AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #1 Skrevet 17. mars 2022 De møttes måned 1, ble sammen måned 2, hun møtte hans barn måned 3 og har bodd der siden. På 1.5 år har de rukket å kjøpe bolig å få et barn. Problemet er at fyren har en drøy fortid og jeg tviler på at hun vet noe særlig om det. Jeg tør ikke å si noe da hans barn ikke fortjener å miste en omsorgsperson. Samtidig vet jeg at han ikke holder maska lenge nok så innen 2 år er han mot henne som sine ekser. Jeg er venn av begge hans ekser, som igjen ikke kjenner hverandre. De snakker begge om en egoistisk person som har utnyttet de økonomisk og løgn døgnet rundt. Det har vært mye fyllerør, noen ganger med narkotika på fylla - dette har jeg sett selv. Det med narkotika har han løyet om til så mange, blant annet sine ekser. Han er en vanvittig manipulerende person som kan presse frem tårer om han ønsker. Han har alltid spredd løgner om damen han har vært sammen med. Alle fikk vite at dame1 hadde sendt nakenbilder av seg selv til den og den så lenge de var sammen. Men de som skal ha mottatt bildene og jenta selv kjenner ikke til dette i det hele tatt. En stund sa han at hun utnyttet han økonomisk, men så kom det frem at han hadde opprettet kredittkort i hennes navn og makset det. Mye i likhet med hva dame2 har opplevd. Hvor lenge klarer egentlig slike å holde maska? Kan det hende at han faktisk endrer seg? Tenk på det lille barnet oppi dette. Jeg har forstått at samarbeid med dame2 og far er veldig dårlig. En stund sa han at hun gikk til sak mot han for å ta fra han barnet. Så beviser hun for meg at det faktisk var motsatt og det er rimelig sykt. Alle hans forhold har gått raskt frem og handlet om økonomi og hva slags dame han kan leve best på.. Anonymkode: 88691...7cd
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #2 Skrevet 18. mars 2022 Han høres ut som en jeg kjenner. Bortsett fra at han og den siste dama ikke har fått barn enda. De møttes og ble sammen med en gang. Hun møtte barna hans etter ei uke. De flytta raskt sammen og den nye dama solgte sin bolig og kjøpte seg inn i hans bolig etter et par måneder! Tviler på at hun vet hvor stygg han har vært mot eksdamene sine. Som deg TS, har jeg veldig lyst å advare denne nye dama hans, men vet ikke hvordan. Hun er en del yngre, søt jente, trist å tenke på at hun er sammen med en slik person. Kan sånne folk som du beskriver endre seg? Vel, det tviler jeg på med mindre personen innser problemene sine, beklager seg og går inn for å få hjelp i terapi eller lignende. Anonymkode: f7a1d...bc9
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #3 Skrevet 18. mars 2022 De endrer seg ikke for de synes selv ikke de gjør noe galt. Anonymkode: 71f83...0c3 4 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #4 Skrevet 18. mars 2022 Gi det 2 år. De klarer ikke så mye lenger. Alt kommer annpå dama og hva hun godtar. Jenta som tok over eksen min brukte 8 år og 1 barn på å komme seg unna. Selv om hun viste om vold, narkotika, voldtekt og psykisk vold. Både mot henne og meg. Nå har han ny dame og snart sprekker ting der å. Han klarer å innbille alle at det er eksene sine skyld i alt. Selv om han havnet i fengsel. Anonymkode: 75127...10b
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #5 Skrevet 20. mars 2022 Har noen forsøkt å advare damene som roter seg borti denne mannen? Jeg hadde satt pris på å få en advarsel hvis det var meg. Og hvordan skulle man advart noen uten å havne i trøbbel? Men kjærlighet gjør blind og noen er eksperter på å si det rette og sjarmere i senk. Anonymkode: f7a1d...bc9 2 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #6 Skrevet 20. mars 2022 Hvorfor tenker du barna «fortjener» å beholde en voksenperson som dette i livet sitt, ts? Det er jo en helt forferdelig ting å si om små barn? Uansett hva han er eller ikke er (og han er jo helt klart ikke normalt oppegående - normalt oppegående folk introduserer ikke barn og sexpartnere før det er gått flere år) så er jo heller ikke damen helt god. Som sagt - man introduserer ikke sexpartnere og barn for hverandre før det har gått flere år. At damen har valgt å overse varselsignalene her er ikke mannens feil. Det er et valg hun har gjort. Og hun har og har hatt sine grunner for å ta det valget. Slik du har dine grunner til å tenke at små barn fortjener å vokse opp under rus heller enn at du er en ansvarlig voksen og får dem i trygghet. Anonymkode: db382...d8b 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #7 Skrevet 20. mars 2022 Er enig i det du over skriver. Men, noen er eksperter på å sjarmere, manipulere, speile følelser og få andre til å føle seg spesielle. Hvis de treffer noen som er litt usikre, ikke har det bra osv så tror jeg det kan gå litt ekstra fort i svingene når de damene treffer noen som lytter og ser de. Men tenker som deg, hvorfor ser ikke disse damene tegnene på at det går for fort og bremser det hele? Kanskje de er redde for å miste den "perfekte" mannen. Anonymkode: f7a1d...bc9 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #8 Skrevet 20. mars 2022 5 hours ago, AnonymBruker said: Er enig i det du over skriver. Men, noen er eksperter på å sjarmere, manipulere, speile følelser og få andre til å føle seg spesielle. Hvis de treffer noen som er litt usikre, ikke har det bra osv så tror jeg det kan gå litt ekstra fort i svingene når de damene treffer noen som lytter og ser de. Men tenker som deg, hvorfor ser ikke disse damene tegnene på at det går for fort og bremser det hele? Kanskje de er redde for å miste den "perfekte" mannen. Anonymkode: f7a1d...bc9 For den rene er alt ting rent. Hvorfor skal denne damen tro annet enn mannen har gode hensikter? Det er slik hun selv er, mest sannsynlig. Dermed tror man det beste om andre også. I love bombings fasen, kan det være vanskelig å gjennomskue han. Dessverre tror jeg man skal lære det på den harde måte, at alle ikke har gode intensjoner Anonymkode: 81c73...cd7 1
Natta1980 Skrevet 20. mars 2022 #9 Skrevet 20. mars 2022 hvis typen min hadde hatt en slik fortid, ville jeg absolutt at noen som vet om det skulle ha fortalt meg om det. da hadde jeg gått fra ham. men hadde jeg vært 20 år yngre hadde jeg nok bare sagt at "nei han er så snill mot meg så". så det kommer helt an på dama. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå