Novalie Skrevet 17. mars 2022 #1 Skrevet 17. mars 2022 Jeg sliter mye med det sosiale greiene. Jeg klarer ikke å holde en vanlig samtale gående fordi jeg vet ikke hva jeg skal si. Jeg er så usikker på meg selv og jeg er elendig i smalltalk. Jeg får ikke til å ha venninner og jeg er helt alene i denne verdenen. Føler meg så innmari ensom og jeg tenker mye på hvorfor leve når ting er så vanskelig og komplisert. Jeg vil jo leve men jeg vil ikke leve med den jeg er eller leve med meg selv. Jeg er fanget inne i kroppen min og fanget i livet. Det er så mange ting i livet jeg ikke får til og jeg skammer meg fordi jeg ikke får til ting som andre får til på min alder. Jeg er så klønete og jeg ødelegger alt hele tiden. Jeg vet ikke hva jeg skal si eller gjøre og det sosiale er så veldig vanskelig. Jeg er bare så veldig sliten og jeg føler meg helt utmattet. Er det vanlig å ha det sånn her? Jeg drømmer om å leve ett annet liv enn det livet jeg har. Jeg drømmer om at jeg hadde hatt venner jeg kunne finne på noe gøy sammen. Men jeg får det ikke helt til uansett hvor mye jeg ønsker. 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #2 Skrevet 17. mars 2022 Det folk ikke er klare over er at det å være sosial er en treningssak. Når en ikke er vant med å være sosial så blir det en litt komplisert sak. Det er ikke så lett når en ikke har den vanen inne. Anonymkode: 22ac1...5d5 1
Novalie Skrevet 17. mars 2022 Forfatter #3 Skrevet 17. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det folk ikke er klare over er at det å være sosial er en treningssak. Når en ikke er vant med å være sosial så blir det en litt komplisert sak. Det er ikke så lett når en ikke har den vanen inne. Anonymkode: 22ac1...5d5 Ja. Jeg får aldri øvd heller fordi jeg ikke kjenner noen. Er alene hele tiden. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå