Gå til innhold

Skal du se Grenseløs kjærlighet?  

443 stemmer

1. 1. Skal du se Grenseløs kjærlighet?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Eva-Lena skrev (1 time siden):

Jeg ble faktisk irritert på Kristin som ikke kunne spise kake. Hva skader det om hun spiser litt kake og evt frokost etterpå? Hun vet hvor sårt dette med bursdag er for han og hun måtte ødelegge det ved å gnåle om frokost først. Jeg synes hun rett og slett virket utakknemlig.

Jeg spiser heller ikke kake til frokost, men hadde jeg blitt overrasket med det så hadde ett kakestykke sklidd fort ned. 

Det kan hende, sier ikke at det er det, men er man i Afrika og har feriemage, er kake det siste man vil spise til frokost. 
Det blir rett og slett umulig å få ned. 

• Liker 3
Skrevet

Kristin, hva jobber hun med? Noe så naivt og hjernevasket skal du lete lenge etter..

• Liker 12
Skrevet
2 minutter siden, Eva00 said:

Kristin, hva jobber hun med? Noe så naivt og hjernevasket skal du lete lenge etter..

Veileder på NAV, var det vel. Hadde bytta om jeg kunne, hadde jeg blitt tildelt henne.

• Liker 21
  • Nyttig 1
Skrevet
Motelvibes skrev (8 minutter siden):

Det kan hende, sier ikke at det er det, men er man i Afrika og har feriemage, er kake det siste man vil spise til frokost. 
Det blir rett og slett umulig å få ned. 

Enig med deg i at kake ikke frister med magasjau, men da kunne hun iallefall si at hun må spise noe annet først så hun ikke blir dårlig.  Mulig hun sa mer uten at vi fikk se det, men det jeg så var jo bare gnål om frokost.

• Liker 5
Skrevet
Eva-Lena skrev (3 timer siden):

Jeg følger egentlig ikke med på 71 garder nord, men denne sesongen må jeg se frem til AnneMa ryker ut.

Liten avsporing.

Har aldri sett det før, men så nå at Caroline Nitter skal være med.

Da må jeg nok sjekke det ut 🤣 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Gjest Finlay
Skrevet
Eva-Lena skrev (4 timer siden):

Kristin er totalt hjernevasket av religion. Hørte hun sa tidligere at hun plutselig en dag våknet  og var frelst eller noe sånt. Samtidig begynte hun å snakke ett helt fremmed språk. Hvilket språk er det hun snakker om, er det dette kristenpreiket?

Hun taler i tunger🙈

-Tungetale er ei form for umedviten (ubevisst) tale på eit ukjent eller ikkje-eksisterande språk. Tungetale er mest kjent som eit fenomen som finst under religiøs ekstase. Det kan også finnast i psykotiske og hypnotiske tilstandar.

https://snl.no/tungetale

Skrevet
Finlay skrev (52 minutter siden):

Hun taler i tunger🙈

-Tungetale er ei form for umedviten (ubevisst) tale på eit ukjent eller ikkje-eksisterande språk. Tungetale er mest kjent som eit fenomen som finst under religiøs ekstase. Det kan også finnast i psykotiske og hypnotiske tilstandar.

https://snl.no/tungetale

Ja, stemmer det. Tenkte ikke over tungetale. 

• Liker 1
Skrevet
Elsker sjokolade skrev (1 time siden):

Liten avsporing.

Har aldri sett det før, men så nå at Caroline Nitter skal være med.

Da må jeg nok sjekke det ut 🤣 

Jeg aner ikke hvem Caroline Nitter er. Var i grunn mange jeg ikke vet hvem er, men så lenge AnneMa er med så skal jeg følge med.

• Liker 7
Skrevet
Mother Dirt skrev (9 timer siden):

Det var godt å se at Janet fikk en ny venn hun kan ha kontakt med. 

Ja, det var fint 😍

• Liker 6
Skrevet
Eva-Lena skrev (5 timer siden):

Jeg ble faktisk irritert på Kristin som ikke kunne spise kake. Hva skader det om hun spiser litt kake og evt frokost etterpå? Hun vet hvor sårt dette med bursdag er for han og hun måtte ødelegge det ved å gnåle om frokost først. Jeg synes hun rett og slett virket utakknemlig.

Jeg spiser heller ikke kake til frokost, men hadde jeg blitt overrasket med det så hadde ett kakestykke sklidd fort ned. 

Helt enig , for om noen så burde hun vite hvor viktig dette var for han . 

• Liker 5
Skrevet (endret)

Jeg syntes Kristin oppførte seg veldig barnslig.

Når det er så tydelig at dette er noe som er viktig for partneren, så fremstår det bare tåpelig på insistere på å spise frokost først.

Bare ta ett bit da hvertfall og ikke gjør ett så stort poeng av hvor uvillig du er til å spise kaken når han spør flere ganger.

Med det sagt, så er det nesten skremmende hvor religiøs hun er blitt på kort tid.

At strømmen i Gambia går til tider er ingen overraskelse og det er heller ingen overraskelse at det blir slått på igjen.

Jeg tror han er genuint glad i henne men kulturproblemer vil de absolutt få den dagen han evt får innvilget en familiegjenforening.

Han virker kjempe snill men det blir garantert ett problem at han alltid skal gi bort det han har til overs.

Nosa oppførte seg kanskje rart men samtidig må vi huske på at fysiske kjærtegn ikke er like vanlig i Nigeria som det er her.

Samtidig  så syntes jeg han var veldig uhøflig mot nevøen hennes.

Var i Kristiansand for litt siden i forbindelse med jobb og så Alicia og må si hun ser enda bedre ut i virkeligheten enn på TV, hun holder seg virkelig godt.

Endret av moroklompen
  • Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet
Aragon skrev (17 timer siden):

Har familie som kommer fra Thailand , og de fryser inne på en fin sommerdag når de kommer fra hjemlandet , så akkurat det at hun fryser der betyr ikke at det er veldig kaldt inne . Ser de har ovn og vil tro det både blir fyrt og brukt strøm. Eldre hus har ofte mus inne . Jeg forsvarer ikke rotet, og synes heller ikke det ser ut som en luksus villa, men ha i bakhodet at alt ikke er som det blir framstilt på tv. Har kommet fram flere plasser i nyere tid at han bor der billig imens han legger opp penger etter et brudd der han gav bolig videre til sin x . Dette er ikke kommet fram i serien , noe som igjen viser hva de vil at vi skal se . 

Ok, det er alltid mer enn det som blir fremstilt på tv. Men av det vi ser, så er det nok til å si at det ikke står helt bra til med boevnen til denne mannen. 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
Eva-Lena skrev (13 timer siden):

Nei, jeg er ikke enig. Jeg ville heller ikke spist mer enn en munnfull av den kaken uansett tid på døgnet. Rett og slett fordi kake ikke er noe jeg spiser. Jeg velger å ikke være en kakespiser. Og det ville jeg forventet at en partner visste om meg når vi faktisk var gift. 

• Liker 3
Skrevet
Aragon skrev (18 timer siden):

Fra klipp av neste sesong er de å ser på byggeprosjekt av helt nytt hus, sp tror de kan få det veldig fint sammen der . 

Så bra. Jan får nok ikke automatisk boevne med på kjøpet, men med fillipinsk hustru/hushjelp får de det sikkert fint. Kjenner at jeg er så evig takknemlig for å være norsk og ikke trenger å være i et avhengighetsforhold til en udugelig mann jeg ikke elsker.

• Liker 18
  • Nyttig 1
Skrevet
tøydokka skrev (5 timer siden):

Nei, jeg er ikke enig. Jeg ville heller ikke spist mer enn en munnfull av den kaken uansett tid på døgnet. Rett og slett fordi kake ikke er noe jeg spiser. Jeg velger å ikke være en kakespiser. Og det ville jeg forventet at en partner visste om meg når vi faktisk var gift. 

Nå vet ikke vi hva Kristin har sagt eller ikke sagt om hvor viktig det er for henne å spise frokost før kaker og andre ting. Det er jo forskjell på deg som ikke vil spise kake og Kristin som kanskje spiser kaker. Jeg er ikke spesielt glad i kaker selv, men jeg hadde spist kake om jeg var Kristin i den settingen. 

• Liker 14
Skrevet

Så utrolig kleint da nosa skulle fjerne strømpebåndet til Alicia, hun er så ekstremt vulgær ..!

gleder meg til neste sesong med Tore my loves & Richil og Siri og emarson ! Så også ut som vi fikk noen nye par, men hun i norske i det nye lesbiske paret ser ut som hun samme som var med i forrige sesong (hun som møtte hun fra UK) er det hun samme eller likner de bare ? 

• Liker 17
Gjest Finlay
Skrevet
Smos1 skrev (26 minutter siden):

Så utrolig kleint da nosa skulle fjerne strømpebåndet til Alicia, hun er så ekstremt vulgær ..!

gleder meg til neste sesong med Tore my loves & Richil og Siri og emarson ! Så også ut som vi fikk noen nye par, men hun i norske i det nye lesbiske paret ser ut som hun samme som var med i forrige sesong (hun som møtte hun fra UK) er det hun samme eller likner de bare ? 

Jeg synes også det så ut som samme jente, men det kan da ikke være mulig?😅

Uansett, gleder meg allerede til neste sesong, synes dette er noe av det mest underholdende jeg kan se på!

Har naturligvis sett alle sesongene, + den svenske og danske varianten😄

Skrevet

Er det noen sim vet når neste sesong kommer?

• Liker 2
Skrevet

Jeg vil holde meg oppdatert på videre sesonger og håper at dere kan tipse om når det blir,
for jeg går ofte glipp av en episode eller to før jeg oppdager at det har begynt. :) På forhånd takk. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Finlay skrev (5 timer siden):

Jeg synes også det så ut som samme jente, men det kan da ikke være mulig?😅

Uansett, gleder meg allerede til neste sesong, synes dette er noe av det mest underholdende jeg kan se på!

Har naturligvis sett alle sesongene, + den svenske og danske varianten😄

Når du også syntes det liknet måtte jeg søke de opp (i forrige sesong) på insta. Hatti bor i Oslo, men de følger ikke hverandre lenger så det ser ut til at det er slutt.

Veldig spesielt hvis Vilde blir Norges svar på «Sojjaboy» og blir med år etter år mer nye mennesker 😂

• Liker 9
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...