Gå til innhold

Stemmer det mer eldre man blir så blir trusene en bruker større?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg begynte å tenke litt her, og må bare spørre:

Stemmer det mer eldre man blir så blir trusene en bruker større?
Begynner string i 20 åra osv frem en blir 60 åra+ så bruker man store (bestemortruser).

Hva type bruker du? Og hva er din alder?

Anonymkode: abce4...acd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bruker kun hipster og cheeky.  De er pene og kledelige for alle synes jeg. Virker som at bestemortruser ala overdimensjonerte sloggi briefs ikke er særlig mye brukt hos noen lenger. String synes jeg er harry.

Anonymkode: 48963...90a

• Liker 14
Skrevet

Hehe, det stemmer til en viss grad for min del, i alle fall😄 Det handler kanskje om komfort - da jeg var ung/yngre, var det mer viktig å være sexy enn å ha det behaglig, og jeg har faktisk aldri likt stringtruser, men brukte det likevel i mange år. Nå bruker jeg for det meste slike eller slike. Er 52 år.

• Liker 10
Skrevet

Har vel mer med hva som er komfortabelt å gjøre og at en etter hvert som en blir eldre bryr seg mer med komfort og praktisk bekledning, enn med å se utfordrende og sexy ut. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg foretrekker hipster, brasiliansk og aller helst sømløse truser (som den fra Lindex som var linket til lenger oppe). Stringtruser bruker jeg ikke lenger fordi det er ubehagelig, men også fordi jeg syns det er harry, kanskje særlig på "eldre" damer som meg (47)

Anonymkode: 69036...dd4

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, ikke for min del.  Jeg bruker selvsagt string til fest, trening og under trange olabukser. Vanlige lave truser til hverdags. Føler meg ikke komfortabel i store truser.  Er snart 49 år

https://www.zalando.no/gap-stretch-3-pack-underbukse-gp081r00a-t11.html

Anonymkode: 04de8...27e

Mens jeg (33) aldri vi kle meg i string

Anonymkode: d415e...cd6

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Nope. Brukte kun string til trening og fest, ellers hipster. Nå bruker jeg truse, mindre enn hipster. Er rett over 30.

Anonymkode: dd4f5...976

Skrevet

Jeg er passert 50 år og bruker stringtruse for det meste.

Skrevet

Ryddet for avsporing,samt svar til dette.

Chantielle mod.

Gjest Gurimalla1234
Skrevet

Jo eldre jeg blir jo mere viktig at undertøyet er behagelig en sexy, dét er eneste forskjellen jeg merker😉

Gjest MuggenKanari
Skrevet

Det stemmer for meg. Jeg har gått ifra at det skulle være så lite stoff som mulig til at jeg vil at det skal dekke hele høna og hele rumpa og den skal ikke gli inn noe sted. 

AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt stemmer det. Det er sikkert mange som ikke vil innrømme det da. 

Anonymkode: 1e6e8...436

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg brukte string som tenåring, selv om det var dritekkelt og gav meg uvi, fordi det var det alle brukte. Tidlig i 20-årene gikk jeg over til sømløse hipstertruser, og har brukt det siden. Jeg er 37. 

Anonymkode: a09d2...25e

• Liker 7
Skrevet

Under trening bruker jeg string, trusekanten syntes aaaltfor godt under tightsen (selv med slike sømløse truser syntes jeg) , samt litt tynnere stramme ulabukser, Ellers bruker jeg truser og hipstere. Men har jeg hatt på meg noe som har gjort at jeg går med string på jobb så blir jeg flau i garderoben, da vi bruker uniform.. Ikke at det syntes under uniformen men liker ikke skifte hvor hele rumpa syntes. 

Er 35 år. 

Gjest AprilRyan
Skrevet

Ja, det stemmer her. Bruker string av og til, men brukte det mer før. Nå har det kommet mange fine trusemodeller og jeg har litt forskjellige typer.

AnonymBruker
Skrevet

Tror nok at det heller har med hva man ellers har på seg. Vanlige truser gir gjerne synlige trusekanter, noe man ikke ønsker, gjennom buksa. Jo eldre man blir jo mer dekker man bakdelen med lengre overdeler?  

Anonymkode: d1354...c3a

AnonymBruker
Skrevet

Ja! Har fyllt 50, og mine har blitt større og større (selv er jeg ikke stor). De er absolutt de mest komfortable.

Anonymkode: 49072...f77

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Vanlig truse eller hipster, er 44.

Anonymkode: 516ba...ee5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker å velte meg inn i en bestemorstruse. Jo større jo bedre. Det har jeg likt i 20 år. K49

Anonymkode: 79afb...e98

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...