Gå til innhold

Skal du se Grenseløs kjærlighet?  

443 stemmer

1. 1. Skal du se Grenseløs kjærlighet?

Anbefalte innlegg

Skrevet
ignore skrev (På 26.4.2023 den 21.01):

Jeg skal ikke forsvare hvor ille det ser ut i og rundt huset, men han skiftet faktisk sengetøy. I episoden ser vi i et kort klipp at han skifter på senga, men når han går ut av rommet vises et tidligere klipp av rommet slik det var i en tidligere episode. Synes det er dårlig gjort av produksjonen å fremstille det mer skittent og uflidd enn det som faktisk var tilfelle.

Enig !

• Liker 9
Skrevet (endret)

Annema på 71 grader nord. Det blir stas!

Endret av Marsipanmor
  • Liker 16
  • Nyttig 7
Skrevet
Aragon skrev (29 minutter siden):

Tror produksjonen har mye av skylden for hvordan Jan blir framstilt og oppfattet av seerne , for tror Jan har snakket med Janet om dette med bosituasjon . Og at dette er midlertidig . Produksjonen trenger en klovn og her legger de til rette og klipper sånn at de får akkurat det . Hva er egentlig 3 mnd i et hus med utedo , hvis du får nytt og flott hus når du flytter hit ? Er kanskje en fin måte å se at hun ikke tar han bare for penger og luksus? 

Handler ikke bare om utedo, selv om det i seg selv er graverende nok. Det er masse mus i huset, det er fylt opp med boss og ser ut som det aldri har vært vasket noensinne. Er sikkert ikke isolert og stakkars Janet går rundt og fryser inne med stor genser. Utvendig ser det ut som et falleferdig skur som ser ut til å rase sammen når som helst. Håper de finner et bedre sted å bo.

• Liker 13
  • Nyttig 4
Skrevet
tøydokka skrev (20 minutter siden):

Handler ikke bare om utedo, selv om det i seg selv er graverende nok. Det er masse mus i huset, det er fylt opp med boss og ser ut som det aldri har vært vasket noensinne. Er sikkert ikke isolert og stakkars Janet går rundt og fryser inne med stor genser. Utvendig ser det ut som et falleferdig skur som ser ut til å rase sammen når som helst. Håper de finner et bedre sted å bo.

Har familie som kommer fra Thailand , og de fryser inne på en fin sommerdag når de kommer fra hjemlandet , så akkurat det at hun fryser der betyr ikke at det er veldig kaldt inne . Ser de har ovn og vil tro det både blir fyrt og brukt strøm. Eldre hus har ofte mus inne . Jeg forsvarer ikke rotet, og synes heller ikke det ser ut som en luksus villa, men ha i bakhodet at alt ikke er som det blir framstilt på tv. Har kommet fram flere plasser i nyere tid at han bor der billig imens han legger opp penger etter et brudd der han gav bolig videre til sin x . Dette er ikke kommet fram i serien , noe som igjen viser hva de vil at vi skal se . 

• Liker 19
  • Nyttig 1
Skrevet
tøydokka skrev (25 minutter siden):

Fra klipp av neste sesong er de å ser på byggeprosjekt av helt nytt hus, sp tror de kan få det veldig fint sammen der . 

• Liker 11
  • Nyttig 2
Gjest Mother Dirt
Skrevet

Det var godt å se at Janet fikk en ny venn hun kan ha kontakt med. 

Skrevet

Mye underholdende i denne sesongen, men synes noen etterhvert bør beskyttes fra seg selv. Kristin, som er veileder i nav, mener altså på ramme alvor at halvparten av befolkningen har en brist ved seg fordi Eva lot seg friste av djevelen i den fantasyromanen hun velger å definere som fakta. 
Skremmende at dette kan passere, og et nederlag for oss alle hvis vi skal kalle oss et sivilisert samfunn.

Ellers håper jeg det stemmer at Jan bygger nytt hus til sin nye familie, trasig å se forholdene i det gamle huset.

• Liker 30
Skrevet
Zenhouse skrev (På 26.4.2023 den 22.39):

Jo det gjorde han. De viste i episoden at han skifta sengetøy og redde opp i beste  militærstil, strøkne dyner. 
Men de klippet det slik at vi så klipp fra «rotesenga» umiddelbart før Janet gikk inn døra. 
Alt er «staga», selvfølgelig kommer han og Janet til å få seg et helt, vanlig fint hus.
Han bor på denne måten midlertidig for å legge seg opp penger. Og dette vet vel Janet også veldig godt. ( og ikke minst vet produsentene av serien veldig godt hva som tydeligvis er «underholdning» for seerne. (
Jeg tror forøvrig jeg har lest at Jan  starta  på «scratch» igjen siden han lot eksen sitte igjen med huset deres?) 

Ok men da har tv vist feil (evt bevist for å irritere meg😂) for med engang hu kom inn i huset så var ikke senga skiftet eller redd opp når dem filma.

Men legger meg selvfølgelig langflat😊

• Liker 3
Skrevet
ignore skrev (På 26.4.2023 den 21.01):

Jeg skal ikke forsvare hvor ille det ser ut i og rundt huset, men han skiftet faktisk sengetøy. I episoden ser vi i et kort klipp at han skifter på senga, men når han går ut av rommet vises et tidligere klipp av rommet slik det var i en tidligere episode. Synes det er dårlig gjort av produksjonen å fremstille det mer skittent og uflidd enn det som faktisk var tilfelle.

Jeg har svart på denne lenger ned i tråden😊

• Liker 1
Skrevet
Eleaelea skrev (På 17.4.2023 den 8.34):

Nei nå tror jeg Anne Ma har tatt til seg alle kommentarene på KG om at hun er lubben. For nå driver hun å skal slanke seg. Trener og styrer på. Tror ikke Dundar, uansett  vil ha henne lengre enn et kvarter, over den tiden han må være gift før han kan skille seg.

Beklager til Anne Ma som slanker seg, tar botox å står på. Det er til ingen nytte. Hva om hun kunne ha tatt til seg alle kommentarene om at hun blir lurt nok en gang?

På spørsmål om hva hun tenkte da hun fikk tilbud om å være med i det populære reality-programmet, svarte hun: 

- Da tenkte jeg «nå må jeg slanke meg», så jeg har gått ned 15 kilo. Man kan ikke bli spurt og ende opp med å si nei fordi man ikke klarer det fysisk, mener «Grenseløst forelsket»-stjerna.

https://www.kk.no/studio/siste-fra-kk-universet-/678?post=131985 

• Liker 5
Skrevet

Jeg vil at nevøen til Alicia skal få sitt eget program, kanskje Ungkaren. Han virker skikkelig snill. Kjekk er han også. 😁

• Liker 12
Skrevet
Marsipanmor skrev (4 timer siden):

Annema på 71 grader nord. Det blir stas!

Blir spennende å se hvor langt hun kommer. Trudde seriøst jeg så feil på bildet idag, men der er hu jaggu meg.

• Liker 3
Skrevet
Eva-Lena skrev (12 minutter siden):

Blir spennende å se hvor langt hun kommer. Trudde seriøst jeg så feil på bildet idag, men der er hu jaggu meg.

Spent på om hun slår Isabel Raad fra hun var med xD

• Liker 2
Skrevet
Aragon skrev (5 timer siden):

Tror produksjonen har mye av skylden for hvordan Jan blir framstilt og oppfattet av seerne , for tror Jan har snakket med Janet om dette med bosituasjon . Og at dette er midlertidig . Produksjonen trenger en klovn og her legger de til rette og klipper sånn at de får akkurat det . Hva er egentlig 3 mnd i et hus med utedo , hvis du får nytt og flott hus når du flytter hit ? Er kanskje en fin måte å se at hun ikke tar han bare for penger og luksus? 

Og jeg syntes egentlig bare det var trist da han ble så lei seg da Kristin ikke ville spise kake . Han har aldri feiret bursdag og kun sett det utifrå . Han har kanskje bygd opp mye spenning og forventninger til hvor bra dette skulle bli, og ble veldig skuffet og lei seg da dette ikke betydde like mye for henne . Han trodde jo den kaka var det fineste du kunne ordne til noen som hadde bursdag. Det viser veldig tydelig hvor store kulturforskjeller som finnes imellom de, og hvor privilegerte vi er.

Jeg ble faktisk irritert på Kristin som ikke kunne spise kake. Hva skader det om hun spiser litt kake og evt frokost etterpå? Hun vet hvor sårt dette med bursdag er for han og hun måtte ødelegge det ved å gnåle om frokost først. Jeg synes hun rett og slett virket utakknemlig.

Jeg spiser heller ikke kake til frokost, men hadde jeg blitt overrasket med det så hadde ett kakestykke sklidd fort ned. 

• Liker 38
  • Nyttig 4
Skrevet
keops skrev (3 timer siden):

Mye underholdende i denne sesongen, men synes noen etterhvert bør beskyttes fra seg selv. Kristin, som er veileder i nav, mener altså på ramme alvor at halvparten av befolkningen har en brist ved seg fordi Eva lot seg friste av djevelen i den fantasyromanen hun velger å definere som fakta. 
Skremmende at dette kan passere, og et nederlag for oss alle hvis vi skal kalle oss et sivilisert samfunn.

Ellers håper jeg det stemmer at Jan bygger nytt hus til sin nye familie, trasig å se forholdene i det gamle huset.

Kristin er totalt hjernevasket av religion. Hørte hun sa tidligere at hun plutselig en dag våknet  og var frelst eller noe sånt. Samtidig begynte hun å snakke ett helt fremmed språk. Hvilket språk er det hun snakker om, er det dette kristenpreiket?

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet
dårligbrukernavn skrev (9 minutter siden):

Spent på om hun slår Isabel Raad fra hun var med xD

Jeg følger egentlig ikke med på 71 garder nord, men denne sesongen må jeg se frem til AnneMa ryker ut.

• Liker 7
Skrevet
47 minutter siden, Eva-Lena said:

Jeg ble faktisk irritert på Kristin som ikke kunne spise kake. Hva skader det om hun spiser litt kake og evt frokost etterpå? Hun vet hvor sårt dette med bursdag er for han og hun måtte ødelegge det ved å gnåle om frokost først. Jeg synes hun rett og slett virket utakknemlig.

Jeg spiser heller ikke kake til frokost, men hadde jeg blitt overrasket med det så hadde ett kakestykke sklidd fort ned. 

På den andre siden er det ikke greit at en voksen mann legger seg ned og gråter fordi noen ikke vil spise kaken han kjøpte. Han lå på fanget hennes som et lite barn og det endte med at HUN måtte si unnskyld!

• Liker 16
  • Nyttig 2
Gjest tinkaanonym
Skrevet
elskermenn skrev (På 5.6.2022 den 20.40):

Irland

Canada

Italia

Portugal

Spania

Danmark

Og Finnland ifølge nye undersøkelser 

Skrevet
Eva-Lena skrev (1 time siden):

Jeg følger egentlig ikke med på 71 garder nord, men denne sesongen må jeg se frem til AnneMa ryker ut.

Nå spørs det om jeg også må se 71 grader nord. Har aldri sett det før, men MÅ bare se AnneMa!!!

• Liker 6
Skrevet
Nutz skrev (47 minutter siden):

På den andre siden er det ikke greit at en voksen mann legger seg ned og gråter fordi noen ikke vil spise kaken han kjøpte. Han lå på fanget hennes som et lite barn og det endte med at HUN måtte si unnskyld!

Jeg ser den, men jeg har iallefall lært å sette pris på hva andre gjør for meg. Jeg ligger ikke på kne og lovpriser, men Heg kunne aldri avslått den overraskelsen fordi jeg må ha frokost først.

Han har jo snakket og grått om det å aldri feiret bursdag og fått gaver. Da syns jeg Kristin fint kunne lagt godviljen til.

Jeg synes Kristin skulle unnskylde seg, men å ligge og grine for det er nok ikke nødvendig.

• Liker 13
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...