Gå til innhold

Grenseløst forelsket.

Knitalong

Skal du se Grenseløs kjærlighet?  

441 stemmer

1. 1. Skal du se Grenseløs kjærlighet?

Anbefalte innlegg

Soleil70 skrev (1 minutt siden):

Er Alicia ufør? Synes hun har mer energi og livslyst enn de fleste jeg kjenner! Jeg er også ufør, og i dag har jeg ligget i et mørkt rom hele dagen. 

Ja, hun er uføre . Men jeg har ikke helt fått med meg for hva . 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aragon skrev (1 time siden):

Det må være for alvorlig mangel på selvinnsikt, skadelig godtrohet og potensielt invalidiserende dumhet.

• Liker 19
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aragon skrev (1 time siden):

Hvordan skal en som er uføre klare å forsørge en uten arbeid? Har skjønt det slik at uføre-satsene er relativt lave selv bare for en person. 

Men hun virker til å ha masse energi og kapasitet, så kanskje. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Tran09 said:

Hvordan skal en som er uføre klare å forsørge en uten arbeid? Har skjønt det slik at uføre-satsene er relativt lave selv bare for en person. 

Men hun virker til å ha masse energi og kapasitet, så kanskje. 

Jobber hun ikke som tolk og da? Trenger ikke være 100% ufør, og mange lever godt på uføretrygd om de ikke har minstesats. Har ingenting stygt å si om henne, jeg håper jeg er like livlig og glad i livet når jeg kommer på hennes alder. Det eneste er jo dumt om hun blir lurt, men det kan hvem som helst i et forhold idag, uansett alder og nasjonalitet. Jeg har dårlig erfaring med venninner som har vært i forhold med menn fra Nigeria men skal ikke dømme alle. Nosa kommer rett fra Nigeria til Europa og har høye forventninger, han har sikkert hørt mange "historier" om hvordan folk kan bli rike og få et godt liv i Europa. Kanskje han er inspirert av sojaboi fra 90 days visa 🙈🙈🙈 se på han nå da,han er rik og kjendis i Nigeria pga han kom på tv. Nosa får jo mye oppmerksomhet også så se ikke bort fra at han vil utnytte det til hans fordel videre, kanskje han lager kjempefine klær og utnytter all pr han får via tv til hans fordel. 

Alicia virker som en flott dame som kun fortjener å være lykkelig... 

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aragon skrev (2 timer siden):

Hun har hatt en operasjon i en hånd og den operasjonen var mislykket. Derfor er hun uføretrygdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soleil70 skrev (3 timer siden):

Er Alicia ufør? Synes hun har mer energi og livslyst enn de fleste jeg kjenner! Jeg er også ufør, og i dag har jeg ligget i et mørkt rom hele dagen. 

Det er ikke et krav å måtte ligge inne 24/7 for å være ufør.

• Liker 21
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Soleil70 skrev (3 timer siden):

Ufør pga hånda leste jeg et sted. 

Endret av CrazyCatLady2500
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BettyJane skrev (På 1.4.2023 den 22.42):

Nosak virker utrolig irritert, spesielt da de stod ved vannet og han sa han skulle dytte henne ut i. Det så oppriktig ut som han mente og ville det. 
Men jeg orker heller ikke latteren til Alicia😫 det er den falske latteren HVER gang han eller hun sier noe. 

Ja latteren 🙈

Var i sentrum i går og hørte kneggingen i det jeg kom ut av butikk. Måtte bråsnu meg for var sikker på at det var henne :ler: 

Det var ikke det, og kjente jeg nesten ble litt skuffa :hoho:  
Er vel pga lyden at Nosa fikk lyst til å vippe ho over kanten :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kakaoen skrev (På 31.3.2023 den 11.58):

Det er vel muligens forskjellige avtaler fra forskjellige land.

Også trooor jeg det har mye å si at Alicia og Nosak ikke gifta seg dagen etter de møttes. Men de gifta seg vel her i Norge..

AnneMa derimot gifta seg før gjøken rakk å si koko :fnise: så da lukter vel UDI enda tydeligere at dette gjør han kun for å komme til Norge 🤷🏼‍♀️

Bare synsing, jeg har lurt på det samme sjæl :klo: 

Også klarer Alicia og Nosa kommunisere med hverandre😛

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soleil70 skrev (6 timer siden):

Finnes da mange grunner til å være ufør. Veldig leit for deg at du må ligge i et mørkt rom, men synes vi skal holde oss for gode til å dømme uføre fordi de ikke ser «syke nok ut». Leste i et intervju at Alicia har en skade i en hånd. Ps. Er absolutt ingen fan av oppførselen til Alicia. 

• Liker 22
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandy_ skrev (5 minutter siden):

Finnes da mange grunner til å være ufør. Veldig leit for deg at du må ligge i et mørkt rom, men synes vi skal holde oss for gode til å dømme uføre fordi de ikke ser «syke nok ut». Leste i et intervju at Alicia har en skade i en hånd. Ps. Er absolutt ingen fan av oppførselen til Alicia. 

Har jeg gått glipp av noe?  Oppførselen til Alicia??  

Sist jeg så dette paret så var de på Palmesus i Kristiansand.  Så ut som de koste seg veldig sammen.  

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pølsevann skrev (På 24.3.2022 den 7.27):

Har ingenting i mot at eldre damer har et sexliv. Men når hun ikke kan kommunisere med mannen så er det ikke et ekte forhold. De har truffet hverandre i 20 dager uten å kunne prate sammen. De kjenner hverandre ikke overhode! Hun virker å bare ville ha en boytoy. Han virker å bare skape et bedre liv i Norge. 

Og menn som gjør det samme er like ekkelt. 

Hvordan skal dette fungere? Altså jeg mener, hvis ingen av dem kan forståelig kommunikasjon på et felles språk? Det er vanskelig nok å få til et forhold i tilfeller hvor det er to ulike språk, og den ene snakker morsmålet til den andre. Når ingen av dem engang snakker et felles fremmedspråk, så bare nei!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amossa skrev (5 minutter siden):

Sist jeg så dette paret så var de på Palmesus i Kristiansand.  Så ut som de koste seg veldig sammen.  

Synes ikke det er så realt å gi noen forhåpninger om et type liv i Norge, som er helt urealistisk. Kommer Nosa til å opptre på Palmesus? Kommer han til å bli en kjent designer? Spille på Start? Sannsynligvis ikke. Kommer nok til å leve et temmelig vanlig a4 liv. 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Amossa skrev (7 timer siden):

Tror nok de sikter til at hun babler løst om hvor mye sex de har, str på Nosa sitt utstyr, vise frem vibratoren sin osv. Nosa virker tydelig brydd når hun legger ut. Vet ikke om det hadde vært like greit at mann på over 60 hadde gjort det samme med sin kvinne på under 30. Hun har også gitt Nosa store forhåpninger på ting som er usannsynlig å få til. Hun burde kanskje gitt han et mer realistisk perspektiv på alt hun lover.

Endret av K_mb
  • Liker 31
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alyanna skrev (På 2.4.2023 den 19.24):

Jobber hun ikke som tolk og da? Trenger ikke være 100% ufør, og mange lever godt på uføretrygd om de ikke har minstesats. Har ingenting stygt å si om henne, jeg håper jeg er like livlig og glad i livet når jeg kommer på hennes alder. Det eneste er jo dumt om hun blir lurt, men det kan hvem som helst i et forhold idag, uansett alder og nasjonalitet. Jeg har dårlig erfaring med venninner som har vært i forhold med menn fra Nigeria men skal ikke dømme alle. Nosa kommer rett fra Nigeria til Europa og har høye forventninger, han har sikkert hørt mange "historier" om hvordan folk kan bli rike og få et godt liv i Europa. Kanskje han er inspirert av sojaboi fra 90 days visa 🙈🙈🙈 se på han nå da,han er rik og kjendis i Nigeria pga han kom på tv. Nosa får jo mye oppmerksomhet også så se ikke bort fra at han vil utnytte det til hans fordel videre, kanskje han lager kjempefine klær og utnytter all pr han får via tv til hans fordel. 

Alicia virker som en flott dame som kun fortjener å være lykkelig... 

Men hvorfor skriver de "Uføre" under navnet der de andre har skrevet hva de arbeider som? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tran09 skrev (4 timer siden):

Men hvorfor skriver de "Uføre" under navnet der de andre har skrevet hva de arbeider som? 

For å gi oss seere et innblikk i hva disse folkene holder på med i det daglige. At noen er ufør sier jo at de ikke er i jobb sånn egentlig. Men det betyr jo ikke at de ikke gjør noen ting heller da. Er for det mest dømmende mennesker som tenker latsabb med en gang de leser at noen er ufør. 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Misforstod jeg det da fyren i Tyrkia sa at han og AnneMa hadde chattet i fem timer og så fridde han samme dag de kom i kontakt på datingappen? Altså fridde etter fem timer og på en datingapp, uten å ha møttes? Scam, ville jeg tenkt.

• Liker 20
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være for negativ, men hvordan kan det ekteskapet vare når de må kommunisere gjennom Google translate? I det minste bør en av partene kunne den andres morsmål. Eller i alle fall kunne et felles fremmedspråk.. Her er ingen av delene tilfellet. De kommuniserer med Google translate..🤐

Endret av Paneera
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samfunnsengasjert skrev (40 minutter siden):

Misforstod jeg det da fyren i Tyrkia sa at han og AnneMa hadde chattet i fem timer og så fridde han samme dag de kom i kontakt på datingappen? Altså fridde etter fem timer og på en datingapp, uten å ha møttes? Scam, ville jeg tenkt.

Ja........ han gjorde det og hun sa ja.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...