AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #1 Skrevet 17. mars 2022 Jeg og samboer kunne tenkt oss å prøve å få et barn til, men jeg har en vond klump i magen pga krigen. Hva om Norge blir invadert eller atomkrig. Ser dette er worst case, men klarer ikke glede meg over tanken på å få barn, når jeg ser all jævelskapen, bomba sykehus og barn som blir født i angrep. Anonymkode: 3bd1b...de0
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #2 Skrevet 17. mars 2022 Det er krig en eller annen plass i verden til enhver tid. At du har angst nå er kun noe du får pga media. Du bør heller spørre deg om det er verdt det å få et barn til med tanke på den tapte livskvaliteten du påtar deg. Anonymkode: 35e5a...026
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #3 Skrevet 17. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er krig en eller annen plass i verden til enhver tid. At du har angst nå er kun noe du får pga media. Du bør heller spørre deg om det er verdt det å få et barn til med tanke på den tapte livskvaliteten du påtar deg. Anonymkode: 35e5a...026 Jeg ser ikke på det å få barn som et tap av livskvalitet. Ts Anonymkode: 3bd1b...de0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå