Gå til innhold

Grenseløst forelsket.

Knitalong

Skal du se Grenseløs kjærlighet?  

441 stemmer

1. 1. Skal du se Grenseløs kjærlighet?

Anbefalte innlegg

kvinneguide skrev (På 23.3.2023 den 9.06):

Jeg forstår ikke at Annema skal lære han norsk via engelsk, for han kan allerede ikke engelsk. 

Ja, det der har jeg stusset på også. Når han ikke kan engelsk uansett, gjør det det bare enda vanskeligere for han. Det hjelper heller ikke at hun snakker både på inn- og utpust, når han allerede sliter med å henge med i svingene. Men hvis hun stiller han et spørsmål og han ikke forstår eller bruker litt lang tid på å svare, gjør ikke det noe for Annema, for da svarer hun bare for han 🙄

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grüner skrev (2 minutter siden):

Ja, det der har jeg stusset på også. Når han ikke kan engelsk uansett, gjør det det bare enda vanskeligere for han. Det hjelper heller ikke at hun snakker både på inn- og utpust, når han allerede sliter med å henge med i svingene. Men hvis hun stiller han et spørsmål og han ikke forstår eller bruker litt lang tid på å svare, gjør ikke det noe for Annema, for da svarer hun bare for han 🙄

Ja, det er jo praktisk sånn 😂😂Ho prater nok for de begge 😂😂

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen betraktninger etter den nyeste episoden som har blitt sendt.

Remi og Lenin: Virker som to koselige mennesker, men det er unektelig_veldig_spesielt å valse naken rundt med kameraer tilstede. Jeg steilet også litt av Remis uttalelse "jeg vet hva jeg vil ha, og hvis jeg ikke får det er jeg singel". Han må faktisk respektere at Lenin ikke vil ha sex når han er sliten.

Jan og Janet: Hvor skal jeg begynne? For det første, hvem i Norge bor i et hus uten innlagt vann? Og i et hus hvor det attpåtil bor mus? Velkommen til 1750, liksom.

Janet gjør alt husarbeidet, mens han bare står og ser på. Huset er i dårlig stand og nedstøvet. Jan omtaler henne alltid konsekvent som "jente", noe som gir creep-alerts. Hun er faktisk en voksen kvinne, ikke et barn eller en tenåring. 

Alicia og Nosa: Venninnen til Alicia lurte på om hun trodde han hadde gode intensjoner. Hun svarte at hun ikke trodde at han skulle utnytte henne, og la til ironisk at det kanskje var motsatt. Tenker det ikke var så langt fra sannheten. Det er ofte noe sannhet bak ironiske utsagn.

Jeg ble også pinlig berørt på vegne av Alicia da hun i utdrikningslaget hadde en banan i munnen. Hadde hun vært 18? Ok. Men hun er 60 år, og det hele fremstår krampaktig umodent.

Kristin og Austin: Skremmende gammeldagse holdninger til kjønnsroller. Mannen er ikke over kvinnen. I alle fall ikke i et moderne samfunn…

AnneMa og Dundar: Dundar er dritkjekk, og AnneMa er jo helt legendarisk. Jeg ler og ler fordi hun sier så mye morsomt. Hun er en det hadde vært gøy å møte i virkeligheten.

• Liker 16
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anne Ma er den siste jeg hadde tatt med på fisketur 😂 klarer ikke holde kjeft i 30 sekunder. 
(legger ikke på spoiler, for dette er ikke noe nytt). 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Janet er så søt,og Jan så ekkel! Hun strålte da hun fikk kjøre den firehjulingen, så lett å glede! 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Åh herregud, STAkKARS døtrene til Alicia! 😳 den der scenen hvor han fjernet strømpebåndet er det kleineste jeg har sett! 

• Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spoiler

Og så herlig at hun fant en venninne!!! Stakkars, hun må ha vært fryktelig ensom! 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (30 minutter siden):
  Skjul innhold

Åh herregud, STAkKARS døtrene til Alicia! 😳 den der scenen hvor han fjernet strømpebåndet er det kleineste jeg har sett! 

Spoiler

Og han virka så ukomfortabel i bryllupet. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som neste sesong blir bra 😀 koselig med gjensyn med Siri og Emason og Tore og Richel 😊

• Liker 14
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Gåsungen said:

Ser ut som neste sesong blir bra 😀 koselig med gjensyn med Siri og Emason og Tore og Richel 😊

Var det siste sesong i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (38 minutter siden):

Var det siste sesong i dag?

Ja, det virka sånn ihvertfall. Var reklame for neste sesong i slutten av episoden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (2 timer siden):
  Vis skjult innhold

Janet er så søt,og Jan så ekkel! Hun strålte da hun fikk kjøre den firehjulingen, så lett å glede! 

Spoiler

Helt enig. Janet er en søt dame. Jeg tror bare hun ønsker seg et godt liv for henne og sønnen. For meg virkrer Jan å være lettere tilbakestående. Vet at det ikke er pent å si, men det er min menig.  Han har hentet seg en "husholderske" fra Fillipinene, noe som stinker lang vei. Om Janet skal få oppholdstillatelse, må vel Jan oppfylle en del krav mtp bolig, jobb, økonomi osv. Da bør i hvert fall vann og toalett være et av kriteriene.

• Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alicia og Nosa 🙈

Hun er som en bestemor med han. 
Samme med AnneMa og Dundar - en bestemor som tar barnebarnet med på opplevelser. Dette blir flauere og flauere å se på. 
Og dette er ikke positivt for søknadene om familiegjenforening for noen av dem. My God!! 🤯

• Liker 21
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nosa ser altså så ubekvem ut i mange situasjoner at det gjør vondt å se på. 

Det er mulig det er fordi han ofte flakker med blikket eller ler "bort ting".

Dette paret er et godt eksempel på "vinn vinn" for begge parter.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Linazer said:

Nosa ser altså så ubekvem ut i mange situasjoner at det gjør vondt å se på. 

Det er mulig det er fordi han ofte flakker med blikket eller ler "bort ting".

Dette paret er et godt eksempel på "vinn vinn" for begge parter.

Ikke bare ubekvem, jeg syntes han ser irritert ut også. Som om han er for god for å være der. 
Nå er han nå sendt ut av landet og jeg tviler på han får returnere på noe annet enn et nytt turistvisum.

• Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gåsungen skrev (6 timer siden):

Jaaa, gleder meg!!! Noen som vet når den kommer?

Krutthøna skrev (4 timer siden):
  Skjul innhold

Helt enig. Janet er en søt dame. Jeg tror bare hun ønsker seg et godt liv for henne og sønnen. For meg virkrer Jan å være lettere tilbakestående. Vet at det ikke er pent å si, men det er min menig.  Han har hentet seg en "husholderske" fra Fillipinene, noe som stinker lang vei. Om Janet skal få oppholdstillatelse, må vel Jan oppfylle en del krav mtp bolig, jobb, økonomi osv. Da bør i hvert fall vann og toalett være et av kriteriene.

Enig ang Jan... Vet faktisk ikke om det er "innafor" å si, men jeg vil ihvertfall understreke at dette er ren spekulasjon fra min side, men innimellom syns jeg nesten han virket litt ruset? Fjern? Medisinert..?

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, dårligbrukernavn said:

Jaaa, gleder meg!!! Noen som vet når den kommer?

Enig ang Jan... Vet faktisk ikke om det er "innafor" å si, men jeg vil ihvertfall understreke at dette er ren spekulasjon fra min side, men innimellom syns jeg nesten han virket litt ruset? Fjern? Medisinert..?

Han fremstår som fryktelig umoden i hodet. En jobb med god lønn, flere kjøretøy og bor i ei rønne. Sikkert en snill fyr med sin enkelhet, men ville aldri gitt han noe form for ansvar rundt barnet mitt. Han har på en måte nok med å få stell på seg sjøl 🙈 Janet fungerer jo nesten mest som en støttekontakt. Får håpe Jan tar til vett og at de kommer seg inn i en skikkelig bolig i neste sesong..... 

• Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Hva er verre enn å ta en graviditetstest? 
Å ta en graviditetstest på utedo😆 

Men godt å se at Jan og Janet i neste sesong ser på hus sammen! 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...