Gå til innhold

Grenseløst forelsket.

Knitalong

Skal du se Grenseløs kjærlighet?  

440 stemmer

1. 1. Skal du se Grenseløs kjærlighet?

Anbefalte innlegg

Kvi33 skrev (1 time siden):

Det kan jo hende at nevøen var den eneste som hadde lyst til å la seg filme. Personlig hadde jeg aldri deltatt i en sånn type program🙈

Han virker ikke veldig komfortabel med situasjonen, han nevøen heller. Bare skikkelig snill. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mother Dirt skrev (23 minutter siden):

Denne sesongen her, altså 😝 I siste episoden nå , så synes jeg at Annema og Dundar virket som det mest "allminnelige" paret. Det sier en del. TVNorge går all in for å gjøre programmet mest mulig kleint.

Dundar snakker bittelitt bedre engelsk plutselig. Og morsomt at han har begynt å "ta igjen" litt når Annema maser, men mulig han begynner å bli drittlei. Han valgte ikke enkleste måte å komme seg til Norge på, det skal han ha. 

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K_mb skrev (1 time siden):

Tenkte det samme om utdrikningslaget til Nosa. Hvorfor i allverden inviterte ikke nevøen et par gjester til som Nosa kunne blitt kjent med? Begrunnet det med at Nosa ikke kjenner så mange. Vel, nevøen kunne jo med utdrikningslaget bidratt med å invitere flere...Det kunne jo nesten ikke blitt verre enn det ble med de to. Tamt og kjedelig. Virker ikke som de har den beste kjemien.

Ansiktsuttrykket til Nosa(k) når Alicia og de andre damene kom hjem sa jo alt. Han så veldig brydd ut, og man så på reaksjonen til venninnen til Alicia at hun også tenkte at dette var stusselige greier. For ikke å snakke om hvor beklemt stemning det var når nevøen dro fram gitaren for litt nach-underholdning mens Nosa(k) så ut som han ville forsvinne ned i et hull hahaha de kan jo ikke være helt i vater den familien der

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mother Dirt skrev (1 time siden):

Denne sesongen her, altså 😝 I siste episoden nå , så synes jeg at Annema og Dundar virket som det mest "allminnelige" paret. Det sier en del. TVNorge går all in for å gjøre programmet mest mulig kleint.

Tenkte det samme. Det sier ikke rent lite..

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AntiBullshit skrev (1 time siden):

Ansiktsuttrykket til Nosa(k) når Alicia og de andre damene kom hjem sa jo alt. Han så veldig brydd ut, og man så på reaksjonen til venninnen til Alicia at hun også tenkte at dette var stusselige greier. For ikke å snakke om hvor beklemt stemning det var når nevøen dro fram gitaren for litt nach-underholdning mens Nosa(k) så ut som han ville forsvinne ned i et hull hahaha de kan jo ikke være helt i vater den familien der

Heter han Nosak eller Nosa?

Ja, det var kleint å se på. Det brant i ørene på Nosa 🫣  Ser ut som nachspielet tar seg opp litt når damene kommer 😅

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dundar drikker øl for å få tiden til å gå! Alarmklokkene ringer🤪 😂 Blir nok mye øl fremover ja.

Og stakkars hun som flyttet inn med Jan. Tenker han at hun er vaskehjelpen hennes? Uff

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Meadow skrev (4 timer siden):

Dundar snakker bittelitt bedre engelsk plutselig. Og morsomt at han har begynt å "ta igjen" litt når Annema maser, men mulig han begynner å bli drittlei. Han valgte ikke enkleste måte å komme seg til Norge på, det skal han ha. 

Tenker det samme..å så føler jeg at Anne Ma blir litt lei av hele forholdet med guttungen sin. At ikke magefølelsen streifer henne at han ikke elsker henne, forstår jeg ikke. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krutthøna skrev (8 timer siden):

Foreldrene kan selvfølgelig ikke gjøre noe. Men, jeg synes i hvet fall faren hennes var ganske klar på hva han mente i en av de tidligere episodene. Tydelig at det er et eller annet i livet til Kristin som gjør at hun har blitt så religiøs/"syk". Nekter å tro at hun har det helt fra barndommen. Foreldrene hennes virker som helt vanlige oppegående mennesker. Kristelige eller ei, de oppfører seg normalt.

Hun har jo sagt at hun ble kristen for noen år siden (4?), og snakket om at hun levde et liv i synd før det (sex). 

Gladidagogså skrev (6 timer siden):

Ja, denne sesongen er ganske ille. Hvorfor ikke ha med mer «normale» folk og forhold. Nå er det mer latterliggjøring og bygge oppunder stigma.

De kunne like godt kalt programmet "Brennpunkt" og hatt en dokumentarisk vinkling, så hadde det heller vært et program som avslører hvor uverdige slike "import"-forhold kan være.  :( 

• Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfluen skrev (8 timer siden):

Janet er veldig opptatt av å bli gravid mens hun er i Norge. Kan det hende at hun vil bli gravid før hun reiser så hun kan bli værende i Filippinene mens blir forsørget av Jan? 🤷‍♀️

Håper det. Så kan han få smake sin egen medisin og må betale for et barn resten at livet sitt. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er Nosa så kjip mot nevøen til Alicia? Han prøver så godt han kan, men får ingenting tilbake. Nosa bare sitter der og er sur, for en utakknemlig drittsekk. De kunne helt sikkert hatt det hyggelig sammen om han hadde oppført seg annerledes.

• Liker 45
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krutthøna skrev (12 timer siden):

Foreldrene kan selvfølgelig ikke gjøre noe. Men, jeg synes i hvet fall faren hennes var ganske klar på hva han mente i en av de tidligere episodene. Tydelig at det er et eller annet i livet til Kristin som gjør at hun har blitt så religiøs/"syk". Nekter å tro at hun har det helt fra barndommen. Foreldrene hennes virker som helt vanlige oppegående mennesker. Kristelige eller ei, de oppfører seg normalt.

Jeg lurer også på hva som har skjedd, hvor gikk det galt. Kan det va vært rus/overdose/dødsfall i nærmeste omkrets som utløste noe ..? Hadde vært interessant å vite.

tidligere kjærester må få bakoversveis når de ser henne på programmet nå

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (20 minutter siden):

Hvorfor er Nosa så kjip mot nevøen til Alicia? Han prøver så godt han kan, men får ingenting tilbake. Nosa bare sitter der og er sur, for en utakknemlig drittsekk. De kunne helt sikkert hatt det hyggelig sammen om han hadde oppført seg annerledes.

Enten er nosa forelska i han og er livredd for å gi noe som kan tolkes dit hen. Eller så ser han på han som en konkurrent, ikke om Alicia men generelt, feks hvem som er kjekkest/tar seg best ut på tv etc 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Smos1 said:

tidligere kjærester må få bakoversveis når de ser henne på programmet nå

Dodget a bullet der 😂

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fotballfluen skrev (11 timer siden):

Janet er veldig opptatt av å bli gravid mens hun er i Norge. Kan det hende at hun vil bli gravid før hun reiser så hun kan bli værende i Filippinene mens blir forsørget av Jan? 🤷‍♀️

Alicia sin oppførsel er pinlig, og utdrikningslaget til Nosa var helt katastrofe. Stakkars Nosa og forloveren hans, det var ukomfortabelt å se på. Forloveren kunne invitert folk han selv kjente, siden Nosa ikke kjente noen andre, men han vil kanskje ikke involvere vennene sine i det kaoset der?

Han bør absolutt ikke reprodusere. Det er uforsvarlig

• Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dundar og AnneMa på tur til fotballkamp så ut som mor og sønn. En mor som overrasker sønnen med billetter til kamp, følger med til butikken for å kjøpe supporterutstyr osv. Har gjort det samme jeg, for min sønn. 😅😅

• Liker 33
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis Dundar kommer til Norge så kommer han til å sitte å spille fifa og drikke øl mens AnneMa er på jobb. Uffa meg.

• Liker 18
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
shab skrev (23 timer siden):

Hvis Dundar kommer til Norge så kommer han til å sitte å spille fifa og drikke øl mens AnneMa er på jobb. Uffa meg.

Da sklir han jo rett inn. Typisk for unge,norske slaurer som ikke er i jobb...

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (På 20.4.2023 den 10.32):

Han virker ikke veldig komfortabel med situasjonen, han nevøen heller. Bare skikkelig snill. 

Ja, bare snill. For dette var gjort kun for å være snill, tviler på at han følte seg rikere som menneske etter det der . Å synes Nosa egentlig var ufin som satt på tv og snakket ned at han sang . Han prøvde jo bare å gjøre noe hyggelig. 

• Liker 21
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aragon skrev (48 minutter siden):

Ja, bare snill. For dette var gjort kun for å være snill, tviler på at han følte seg rikere som menneske etter det der . Å synes Nosa egentlig var ufin som satt på tv og snakket ned at han sang . Han prøvde jo bare å gjøre noe hyggelig. 

Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor Nosa har aversjon mot han.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motelvibes skrev (4 minutter siden):

Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor Nosa har aversjon mot han.

Hvis teorien noen sider bak her om at Nosa har en tilknytting til henne som minner mer om en mor han ønsker, stemmer så kan det være at han ser på ham som en trussel. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...