Gå til innhold

Grenseløst forelsket.

Knitalong

Skal du se Grenseløs kjærlighet?  

440 stemmer

1. 1. Skal du se Grenseløs kjærlighet?

Anbefalte innlegg

Smos1 skrev (6 timer siden):

Så utrolig kleint da nosa skulle fjerne strømpebåndet til Alicia, hun er så ekstremt vulgær ..!

gleder meg til neste sesong med Tore my loves & Richil og Siri og emarson ! Så også ut som vi fikk noen nye par, men hun i norske i det nye lesbiske paret ser ut som hun samme som var med i forrige sesong (hun som møtte hun fra UK) er det hun samme eller likner de bare ? 

Finlay skrev (5 timer siden):

Jeg synes også det så ut som samme jente, men det kan da ikke være mulig?😅

Uansett, gleder meg allerede til neste sesong, synes dette er noe av det mest underholdende jeg kan se på!

Har naturligvis sett alle sesongene, + den svenske og danske varianten😄

Det er ikke samme jente, nei. 😛 

Vilde og Hatti har slått opp, og Vilde er ihvertfall singel (vet ikke med Hatti, men det er ikke sååå lenge siden det ble slutt, og det tar jo gjerne litt tid å både forelske seg over nett og å klargjøre til/filme en sesong av programmet). Ville kanskje gjette på at man ikke søker seg rett videre i den type forhold heller når man nettopp er kommet ut av et, både pga det, men også pga det er såpass mye styr med papirer få lov til å sees/være sammen osv. 🤓

Endret av dårligbrukernavn
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

dårligbrukernavn skrev (11 minutter siden):

Det er ikke samme jente, nei. 😛 

Vilde og Hatti har slått opp, og Vilde er ihvertfall singel (vet ikke med Hatti, men det er ikke sååå lenge siden det ble slutt, og det tar jo gjerne litt tid å både forelske seg over nett og å klargjøre til/filme en sesong av programmet). Ville kanskje gjette på at man ikke søker seg rett videre i den type forhold heller når man nettopp er kommet ut av et, både pga det, men også pga det er såpass mye styr med papirer få lov til å sees/være sammen osv. 🤓

Takk for oppklaring ! Haha ja syns det var merkelig, men de så så like ut på teaseren !😁

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/29/2023 at 9:46 PM, Kuleku said:

Jeg blir bare trist av å se på Dundar… Han virker ikke glad, tvert i mot. Jeg tror dette «spillet» begynner å tære på han.💔

Han er sammen med en batikkheks. Han blir utnyttet. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

000VF000 skrev (8 minutter siden):

Han er sammen med en batikkheks. Han blir utnyttet. 

Hva er en "batikkheks"? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, dårligbrukernavn said:

Hva er en "batikkheks"? 

Det kvinnelige motstykke til den type menn som henter kone fra Thailand. 

https://www.dagbladet.no/kultur/den-svenske-designeren-sa-det-var-kvinnenes-egen-feil-hvis-de-ikke-fikk-hoyere-lonn-da-ble-det-brak/69638202

edit: jeg ser at begrepet har blitt til en høyreorientert greie, dessverre. 

Endret av 000VF000
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smos1 skrev (1 time siden):

Når du også syntes det liknet måtte jeg søke de opp (i forrige sesong) på insta. Hatti bor i Oslo, men de følger ikke hverandre lenger så det ser ut til at det er slutt.

Veldig spesielt hvis Vilde blir Norges svar på «Sojjaboy» og blir med år etter år mer nye mennesker 😂

🤣😂🤣

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Citha skrev (På 28.4.2023 den 16.40):

Veileder på NAV, var det vel. Hadde bytta om jeg kunne, hadde jeg blitt tildelt henne.

Hun kan fint gjøre jobben sin bra fordi om du har disse meningene.

Jeg tror hun har et godt hjerte, empati og et større hjerte enn de fleste. 

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motelvibes skrev (1 time siden):

Hun kan fint gjøre jobben sin bra fordi om du har disse meningene.

Jeg tror hun har et godt hjerte, empati og et større hjerte enn de fleste. 

Hun har nok et godt hjerte, men jeg er redd hun vil begrunne folks «problemer» med at de har syndet og at det er Guds straff som gjør at de trenger hjelp fra NAV.

• Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marleah skrev (1 time siden):

Hun har nok et godt hjerte, men jeg er redd hun vil begrunne folks «problemer» med at de har syndet og at det er Guds straff som gjør at de trenger hjelp fra NAV.

Nei, det tror jeg ikke hun gjør. Det hadde aldri aldri blitt godtatt av nav. Jeg har hatt to kristne saksbehandlere på nav og ingen har sagt ett ord om det. Jeg vet de er kristne pga vi bor på ett lite sted.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Duff said:

Nei, det tror jeg ikke hun gjør. Det hadde aldri aldri blitt godtatt av nav. Jeg har hatt to kristne saksbehandlere på nav og ingen har sagt ett ord om det. Jeg vet de er kristne pga vi bor på ett lite sted.

Det er forskjell på å være kristen og å være så ekstrem som Kristin. Når du begynner å tale i tunger mener jeg det er psykiatri i bildet. Hun viser jo også ekstremt dårlige valg rundt egen økonomi, jeg syntes ikke en som sender penger til Nigeria etter EN dag er kvalifisert til å ivareta andre menneskers økonomi.

• Liker 36
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kapteinsupertruse skrev (På 10.11.2022 den 0.23):

Tja jeg tror de får penger for å delta. Også blir de jo kjendiser og er fast innslag på tv. Uansett hvor mye de elsker/liker hverandre så kan det sikkert være fristende med "15 min fame" 

Det tror jeg også. Mange av disse parene er for ekstreme til at det kan være sant. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (4 minutter siden):

Det er forskjell på å være kristen og å være så ekstrem som Kristin. Når du begynner å tale i tunger mener jeg det er psykiatri i bildet. Hun viser jo også ekstremt dårlige valg rundt egen økonomi, jeg syntes ikke en som sender penger til Nigeria etter EN dag er kvalifisert til å ivareta andre menneskers økonomi.

Sender penger til Nigeria etter en dag er galskap. Han ler nok av henne i det skjulte .

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TLR skrev (7 minutter siden):

Sender penger til Nigeria etter en dag er galskap. Han ler nok av henne i det skjulte .

Dette må da være full pott på Nigeria-svindel. Tenk det- sitter å sender ut tusenvis av svindelforsøk på Insta, også er det ei fin berte som svarer, også begynner hun å sende penger, også kommer hun ned med sitt Visa kort også gifter de seg sånn at han kan forsørge seg selv og halve gaten.

Kan'ke bli bedre spør du meg 😅

• Liker 23
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nutz skrev (1 time siden):

Nå er det ikke alle som jobber på Nav som "ivaretar andre menneskers økonomi". 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smos1 skrev (18 timer siden):

Når du også syntes det liknet måtte jeg søke de opp (i forrige sesong) på insta. Hatti bor i Oslo, men de følger ikke hverandre lenger så det ser ut til at det er slutt.

Veldig spesielt hvis Vilde blir Norges svar på «Sojjaboy» og blir med år etter år mer nye mennesker 😂

Sojaboy, litt av en type 😅 Baby-Lisa og Kimbeeeeeeeeerly 🤣  Sorry, bare måtte!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oida skrev (56 minutter siden):

Nå er det ikke alle som jobber på Nav som "ivaretar andre menneskers økonomi". 

Nettopp og de er ikke nødvendigvis kristne heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Citha skrev (2 timer siden):

Det må hun bare ha, men jeg ønsker ikke en saksbehandler i hva jeg anser som psykose...

Da kan du ikke ha muslimske eller ortodokse til saksbehandlere heller da. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motelvibes skrev (49 minutter siden):

Da kan du ikke ha muslimske eller ortodokse til saksbehandlere heller da. 

Jeg tenker at det er det samme hvilken religion personen har, problemet med henne er nok det at det blir for ekstremt. 

Jeg har ikke noe i mot hverken kristen, muslimer eller tilhengere av andre religioner. Jeg kan bare prate for meg selv, og jeg hadde ikke vært komfortabel med Kristin etter hva jeg har observert på tv, og da gjelder det ikke bare hvordan hun praktiserer religion, men dømmekraften hennes ellers. Hun er jo egentlig bare heldig for at hun ikke ble lurt, hvis hun ikke blir det da.

Det er jo flere her inne og ellers som reagerer på det.

• Liker 16
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forundret.. skrev (Akkurat nå):

Jeg tenker at det er det samme hvilken religion personen har, problemet med henne er nok det at det blir for ekstremt. 

Jeg har ikke noe i mot hverken kristen, muslimer eller tilhengere av andre religioner. Jeg kan bare prate for meg selv, og jeg hadde ikke vært komfortabel med Kristin etter hva jeg har observert på tv, og da gjelder det ikke bare hvordan hun praktiserer religion, men dømmekraften hennes ellers. Hun er jo egentlig bare heldig for at hun ikke ble lurt, hvis hun ikke blir det da.

Det er jo flere her inne og ellers som reagerer på det.

Men nå må man huske på at folk skiller mellom jobb og privatliv. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motelvibes skrev (Akkurat nå):

Men nå må man huske på at folk skiller mellom jobb og privatliv. 

Ja, sant nok. 

Men det er liksom det at her blir det for mye for min del til å klare å skille, som sagt så blir det for ekstremt. Og jeg er en del av folket jeg også..

Det jeg ser får meg til å tenke tripp eller psykose. Og da klarer jeg beklageligvis ikke å se for meg det at hun skal kunne klare å skikke seg og ha evnen til skille mellom jobb og privat.

Altså, er man ustabil så er det jo ikke bare til å trykke på en knapp når man skal på jobb slik at man der er stabil.

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...