Gå til innhold

Grenseløst forelsket.

Knitalong

Skal du se Grenseløs kjærlighet?  

440 stemmer

1. 1. Skal du se Grenseløs kjærlighet?

Anbefalte innlegg

Mperle skrev (33 minutter siden):

Prøvde det her også, undertekst virker ikke på MasterChef Australia. Tok kontakt med kundeservice og fikk «oppskrift»: avinstallere app, oppdatere tv (hvis det er noe som ikke er oppdatert av programvare der), slå av tv i 15 min (😂), slå på tv og installere app igjen. Gidd ikke teste det nå men får se i morgen😊

Oi, hehe! Si gjerne fra om det fungerer, skal si fra jeg også når jeg får testa en gang på ettermiddagen. Trodde problemet lå hos dem.. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Støgga skrev (3 timer siden):

Ikke en gang reint sengetøy kunne han ordne før hun kom😭🤢ekkelt

Jo det gjorde han. De viste i episoden at han skifta sengetøy og redde opp i beste  militærstil, strøkne dyner. 
Men de klippet det slik at vi så klipp fra «rotesenga» umiddelbart før Janet gikk inn døra. 
Alt er «staga», selvfølgelig kommer han og Janet til å få seg et helt, vanlig fint hus.
Han bor på denne måten midlertidig for å legge seg opp penger. Og dette vet vel Janet også veldig godt. ( og ikke minst vet produsentene av serien veldig godt hva som tydeligvis er «underholdning» for seerne. (
Jeg tror forøvrig jeg har lest at Jan  starta  på «scratch» igjen siden han lot eksen sitte igjen med huset deres?) 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (7 timer siden):

Ikke bare ubekvem, jeg syntes han ser irritert ut også. Som om han er for god for å være der. 
Nå er han nå sendt ut av landet og jeg tviler på han får returnere på noe annet enn et nytt turistvisum.

Hvorfor kan ikke Dundar komme til Norge på turistvisum? 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trynet til Nosa når venninna til Alicia stiller han til veggs og nevner det med å komme til Norge kun for friheten og mulighetene.. 🤣

Lyste skyldig av øynene hans lang vei 🤭

• Liker 17
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det så ut som Jan hadde giftering på seg når de var ute og kjørte i skogen nå i siste episode, så kanskje de har giftet seg. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Grüner said:

Jeg snakker om Nosa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grüner skrev (59 minutter siden):

Jeg tror det er hovedsaklig fordi de er gift og derfor ikke sannsynlig at han reiser hjem etter visumets utløp?? Vet om noen andre som ble nektet visum fra Tyrkia til Norge ( ei som ble nektet å besøke søsteren i Norge med begrunnelse at det var trolig at hun ville bli her) 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (13 timer siden):

Jeg tror det er hovedsaklig fordi de er gift og derfor ikke sannsynlig at han reiser hjem etter visumets utløp?? Vet om noen andre som ble nektet visum fra Tyrkia til Norge ( ei som ble nektet å besøke søsteren i Norge med begrunnelse at det var trolig at hun ville bli her) 

Men Nosa fikk jo komme til Norge, og jeg synes ikke det ekteskapet der virker noe mindre suspekt🤷‍♀️

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (1 time siden):

Men Nosa fikk jo komme til Norge, og jeg synes ikke det ekteskapet der virker noe mindre suspekt🤷‍♀️

De var ikke gift da de søkte om turistvisum. Det er eneste forskjellen jeg ser der. Men ja, skjønner hva du mener. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dobbeltmoralen UD viser mot menn vs damer er kvalm. Det er ikke stor forskjell på Nosa og Dundar vs eldre menn med unge damer.

• Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Værre skrev (1 time siden):

Den dobbeltmoralen UD viser mot menn vs damer er kvalm. Det er ikke stor forskjell på Nosa og Dundar vs eldre menn med unge damer.

Både ja og nei. Damene er langt forbi fruktbar alder, og gifter seg med menn fra kulturer hvor barn og familie er meningen med livet. Det er helt åpenbart ikke gjensidig kjærlighet fra Nosa og Dundars side, og Alicia har mer enn en gang hintet til at hun utnytter Nosa. Annema og Dundar kan knapt kommunisere, uavhengig om Annema mener at de har et eget felles språk. Det har de ikke, hun prater i vei på engelsk/norsk mens han veksler på å si I don't understand og se på henne med tomt blikk når hun spør ham om noe. 

• Liker 25
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et av punktene for at UDI avslår pga proformaekteskap er om ekteskapet er uvanlig i kulturen eller landet de kommer fra. Det er uvanlig at yngre menn i Tyrkia og Nigeria gifter seg med eldre kvinner. Det er vel mindre uvanlig med aldersforskjell den andre veien i Sørøst-Asia. Vil tro dette er årsaken til at det lettere gis avslag når det er aldersforskjell den «gale veien». 

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ha økonomi til. brødfø begge.....det kan være mange årsaker til å få avslag. Folk kan da ikke gifte seg med noen og forvente at de skal flytte hit og motta trygd,eller mener du det er riktig???

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Boetica skrev (21 timer siden):

Annema asså 😂 hun er så arti, skravla går non stop 😅

jeg og syns hun er utrolig morsom.. up up up.. ha ha ha... 

You look so sexy in forkle.. ha ha ha nei hun er morsom. 

Endret av GrønnNellik68
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (2 timer siden):

Et av punktene for at UDI avslår pga proformaekteskap er om ekteskapet er uvanlig i kulturen eller landet de kommer fra. Det er uvanlig at yngre menn i Tyrkia og Nigeria gifter seg med eldre kvinner. Det er vel mindre uvanlig med aldersforskjell den andre veien i Sørøst-Asia. Vil tro dette er årsaken til at det lettere gis avslag når det er aldersforskjell den «gale veien». 

Pluss at graden av skilsmisser når menn gifter seg med yngre damer fra Asia er mye lavere enn når yngre menn fra feks Tyrkia gifter seg med eldre damer, de skiller seg ca ett kvarter etter at de er blitt norske statsborgere (ikke alle selvfølgelig). 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er SÅ tydelig at Nosa ikke egentlig vil være sammen med Alicia. Det var ikke akkurat noe varmt kyss da de giftet seg, og hun måtte - som vanlig - holde fram trutmunnen for å få et kyss. Han tar aldri initiativet til å kysse! Og det vises også godt på blikket hans, at det ikke er dette han vil!

• Liker 25
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
40 minutter siden, Cookie123 said:

Det er SÅ tydelig at Nosa ikke egentlig vil være sammen med Alicia. Det var ikke akkurat noe varmt kyss da de giftet seg, og hun måtte - som vanlig - holde fram trutmunnen for å få et kyss. Han tar aldri initiativet til å kysse! Og det vises også godt på blikket hans, at det ikke er dette han vil!

De kyssene er like ukomfortabel å se på hva gang. Pinlig.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cookie123 skrev (4 timer siden):

Man vil jo ikke kysse å være kjærlig når han ser på hun som moren han aldri fikk.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janet er så utrolig skjønn. Får helt vondt av å se på de uverdige forholdene hun blir presentert for. Jan fremstår som snill, men veldig enkel i hodet og totalt uten boevne. Han er i jobb, så da bør han finne et bedre sted for de enn det falleferdige skuret, ingen som bor sånn i Norge i 2023. 

Lo litt av han som begynte å grine da Kristin ikke ville spise bursdagskake før frokost, haha 😂

Annema er en festlig dame, men jeg får bare ikke til å tro på det forholdet. Samme med Alicia og Nosa. Så kleint når han måtte dra ned det sexy strømpebåndet med munnen foran alle bryllupsgjestene, off. 

• Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøydokka skrev (6 timer siden):

Janet er så utrolig skjønn. Får helt vondt av å se på de uverdige forholdene hun blir presentert for. Jan fremstår som snill, men veldig enkel i hodet og totalt uten boevne. Han er i jobb, så da bør han finne et bedre sted for de enn det falleferdige skuret, ingen som bor sånn i Norge i 2023. 

Lo litt av han som begynte å grine da Kristin ikke ville spise bursdagskake før frokost, haha 😂

Annema er en festlig dame, men jeg får bare ikke til å tro på det forholdet. Samme med Alicia og Nosa. Så kleint når han måtte dra ned det sexy strømpebåndet med munnen foran alle bryllupsgjestene, off. 

Tror produksjonen har mye av skylden for hvordan Jan blir framstilt og oppfattet av seerne , for tror Jan har snakket med Janet om dette med bosituasjon . Og at dette er midlertidig . Produksjonen trenger en klovn og her legger de til rette og klipper sånn at de får akkurat det . Hva er egentlig 3 mnd i et hus med utedo , hvis du får nytt og flott hus når du flytter hit ? Er kanskje en fin måte å se at hun ikke tar han bare for penger og luksus? 

Og jeg syntes egentlig bare det var trist da han ble så lei seg da Kristin ikke ville spise kake . Han har aldri feiret bursdag og kun sett det utifrå . Han har kanskje bygd opp mye spenning og forventninger til hvor bra dette skulle bli, og ble veldig skuffet og lei seg da dette ikke betydde like mye for henne . Han trodde jo den kaka var det fineste du kunne ordne til noen som hadde bursdag. Det viser veldig tydelig hvor store kulturforskjeller som finnes imellom de, og hvor privilegerte vi er.

• Liker 37
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...