Gå til innhold

Grenseløst forelsket.

Knitalong

Skal du se Grenseløs kjærlighet?  

441 stemmer

1. 1. Skal du se Grenseløs kjærlighet?

Anbefalte innlegg

Ser denne ukens reprise nå på TV Norge…den matinga til Janet 😳🙈 Flaut å se på. 

• Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har tenkt at han med den blanke Volvoen bor hjemme hos mamma. ☺️ Hadde delvis rett i det, skjønner jeg etter å ha lest artikkelen det ble linket til. Pappa har tipsa om at å bo i eget hus kan være lurt når man skal få damebesøk. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett nyeste sesongen, men kom over en episode nå. Jeg er i sjokk😱

Ser mange omtaler Jan som snill. Det er ikke snilt å ta med Janet inn i den RØNNA! Et minimum er å kaste søppel og skrot. Vaske og re sengen. Fy fader så provosert jeg blir!

Hva slags mann på 40+ (?) lever under sånne forhold, selv midlertidig, i 2023!?! Da har man ikke oppnådd mye i livet. Helt utrolig at det er mulig. Burde være som i Danmark at man må ha penger i banken og en grei inntekt for å hente hjem en partner. Det er ikke greit å tilby Janet slike boforhold. Stakkars jente💔

• Liker 31
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hummingbird2 skrev (2 timer siden):

Ser mange omtaler Jan som snill. Det er ikke snilt å ta med Janet inn i den RØNNA! Et minimum er å kaste søppel og skrot. Vaske og re sengen. Fy fader så provosert jeg blir!

Hva slags mann på 40+ (?) lever under sånne forhold, selv midlertidig, i 2023!?! Da har man ikke oppnådd mye i livet. Helt utrolig at det er mulig. Burde være som i Danmark at man må ha penger i banken og en grei inntekt for å hente hjem en partner. Det er ikke greit å tilby Janet slike boforhold. Stakkars jente💔

Det er krav til inntekt i Norge også men hvordan den disponeres kan de ikke kontrollere.

• Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer litt på om dette er filmet nå i vinter da strømmen var så sjukt dyr. Derfor sitter janet (stakar) inne med jakke på og fryser. Det var mange som sparte på strømmen den perioden. Ser ikke for meg at Jan ikke sparte. Han kan ikke ha mye penger med de forholdene han bor under 🙈 Er ikke sikkert det er en fulltidsjobb. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hummingbird2 skrev (6 timer siden):

Enig! Stakkars. Det går ikke an. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Instagrammen til Kristin er jo ganske spesiell.

Lurer på hva som har "skjedd" med henne som gjorde at hu valgte å bli sånn voldsom glad kristen.

• Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars Janet, man får jo lyst til å hente henne hjem til seg selv og tilby et oppvarmet husly og en varm dusj. Sånn som det er nå hadde hun hatt det bedre hjemme hos sønnen. Samme standard, men uten å fryse både inne og ute. 

Nosa, hm. Det er selvfølgelig kjipt at han har hatt det så vanskelig. Jeg reagerer likevel på at han ikke ser ut til å lytte eller bry seg særlig mye om andre. Hele episoden var «meg, meg, meg», selv når temaet var Alicias fødselsdag. Det så ut som Alicia var i ferd med å åpne seg om hennes egen barndom, med strenge foreldre som drev med fysisk avstraffelse. Så bryter han henne av tvert — og forteller alt om sin egen barndom i stedet.
Alt til sin tid, tenker jeg.

• Liker 29
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hummingbird2 skrev (12 timer siden):

Han er 53 år!

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nå tror jeg Anne Ma har tatt til seg alle kommentarene på KG om at hun er lubben. For nå driver hun å skal slanke seg. Trener og styrer på. Tror ikke Dundar, uansett  vil ha henne lengre enn et kvarter, over den tiden han må være gift før han kan skille seg.

Beklager til Anne Ma som slanker seg, tar botox å står på. Det er til ingen nytte. Hva om hun kunne ha tatt til seg alle kommentarene om at hun blir lurt nok en gang?

• Liker 17
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eleaelea skrev (45 minutter siden):

Nei nå tror jeg Anne Ma har tatt til seg alle kommentarene på KG om at hun er lubben. For nå driver hun å skal slanke seg. Trener og styrer på. Tror ikke Dundar, uansett  vil ha henne lengre enn et kvarter, over den tiden han må være gift før han kan skille seg.

Beklager til Anne Ma som slanker seg, tar botox å står på. Det er til ingen nytte. Hva om hun kunne ha tatt til seg alle kommentarene om at hun blir lurt nok en gang?

Ingen slanker seg fordi andre synes de skal gjøre det. Vi slanker oss fordi vi selv ønsker det. Du klarer ikke slanke deg for at andre synes du bør gjøre det.

Mora mi maste mye om det, at jeg måtte slanke meg. Jeg klarte det først når jeg selv ville og hadde motivasjon til det!

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tonebelinda skrev (10 timer siden):

Ingen slanker seg fordi andre synes de skal gjøre det. Vi slanker oss fordi vi selv ønsker det. Du klarer ikke slanke deg for at andre synes du bør gjøre det.

Mora mi maste mye om det, at jeg måtte slanke meg. Jeg klarte det først når jeg selv ville og hadde motivasjon til det!

Mange som slanker seg for å bli finere for kjæresten sin.

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eleaelea skrev (13 timer siden):

Jeg har i grunnen lyst til at vi kan unngå kommentarer som dette i tråden, der man angriper utseendet til folk på den måten. Om noen er lubne, slanker seg eller tar botox, så tenker jeg det ikke har så mye med selve TV-programmet å gjøre.

Jeg vil i hvert fall ikke være med på en "sånn" tråd :)

• Liker 28
  • Hjerte 3
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Daisy_B said:

Jeg har i grunnen lyst til at vi kan unngå kommentarer som dette i tråden, der man angriper utseendet til folk på den måten. Om noen er lubne, slanker seg eller tar botox, så tenker jeg det ikke har så mye med selve TV-programmet å gjøre.

HELT enig!

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daisy_B skrev (11 minutter siden):

Det er frivillig 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Eleaelea skrev (15 timer siden):

Syns så hun fortjener en på sin egen alder som er minst like festlig som henne. Det hadde vært så mye mer givende for henne… 

• Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (På 5.4.2023 den 21.32):

https://no.newsner.com/kjendis/grenselost-forelsket-paret-alicia-60-og-nosas-28-deler-vemodig-beskjed-frustrert/

Nosa er fortsatt i Norge, men han er altså gift med Alicia og bor i Oslo med kjæresten? Forvirrende sak.

Elendig artikkel  🤪 jeg ble ikke noe klokere. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (På 29.3.2023 den 10.17):

Alicia_aisien, finner ikke Nosa

Jeg måtte inn og se nå. Har klart å unngå det hittil. Men… og jeg ler meg i hjel 😂😂 noe så komisk! Jeg er glad min mor på 60+ ikke driver sånn på instagram. 

Samtidig står jeg for det jeg har sagt - at Alicia  jaggu holder seg bra, hun er utrolig flott til å være 60 år! Håper jeg er så flott når jeg blir 60. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...