Gå til innhold

Bygedamer...

Anbefalte innlegg

Skrevet
Siden min samboer egentlig er en bondegutt (eller tja..han er fra en småby i hvertfall) så må jeg jo dessverre bli med han til hans by innimellom.

Innimellom møter vi venner og venninner som er hans og jeg blir alltid litt satt ut av mentaliteten som råder i andre byer.

I storbyene konsentrerer vi oss om utdannelse, imens på "bygda" der har de fleste jentene 2 unger før fylte 25år.

Jeg syns det er rart...og merkelig og ikke minst idiotisk.

Mange av damene der virker så sinna, bitre og misunnelige....  :overrasket:

Jeg tror at mye av grunnen til at disse damene oppfører seg sånn er vel fordi de har fått en unge med "hvem som helst", også har selvfølgelig bygdegutten funnet seg en eller annen ny dame og kjørt hun på tjukken også.  :roll:

Tro meg...jeg hadde vært bitter selv i en slik sitasjon..

Men hvorfor er mentaliteten så annerledes på bygda?

Hvorfor har så mange damer 2 unger før man har fylt f.eks 25 år?

Og hvorfor søren driver "alle" damene på bygde med MaryKay og den slags?

Er det hipt der ute i ødemarka kanskje?

Forstår ikke.  :overrasket:

Og jeg har ikke bare vært i en småby nei...jeg har vært i mange. Og det er likt de fleste stedene.

:hoho: Det må jeg si, vil du vite hva vi jentene på bygda syns om byjenter????? Kan du ikke bare godta at ikke alle har samme verdiene som deg??? Syns det er utrolig og komme med et slikt utsagn jeg, sier egentlig litt for mye om deg ;)

Gjest TomKrus
Skrevet
Så om man bor i Trondheim bor man på bygda? :klø:

*Mumle noe om Melks dumme KG'ere og tusler ut igjen.*

Trondheim er en koselig småby, men bygd er det ikke. Oslo er en gjennomsnittlig by, ingen storby, men ikke spesielt koselig og med lite sjarm.

Har aldri forstått meg på de som bor i Oslo og tror de er supertrendy og urbane. Det krever litt mer enn å bo i by for å ha den rette holdningen. Om så det er noe å tilstrebe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...