Gå til innhold

Grenseløst forelsket.

Knitalong

Skal du se Grenseløs kjærlighet?  

441 stemmer

1. 1. Skal du se Grenseløs kjærlighet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Knitalong skrev (På 29.3.2023 den 21.41):

Ja, uff :(

Håper han fikk kjøpt noen nye klær og skotøy til henne som passer for norsk vinter, og ikke bare fant noe blant rotet sitt 😮 

Det ble Fretex. Over all forventning. 

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde aldri jeg skulle si det, men Jan har er veldig søtt sjarmerende smil. Skrotnisse ja, Men virker egentlig skjønn 😊 han mener nok bra.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cyndaquil skrev (2 minutter siden):

Jeg trodde aldri jeg skulle si det, men Jan har er veldig søtt sjarmerende smil. Skrotnisse ja, Men virker egentlig skjønn 😊 han mener nok bra.

Ja jeg syns han virker som en fin fyr og at han og Janet er et fint par ❤️

Jada, han bor midlertidig i et ganske slitent hus og er nok en ganske enkel fyr, men han har nok hjertet på rett plass

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariba skrev (4 timer siden):

Det ble Fretex. Over all forventning. 

Jeg ble satt ut, litt gjerrig synes jeg. Greit nok at Fretex er fint på mange måter, men virkelig liksom? Shopping på Fretex første shoppingturen i Norge? Jeg synes han kunne unnet Janet helt nye klær i første omgang, så kan man eventuelt supplere med Fretex videre 🤷‍♀️  

• Liker 36
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forrige episode: Janet fortjener bare det beste.

Dagens episode: handler klær til henne på fretex.

Det blir en realitycheck for henne når hun besøker kusina og ser hvordan hun lever kontra henne selv.
Jan kaller henne også konsekvent for "jenta" og det virker innomellom mer som at han har adoptert en jente enn at han har hentet er kone.

• Liker 20
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Nafiaa said:

Jeg ble satt ut, litt gjerrig synes jeg. Greit nok at Fretex er fint på mange måter, men virkelig liksom? Shopping på Fretex første shoppingturen i Norge? Jeg synes han kunne unnet Janet helt nye klær i første omgang, så kan man eventuelt supplere med Fretex videre 🤷‍♀️  

Ingenting galt med Fretex. Vi burde alle bli flinkere til å handle derfra, og de selger bare rent, helt tøy.  Hun skal tross alt ha en god del varme klær, ikke bare ett sett, så det blir fort mange tusen om å gjøre om hun kjøper helt nytt.

Synes så langt han virker som en grei kar. Rotete ja, men det er kanskje ikke en dealbreaker for henne heller. Han er vel rundt 20 år eldre, men ser ut til å være i god fysisk form. Å kalle noen "jenta" er jo et helt normalt kjælenavn. Hun er vel over 30..?

Endret av anonymLala
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonymLala skrev (6 minutter siden):

Ingenting galt med Fretex. Vi burde alle bli flinkere til å handle derfra, og de selger bare rent, helt tøy.  Hun skal tross alt ha en god del varme klær, ikke bare ett sett, så det blir fort mange tusen om å gjøre om hun kjøper helt nytt.

Synes så langt han virker som en grei kar. Rotete ja, men det er kanskje ikke en dealbreaker for henne heller. Han er vel rundt 20 år eldre, men ser ut til å være i god fysisk form. Å kalle noen "jenta" er jo et helt normalt kjælenavn. Hun er vel over 30..?

Synes han virker å ha en betydelig lavere mental alder enn sin biologiske alder. Lettere psykisk utviklingshemmet eller hva man skal kalle det for å være politisk korrekt. Men han er jo blid og søt, virker ikke som det er noe vondt i han. Men han ser også ut til å slite med å forstå hvordan han og hjemmet hans oppfattes av andre. Han virker heller ikke til å «se» hvilke behov en kvinne fra Filippinene har når hun kommer til Nittedal midt på vinteren. Han burde ha kjøpt henne ordentlige vintersko og jakke før hun kom, ikke to måneder etter at flyet landet. Han handlet inn middag som han ikke trodde hun likte (sånne «indiske» sauser på glass), hva med å heller spørre hva hun liker å spise, legge merke til det før hun kommer og handle inn deretter? Tore, taxi-sjåføren fra Bergen fra forrige sesong, hadde i det minste det en ordentlig vinterjakke plass da Reachel kom til han. 

• Liker 36
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AntiBullshit said:

Synes han virker å ha en betydelig lavere mental alder enn sin biologiske alder. Lettere psykisk utviklingshemmet eller hva man skal kalle det for å være politisk korrekt. Men han er jo blid og søt, virker ikke som det er noe vondt i han. Men han ser også ut til å slite med å forstå hvordan han og hjemmet hans oppfattes av andre. Han virker heller ikke til å «se» hvilke behov en kvinne fra Filippinene har når hun kommer til Nittedal midt på vinteren. Han burde ha kjøpt henne ordentlige vintersko og jakke før hun kom, ikke to måneder etter at flyet landet. Han handlet inn middag som han ikke trodde hun likte (sånne «indiske» sauser på glass), hva med å heller spørre hva hun liker å spise, legge merke til det før hun kommer og handle inn deretter? Tore, taxi-sjåføren fra Bergen fra forrige sesong, hadde i det minste det en ordentlig vinterjakke plass da Reachel kom til han. 

Nei, det er jeg enig i, men hun ser nok at han har gode intensjoner. Resten tipper jeg er noe som vil bedre seg jo mer han blir kjent med henne og hva hun liker. Grunnlaget for noe som kan fungere er der så lenge de begge bryr seg om hverandre og ønsker å få det til. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moth-Ear-Earth skrev (4 minutter siden):

Stakkars dame. Han kunne da latt henne få noen nye klær istedenfor Fretex.

Er egentlig Fretex så billig lenger? Innbiller meg at man kan få noe nytt for samme prisen. Men mulig jeg tar feil. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jan og Janet…. Nei asså, så trist! Han kunne kjøpt noen varmt klær før hun kom. Fortrinnsvis nye. 
Men ja, han mener godt. Og koselig  å se at hun ble med på jobb osv. Og at han faktisk laget frokost til henne. 

Reptilmannen…. Har han samtykkekompetanse? 

Alicia og Nosa… altså, hun holder seg utrolig godt, det skal hun ha! Håper jeg ser så ung ut når jeg er 60.

Og greit å se at han faktisk kan føle noe, han også. Da han snakka om barndommen. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Moth-Ear-Earth
Boetica skrev (7 minutter siden):

Er egentlig Fretex så billig lenger? Innbiller meg at man kan få noe nytt for samme prisen. Men mulig jeg tar feil. 

Jeg vet ikke, men hun kunne da fått noen nye klær istedenfor brukte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Moth-Ear-Earth said:

Jeg vet ikke, men hun kunne da fått noen nye klær istedenfor brukte.

Hun kunne, men jeg tror hverken han eller ho ser behov for splitter nye klær, så hvorfor er det så viktig? Utseende og funksjon er som regel like bra fra Fretex som hvilken som helst annen butikk. De bør heller prioritere penger på andre ting, som å oppgradere huset.

Men han burde absolutt hatt dette på plass før hun kom.

Endret av anonymLala
  • Liker 12
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moth-Ear-Earth
anonymLala skrev (7 minutter siden):

Hun kunne, men jeg tror hverken han eller ho ser behov for splitter nye klær, så hvorfor er det så viktig? Utseende og funksjon er som regel like bra fra Fretex som hvilken som helst annen butikk. De bør heller prioritere penger på andre ting, som å oppgradere huset.

Men han burde absolutt hatt dette på plass før hun kom.

Ja, det burde han ihvertfall prioritere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Eleaelea skrev (1 minutt siden):

Har jan kjøkken stoler som du ser på møterom på kontor? Eller i kantiner? 

Det er det minste problemet, i så fall 😂

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Nafiaa said:

Ja, virkelig. Det var spesielt!

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars Janet som har falt for den gjerrige gubben. Får bare håpe Janet ikke viste hva slags butikk de var å handlet i.

Fikk veldig vondt av Nosa i siste episode med tanke på hvordan han har hatt det i barndommen. Han virker så snill.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...