den mørke siden har vært ute etter meg helt siden jeg var et lite barn hvor jeg kunne se dem med mine egne øyner rett foran meg.

De liker ikke meg og jeg liker ikke dem...

Ja, jeg gjør dette spiritualitet shittet, jeg virkelig gjør dette 😉

Så det er demoner ? Hva er det de vil ifra min lille datter? O.o 

Jøsss! Så de kan være fysiske? Hva kan man gjøre for å holde dem unna? Og hvordan beskytte barne mitt 😅 kan dem le? Hørte litt små lætter jeg trodde jeg drømte shit.

Datter min kan vare åndelige vil jeg tro, siden forfedrene mine har hvert Reisene ( Sigøynere ) mulig hun arver noe derifra. 

Jeg har ikke greie på sånt 😳 høres bare skummelt og ekkelt ut vet ikke om jeg for sove i natt for å si det sånt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kniv & gaffel skrev (8 timer siden):

Ja, tenkte også på at det kunne være søvnparalyse. 

Hadde du TS noen følelse av å ikke kunne røre på deg? Det er typisk for søvnparalyse. 

Jeg rørte på meg og reiste meg på rompa da det skjedde, Så jeg var i våken tilstand. Lille hadde vanskeligheter med å sove etter det :( falt ikke til ro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Så det er demoner ? Hva er det de vil ifra min lille datter? O.o 

Jøsss! Så de kan være fysiske? Hva kan man gjøre for å holde dem unna? Og hvordan beskytte barne mitt 😅 kan dem le? Hørte litt små lætter jeg trodde jeg drømte shit.

Datter min kan vare åndelige vil jeg tro, siden forfedrene mine har hvert Reisene ( Sigøynere ) mulig hun arver noe derifra. 

Jeg har ikke greie på sånt 😳 høres bare skummelt og ekkelt ut vet ikke om jeg for sove i natt for å si det sånt. 

Er ikke sikker på hva det er, kan bare tippe.

Men høres ikke noe stort ut. Jenta bare gråt litt, og kladden var sikkert ikke noe stort heller.

Det dattern dim opplevde er småtteri...

Første gang jeg husker at jeg ble angrepet var da jeg var rundt 4 år gammel. Jeg hadde et leketøy og det gikk i stykker, så jeg kastet det mot veggen. Den knuste i stykker og noen av dem fløy tilbake mot meg og skar meg i ansiktet.

Men jeg har alltid utkjempet dem. De er egentlig ikke verdt min tid eller oppmerksomhet lol.

Jeg ble født til dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Conal skrev (11 timer siden):

Er ikke sikker på hva det er, kan bare tippe.

Men høres ikke noe stort ut. Jenta bare gråt litt, og kladden var sikkert ikke noe stort heller.

Det dattern dim opplevde er småtteri...

Første gang jeg husker at jeg ble angrepet var da jeg var rundt 4 år gammel. Jeg hadde et leketøy og det gikk i stykker, så jeg kastet det mot veggen. Den knuste i stykker og noen av dem fløy tilbake mot meg og skar meg i ansiktet.

Men jeg har alltid utkjempet dem. De er egentlig ikke verdt min tid eller oppmerksomhet lol.

Jeg ble født til dette.

Kan du fortelle litt mer om demonene? Hvordan ser de ut? 

Anonymkode: d2d1b...5dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Kan du fortelle litt mer om demonene? Hvordan ser de ut? 

Anonymkode: d2d1b...5dd

De ble utkjempet, det er alt å fortelle.

De dro tilbake til helvete hvor dem kom fra...

Takk meg siden 😚

Endret av Conal
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paranormal1993

Jeg opplevde noe lignende da jeg var barn. Bare at "kladden" jeg så var hvit. Kunne ligne på en slags masse eller tåke med glødende lys rundt. Da jeg våknet på morgenen etter, fikk jeg vite at storebroren min hadde tatt livet sitt samme natt. Hadde ikke sett ham på noen år og jeg bodde i utlandet. For meg var det en spesiell opplevelse. Jeg ble ikke redd da jeg så det, mer forundret og lurte på hva som hadde skjedd 🤍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...