Gå til innhold

Er virkelig det å farge hos frisør bedre enn hjemmefarge?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler den permanente fargen jeg kjøper i butikken er finere og holder lengre enn når jeg farger håret hos frisør. Når jeg farger håret med minicolor hos frisør mister håret fargen i løpet av de første hårvaskene. Frisørene tviholder på at minicolor er bedre enn permanent. Likevel skjer dette gang på gang. Er det noen som har samme erfaring som meg? Jeg har ikke råd til å dra til frisøren hver 3. uke for å tilføre minicolor. Dersom jeg farger håret hos frisør, er det bedre å likevel stå på sitt at man foretrekker permanent farge?

Frisørene sier også at jeg mangler pigmenter i håret og derfor faller fargen hos frisøren ut. Finnes det en slags intensiv behandling hos frisører som tilfører pigmenter til håret, eller finnes det noen produkter man kan kjøpe som gjør dette?

Anonymkode: 4b13b...021

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har glasshår, og opplever at Pure color tar de hårene best 

Anonymkode: 0ff8a...31d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er pure color hos frisør eller i butikk?

Anonymkode: 1d90a...155

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du burde jo skrevet om Pure color er hos frisør eller i butikk.. 

Anonymkode: 65466...fc3

• Liker 1
Skrevet

Jeg har bestandig farget håret selv, hjemme🤭

Veldig fornøyd med det 😁

Kjøper når det er på tilbud.

Spiller ingen rolle hvilket merke det er, for min del er det etterbehandlingen som spiller inn for å bevare hårfargen,glansen osv.

Bruker rimelige produkter . Loreal bl.a.shampoo,hårkur balsam.

Tidligere dreit jeg i å bruke shampo/balsam til farget hår,og opplevde da at fargen falmet/ble vasket ut i vask.

Det skjer ikke lenger😁

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg føler den permanente fargen jeg kjøper i butikken er finere og holder lengre enn når jeg farger håret hos frisør. Når jeg farger håret med minicolor hos frisør mister håret fargen i løpet av de første hårvaskene. Frisørene tviholder på at minicolor er bedre enn permanent. Likevel skjer dette gang på gang. Er det noen som har samme erfaring som meg? Jeg har ikke råd til å dra til frisøren hver 3. uke for å tilføre minicolor. Dersom jeg farger håret hos frisør, er det bedre å likevel stå på sitt at man foretrekker permanent farge?

Frisørene sier også at jeg mangler pigmenter i håret og derfor faller fargen hos frisøren ut. Finnes det en slags intensiv behandling hos frisører som tilfører pigmenter til håret, eller finnes det noen produkter man kan kjøpe som gjør dette?

Anonymkode: 4b13b...021

kanskje de mener minicolor er bedre for håret og sliter mindre?

AnonymBruker
Skrevet

Trodde det handlet om at permanent farge er mer skadelig for håret, og mye vanskeligere å få ut. Derfor frisør synes det er så håpløst når kunder kommer inn med hjemmefarget hår og ønsker en helt annen farge.

Anonymkode: d8eb7...713

AnonymBruker
Skrevet

Jeg farget håret selv i mange år. Nå gjør jeg det hos frisør, og det er ingen tvil om hva som er best for mitt hår. Jeg har fått tykkere og mer «levende» hår enn når jeg farget hjemme. Med hjemmefarging følte jeg at fargen ble fort blass og at håret ble tørt. Tror det der er veldig forskjellig fra person til person rett og slett. 

Anonymkode: 330d7...b08

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...