Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og kjæresten min har vart sammen i 2 år. Jeg elsker han. Men nå seneste mnd så takler jeg ikke lukta hans. Han dusjer, han er fresh. Men det er lissom kroppslukta som er problemet.. hvorfør er det slikt og hva kan jeg gjøre? Han lukter ikke vondt. Er ikke det. Uten mer en søt lukt som gjør meg kvalm.. 

jeg er ikke gravid. Jeg er 30 år.

hva er det for feil på meg? 

Anonymkode: 22644...54c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Byttet prevensjon i det siste? 

Anonymkode: 0446a...3c4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Byttet prevensjon i det siste? 

Anonymkode: 0446a...3c4

Åhhh det va lurt. Men nei…:( har brukt cerazette i 2 år nå :(

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva om det er histocompatibility … 

Tenk om det tar slutt pga dette ?:( 

AnonymBruker
Skrevet

Hva om det er histocompatibility … 

Tenk om det tar slutt pga dette ?:( 

Altså at vi styres av lukt, og at lukt har mye å si. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Eller kanskje han har en uoppdaget sykdom

Anonymkode: 849d4...17b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Fått sopp feks i hodebunnen?

Anonymkode: 49641...cae

AnonymBruker
Skrevet

Går han på noen medisiner? 

Anonymkode: da73b...244

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du har begynt å miste lysten på han, men innser det ikke selv. Snart misliker du utsseendet og kroppsfasongen hans, holdningene og faktene hans.

Anonymkode: fae6b...5b1

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du har begynt å miste lysten på han, men innser det ikke selv. Snart misliker du utsseendet og kroppsfasongen hans, holdningene og faktene hans.

Tenk det kan nokk stemme 😭😭😭😭😭😭 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Går det å fixe? :) 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Går han på noen medisiner? 

Anonymkode: da73b...244

Nei, ikke noen medisiner :)

AnonymBruker
Skrevet

Har han forandret på noe i det siste? Medisiner, kosthold, såpe/sjampo, vaskemiddel til klær..? Stresser han, er han deprimert? Noe som helst du kommer på? 

Hvis du ikke kommer på noe er det vel en fare for at kroppen din rett og slett ikke responderer likt på hans kroppslukt lenger, det kan dessverre skje. Jeg elsket lukten til min eks i begynnelsen, men etter to-tre år begynte han å lukte ekkelt. Ikke vond lukt, men jeg likte bare ikke kroppslukten hans lenger, og forholdet gikk i dass (ikke kun pga det da). 

Anonymkode: f27d6...c3c

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det kan være din dalende interesse og ulyst som karikerer ham. Kroppen sier fra med å tegne ham frastøtende. Nesa deres vokser, tennene blir lengre og når han smiler lurer du på hvorfor du ikke lenger føler varme. Penisen hans blir skjevere og brysthåret, den lille engen du likte å leke i, ser nå ut som noen har sydd insektsben inn i brystet på ham.

Anonymkode: b529c...cd1

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Har han byttet såpe i det siste? 

Hvis han ikke vasker seg med "riktig" såpe utifra kroppens PH så kan man få feil PH og dermed lukte søtt, i negativ forstand. 

Han burde iallefall vaske seg med intimsåpe med lav PH i underlivet. Mye av lukten kan faktisk stamme derifra. Er han hårete så bør han vurdere å stusse bort litt, da hår skaper lukt. 

Anonymkode: 6e67f...717

Skrevet

Ja, det kan være din dalende interesse og ulyst som karikerer ham. Kroppen sier fra med å tegne ham frastøtende. Nesa deres vokser, tennene blir lengre og når han smiler lurer du på hvorfor du ikke lenger føler varme. Penisen hans blir skjevere og brysthåret, den lille engen du likte å leke i, ser nå ut som noen har sydd insektsben inn i brystet på ham.

Anonymkode: b529c...cd1

dauer🤣👏🏻

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Har han forandret på noe i det siste? Medisiner, kosthold, såpe/sjampo, vaskemiddel til klær..? Stresser han, er han deprimert? Noe som helst du kommer på? 

Hvis du ikke kommer på noe er det vel en fare for at kroppen din rett og slett ikke responderer likt på hans kroppslukt lenger, det kan dessverre skje. Jeg elsket lukten til min eks i begynnelsen, men etter to-tre år begynte han å lukte ekkelt. Ikke vond lukt, men jeg likte bare ikke kroppslukten hans lenger, og forholdet gikk i dass (ikke kun pga det da). 

Anonymkode: f27d6...c3c

Jeg har bedt han om å slutte med parfyme, sjampo og ting som lukter fordi jeg blir så kvalm rundt han. Uff føler meg om verldens værste menneske ass… men han skjønner meg. 

han har begynt å trene men spiser ikke lavkarbo. Hans kosthold har ikke endrets. 

Jeg kan ikke komme på noe nytt eller endring 🤔 han stresser en del på jobb og sover dårligt pga jobb. Men er kun noen dager i uka. Han ska slutte i den jobben å begyne i en annen jobb snart. 

jeg vet ikke :( jeg tror at det er det siste som du skrev….. og hvis det er det så hååååååppppeeer jeg at jeg kan glemme det eller slutte … fordi jeg er så gla i han…

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Har han byttet såpe i det siste? 

Hvis han ikke vasker seg med "riktig" såpe utifra kroppens PH så kan man få feil PH og dermed lukte søtt, i negativ forstand. 

Han burde iallefall vaske seg med intimsåpe med lav PH i underlivet. Mye av lukten kan faktisk stamme derifra. Er han hårete så bør han vurdere å stusse bort litt, da hår skaper lukt. 

Anonymkode: 6e67f...717

Okei jeg kan hvartfall få han til å prøve ph såpe. Men å stusse han det får jeg ikke lov til :) 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Jeg har bedt han om å slutte med parfyme, sjampo og ting som lukter fordi jeg blir så kvalm rundt han. Uff føler meg om verldens værste menneske ass… men han skjønner meg. 

han har begynt å trene men spiser ikke lavkarbo. Hans kosthold har ikke endrets. 

Jeg kan ikke komme på noe nytt eller endring 🤔 han stresser en del på jobb og sover dårligt pga jobb. Men er kun noen dager i uka. Han ska slutte i den jobben å begyne i en annen jobb snart. 

jeg vet ikke :( jeg tror at det er det siste som du skrev….. og hvis det er det så hååååååppppeeer jeg at jeg kan glemme det eller slutte … fordi jeg er så gla i han…

Alder?

Anonymkode: fbecb...31b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...