AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #1 Skrevet 17. mars 2022 https://www.klikk.no/sex/topp-fem-rad-til-smabarnsforeldre-7114192 Avviser dere partner slik? Jeg syns det var spesielle måter å avvise på. Hvordan avviser dere partner? Og hvordan responderer partner på det? Anonymkode: fa3bb...562
ItchyBitchySpider Skrevet 17. mars 2022 #2 Skrevet 17. mars 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): https://www.klikk.no/sex/topp-fem-rad-til-smabarnsforeldre-7114192 Avviser dere partner slik? Jeg syns det var spesielle måter å avvise på. Hvordan avviser dere partner? Og hvordan responderer partner på det? Anonymkode: fa3bb...562 Jeg avviser aldri, og det gjør heller ikke mannen. 5 2
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #3 Skrevet 17. mars 2022 Som oftest sier han bare: Jeg er sliten, eller: Orker ikke i dag, kanskje i morgen tidlig. Jeg har avvist ufint en gang og det var da han nærmet seg meg på en utrolig usexy måte. Mmmmmm, skal vi ikke kose oss litt?, tok av seg boxeren og sa ups på en hvalpete måte. Da ble jeg bare sånn NEI NEI NEI, turn-off. Da ble han lei seg, så klemte jeg ham og så sovnet vi, og så ble alt bra. Han nærmet seg aldri på den måten igjen. Anonymkode: dd086...e26 5
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #4 Skrevet 17. mars 2022 Vi avviser egentlig aldri, men jeg måtte tenke ligg for å finne ut hvorfor. Det er jo ikke alltid man ha lyst. Kom til at når den ene tar initiativ, så vil den først initiere, og deretter avvente litt. Hvis den andre da overtar initiativet, så går det mot sex. Dersom den andre ikke gjør det, vil førstemann ta hintet og vi har ikke sex. Det er altså mer at vi leser hverandres signaler, så ingen trenger å avvise. Dette er ikke noe vi har snakket om, så jeg er faktisk usikker på om mannen er oppmerksom på denne dynamikken, men den har fungert i mange år. Anonymkode: f8b40...ecf 14 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #5 Skrevet 17. mars 2022 Det er velkjent at dere kvinnfolk kniper igjen fitta etter noen år i et forhold, også klager dere når vi er mannfolk er utro. Anonymkode: 70172...6f3 5
Trolltunge Skrevet 17. mars 2022 #6 Skrevet 17. mars 2022 (endret) AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det er velkjent at dere kvinnfolk kniper igjen fitta etter noen år i et forhold, også klager dere når vi er mannfolk er utro. Anonymkode: 70172...6f3 Det at det bestandig er mannen som ønsker mest sex er en gammel myte. Jeg har vært sammen med en mann, EN, som ønsker sex like mye som meg. Det er like vanlig at det er andre veien. Bare les litt på kg, med åpent sinn. Det vil si, les ulikt, ikke bare det som passer med det du allerede tror på. Angående spørsmålet i hi. Jeg avviser ikke. Han merker fort om jeg ønsker sex eller ikke. Kjenner meg og mine signaler. Samme andre veien. Vi avviser likevel ikke hverandre, selv om det ikke utvikler seg til sex. Da kryper vi bare godt inntil hverandre, fletter oss i hverandre, og sovner. Endret 17. mars 2022 av Trolltunge 11
sicario Skrevet 17. mars 2022 #7 Skrevet 17. mars 2022 Det enkleste er å si at man ikke har lyst, og evt hvorfor om det skulle være viktig. Er virkelig ikke noe hokus pokus. Hva er det reklamen sier, «det enkle er ofte det beste». 6
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #8 Skrevet 17. mars 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det er velkjent at dere kvinnfolk kniper igjen fitta etter noen år i et forhold, også klager dere når vi er mannfolk er utro. Anonymkode: 70172...6f3 Å hold kjeft. Anonymkode: dd086...e26 14 6
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #9 Skrevet 17. mars 2022 Trolltunge skrev (6 minutter siden): Angående spørsmålet i hi. Jeg avviser ikke. Han merker fort om jeg ønsker sex eller ikke. Kjenner meg og mine signaler. Samme andre veien. Vi avviser likevel ikke hverandre, selv om det ikke utvikler seg til sex. Da kryper vi bare godt inntil hverandre, fletter oss i hverandre, og sovner. Dette kjente jeg meg igjen i. Av og til er vi for slitne til at det blir noe mer enn litt kos og hudkontakt. Og det er helt greit. Det hender jeg sier: jeg gleder meg til å ha sex med deg i morgen når vi er uthvilte! Anonymkode: bd073...cfb 2
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #10 Skrevet 17. mars 2022 Jeg sier rett ut at jeg ikke orker. Hun tar det fint og blir aldri krenket, selv om det alltid er jeg som avslår/avviser. Anonymkode: 0ff19...bdc 5
Adrenalina1 Skrevet 17. mars 2022 #11 Skrevet 17. mars 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det er velkjent at dere kvinnfolk kniper igjen fitta etter noen år i et forhold, også klager dere når vi er mannfolk er utro. Anonymkode: 70172...6f3 Det er fordi vi er lei av dere. Vær såpass til mann at du avslutter før du ligger med noen andre. 5 2
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #12 Skrevet 17. mars 2022 Avviser kun om jeg har mensen. Da sier jeg som oftest "nope, der var det visst stengt!" 😅 Anonymkode: 74503...454
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #13 Skrevet 17. mars 2022 Adrenalina1 skrev (56 minutter siden): Det er fordi vi er lei av dere. Vær såpass til mann at du avslutter før du ligger med noen andre. Og ofte er dere lei av mannen fordi dere ligger der som en potetsekk, men forventer at han står opp-ned og treffer G-punktet mens han balanserer en fri arm til klitoris og jobber som en champion. Ikke engang prøv å lat som om dette ikke skjer hver dag i tusener på tusener av parforhold. Ikke alle damer er kjedelige i senga, nei, men de fleste. Langt på vei de fleste. Bitch, dont even lie. Det hender at vi menn også er lei av dama som aldri vil gjøre noe nytt og spennende. Kvinnen føler seg tjukk, slår av lyset, og forventer full oppvartning. Der varter vi opp etter alle kunstens regler. Men nei, ikke i dag. Og det var heller ikke i går. Eller i forrige uke. Du masserer og kysser, stryker og sier godord, men nei. Ansvaret for et spennende sexliv er alt for ofte fordelt 90/10 på mannen. Enten er han god i senga - og dere har et godt sexliv - ellers er han kjedelig. Etter noen år har selv Don Juan brukt opp posen med magiske tricks. Da er kvinnen lei. Da er det ny pikk som er spennende. Den berusende følelsen av forelskelse, å bli sett, begjært og forelsket. Inntil hun har ligget der som en potetsekk i to år og Don Juan Nr II er "kjedelig". Anonymkode: abf9f...b63 2
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #14 Skrevet 17. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Og ofte er dere lei av mannen fordi dere ligger der som en potetsekk, men forventer at han står opp-ned og treffer G-punktet mens han balanserer en fri arm til klitoris og jobber som en champion. Ikke engang prøv å lat som om dette ikke skjer hver dag i tusener på tusener av parforhold. Ikke alle damer er kjedelige i senga, nei, men de fleste. Langt på vei de fleste. Bitch, dont even lie. Det hender at vi menn også er lei av dama som aldri vil gjøre noe nytt og spennende. Kvinnen føler seg tjukk, slår av lyset, og forventer full oppvartning. Der varter vi opp etter alle kunstens regler. Men nei, ikke i dag. Og det var heller ikke i går. Eller i forrige uke. Du masserer og kysser, stryker og sier godord, men nei. Ansvaret for et spennende sexliv er alt for ofte fordelt 90/10 på mannen. Enten er han god i senga - og dere har et godt sexliv - ellers er han kjedelig. Etter noen år har selv Don Juan brukt opp posen med magiske tricks. Da er kvinnen lei. Da er det ny pikk som er spennende. Den berusende følelsen av forelskelse, å bli sett, begjært og forelsket. Inntil hun har ligget der som en potetsekk i to år og Don Juan Nr II er "kjedelig". Anonymkode: abf9f...b63 Må være stusselig å ha så snever erfaring som deg. Anonymkode: cadbb...8c4 10 1
Antiviruset Skrevet 17. mars 2022 #15 Skrevet 17. mars 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): https://www.klikk.no/sex/topp-fem-rad-til-smabarnsforeldre-7114192 Avviser dere partner slik? Jeg syns det var spesielle måter å avvise på. Hvordan avviser dere partner? Og hvordan responderer partner på det? Anonymkode: fa3bb...562 Jeg avviser heller aldri partner, er man skikkelig dårlig så sier man jo dette og finner en løsning Direkte avvisning har jeg aldri gitt en ektefelle eller partner. Er min kjæreste syk så har jeg så pass med antenner at jeg ikke forventer at sex er noe man har sammen da. Dette kommuniserer man samme, ikke bare avviser.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #16 Skrevet 17. mars 2022 Jeg avviser ikke. Synes det er en uting. Er man av den typen partner som kjører på uansett hvordan den andre har det, derimot, da fortjener man ikke en partner. Anonymkode: d7d43...faf
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #17 Skrevet 17. mars 2022 Nå skal det veldig mye til før jeg sier nei takk til sex 😅 men jeg har tidvis spenningshodepine, å når den når et visst punkt kan jeg bare glemme å ha sex. Men da sier jeg jo rett ut; beklager, men jeg har så spenningshodepine, kan vi ta det senere? å så ender vi opp med å bare kose i stedet. Anonymkode: 67013...b90 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #18 Skrevet 17. mars 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Må være stusselig å ha så snever erfaring som deg. Anonymkode: cadbb...8c4 Det må være stusselig å føle at man må komme med personangrep fordi man mangler argumenter. Anonymkode: abf9f...b63 3
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #19 Skrevet 17. mars 2022 Dere som aldri avviser sex, er dere alltid klare for sex? Aldri følt dere for dårlige, har fått mensen eller noe som helst som stopper ønsket om sex? Syns bare det høres veldig merkelig ut Jeg avviser sjeldent sex, men jeg har aldri sex under menstruasjonen (har adenomyose og endometriose så derfor er jeg alltid veldig dårlig den uka). Ellers avviser jeg om jeg har en veldig dårlig dag med smerter (har fibromyalgi også 🫤) så selv om jeg da kan ha lyst på sex så klarer jeg ikke rent fysisk Bortsett fra det så er vi stort sett ganske samkjørte Anonymkode: 8ab83...a34 2 2
Mumsmums Skrevet 17. mars 2022 #20 Skrevet 17. mars 2022 Sier bare "jeg gidder ikke i dag", "det er desverre etter stengetid". Er jeg kåt og sliten sier jeg det og at han kan pule meg hvis han vil, men ikke forvent så mye. Er ikke noe hokus pokus egentlig. Men siden jeg sjelden avviser så blir det godtatt uten noen sure miner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå