Gå til innhold

Hvordan vet man at man er forelsket?

Anbefalte innlegg

Gjest Jalileh
Skrevet

Jeg har vært i to forhold. Et på 4 år og et på ett år.

Det er lenge siden jeg har vært forelsket, men nå har jeg møtt en ny gutt.

Jeg liker han veldig godt, men tar meg selv i å tenke "er jeg forelsket...og hvordan vet jeg det?"...

Føler meg som en fjortiss igjen her hvor jeg sitter og spør om hvordan man føler seg når man er forelsket men hvordan føler dere, dere når dere er forelsket?

Hvordan vet man at man er det?

Videoannonse
Annonse
Gjest Kålungen
Skrevet

Hvis du ikke vet om du er forelska, så er du nok ikke det. ;)

Skrevet
Hvis du ikke vet om du er forelska, så er du nok ikke det. ;)

Det samme tenker jeg. Du VET det bare.. :hjerter:

Skrevet

Vet ikke om det er helt riktig å si at man bare vet det. Bare fordi man har opplevd det slik selv så er det ikke sikkert alle andre opplever det på samme måten. Jeg tror det kan ha noe med det at du ikke har vært forelska på så lenge å gjøre. Så når det inntreffer så tenker du som så at, hm.. Hva er dette?

Kansje det er bedre å tenke som så at dersom følelsen smaker godt i deg, så er det vært å prøve videre på. Om du siden vil utrykke det i form av ord som forelskelse, så gjør du det :)

• Liker 1
Gjest Jalileh
Skrevet
Vet ikke om det er helt riktig å si at man bare vet det. Bare fordi man har opplevd det slik selv så er det ikke sikkert alle andre opplever det på samme måten. Jeg tror det kan ha noe med det at du ikke har vært forelska på så lenge å gjøre. Så når det inntreffer så tenker du som så at, hm.. Hva er dette?

Kansje det er bedre å tenke som så at dersom følelsen smaker godt i deg, så er det vært å prøve videre på. Om du siden vil utrykke det i form av ord som forelskelse, så gjør du det :)

Sant nok. Jeg tror heller ikke at man ikke er forelsket selvom man er usikker.

Jeg tror jeg rett og slett bare ikke husker hvordan det var å være forelsket.

Det å si "du bare vet det", det blir for meg en klisjee. Joda, mulig det... men det må da være noen form for "tegn"?

Kriblinger i magen? tenker man på personen hele tiden? osv, osv... :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønte ikke at det var forelskelse før etter en stund første gangen jeg var forelska... var skikkelig uvel, sulten og kvalm på samme tid... Men som de andre sier her, jeg tror nok det går opp for deg om du faktisk er forelsket.

Gjest Jalileh
Skrevet
Jeg skjønte ikke at det var forelskelse før etter en stund første gangen jeg var forelska... var skikkelig uvel, sulten og kvalm på samme tid...  Men som de andre sier her, jeg tror nok det går opp for deg om du faktisk er forelsket.

Ah... jeg føler meg sånn. :overrasket:

Spiser utrolig lite, har gått ned noen kg også... Og jeg liker han.

Da er jeg vel forelsket da...men kanskje jeg bare ikke tør å innrømme det?

Dette er jo litt skummelt også. ;):sjenert:

Skrevet

Sånn går jeg å rundt og tenker for tiden. Er jeg forelsket eller er jeg ikke. Jeg tror mye av min usikkerhet skyldes at jeg ikke vil være forelsket, noe jeg selvølgelig er.

Skrevet

Hvorfor er det så skummelt da? Blir det alt for sjelden jeg...

Skrevet (endret)
Sånn går jeg å rundt og tenker for tiden. Er jeg forelsket eller er jeg ikke. Jeg tror mye av min usikkerhet skyldes at jeg ikke vil være forelsket, noe jeg selvølgelig er.

Samme her...

Og så husker jeg da jeg traff eksen så jeg egentlig ikke hvor forelsket jeg var i starten før jeg så tilbake på det. Jeg bruker ganske lang tid på å bli forelsket tror jeg, og da skjer det ikke sånn pang om du skjønner.. :sjenert:

Endret av siebaeo
Gjest StoreSky
Skrevet

Jeg er også sånn at det kan gå en tid før jeg innrømmer for meg selv at jeg er forelsket. Sier at jeg er bare betatt/sjarmert, kanskje for å ikke bli såret..?

Men etter en stund så bare , plupp! en vakker dag så bare detter det ned i hodet "wow!! under over alle under!! JEG ER FORELSKET!!" HIHI, FNIS, FNIS!!

Man bli kvalm, uvel, sitter i sin egen boble når man er på fest, man smiler og ler litt for seg selv-helt uten grunn, man svever litt, tanken på HAN gjør meg i godt humør, når jeg tar frem brev/mail/sms han har skrevet så forsvinner alle bekymringer og deppinger....

..og ja; jeg er forelsket for tiden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...