AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #1 Del Skrevet 17. mars 2022 Hver gang jeg har vært gravid så har jeg hatt svake graviditetstester men veldig sterkt positive eggløsningstester. Har alltid testet med begge samtidig fordi jeg føler at da går det opp for meg at jeg er gravid. Jeg fikk en svak positiv gtest i går mens alle eltester er fremdeles negative. Nå føler jeg at det enten er en kjemisk eller at jeg har fått falsk positiv gtest... jeg føler meg som en idiot som tenker sånn 😵💫 Noen her som også sjekker eltest ved første positive gtest? Anonymkode: 90ff3...c78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #2 Del Skrevet 17. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hver gang jeg har vært gravid så har jeg hatt svake graviditetstester men veldig sterkt positive eggløsningstester. Har alltid testet med begge samtidig fordi jeg føler at da går det opp for meg at jeg er gravid. Jeg fikk en svak positiv gtest i går mens alle eltester er fremdeles negative. Nå føler jeg at det enten er en kjemisk eller at jeg har fått falsk positiv gtest... jeg føler meg som en idiot som tenker sånn 😵💫 Noen her som også sjekker eltest ved første positive gtest? Anonymkode: 90ff3...c78 Hos meg har alltid graviditetstestene slått ute en god stund før eltestene gjør det. Anonymkode: 6c36e...1af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå