Gå til innhold

Grenseløst forelsket.

Knitalong

Skal du se Grenseløs kjærlighet?  

441 stemmer

1. 1. Skal du se Grenseløs kjærlighet?

Anbefalte innlegg

Flowery skrev (32 minutter siden):

Tror heller han begynner å skjønne at hun har lurt han: Det er ikke lett å bli fotballproff og motedesigner og musiker osv osv slik hun har lovet han.

Nei, ærlig talt. Han er et voksent menneske! Og hun er ikke slu nok til å lure noen. Hvis hun har sagt noe sånt til ham så har hun trodd på det selv. 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

CrazyCatLady2500 skrev (2 minutter siden):

Nei, ærlig talt. Han er et voksent menneske! Og hun er ikke slu nok til å lure noen. Hvis hun har sagt noe sånt til ham så har hun trodd på det selv. 

Hun har sagt dette ja. Flere ganger.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flowery skrev (Akkurat nå):

Da tror hun nok på det selv. Hun er vel ikke spisseste blyanten i pennalet. 

• Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moth-Ear-Earth
Flowery skrev (45 minutter siden):

Tror heller han begynner å skjønne at hun har lurt han: Det er ikke lett å bli fotballproff og motedesigner og musiker osv osv slik hun har lovet han.

Ja, han virker skuffet og irritert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (16 timer siden):

Dette er fullstendig sjukt 

Ja, heeelt sykt 🙈😱

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moth-Ear-Earth skrev (2 timer siden):

Han har ingenting pent å si om henne noen gang ,og han virker mere irritert denne sesongen enn tidligere. Virker som om han ble skuffet over Norge. Kanskje han hadde for høye forventninger.

Skjønner godt han ble skuffet! Han trodde jo Start skulle headhunte han inn på laget, sjefen for Palmsus invitere han opp på scenen og få jobb som designer rett etter han landa på Kjevik. :fnise: 

Godt han ble imponert over e18 i det minste :hoho:

• Liker 27
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Moth-Ear-Earth
Kakaoen skrev (3 timer siden):

Skjønner godt han ble skuffet! Han trodde jo Start skulle headhunte han inn på laget, sjefen for Palmsus invitere han opp på scenen og få jobb som designer rett etter han landa på Kjevik. :fnise: 

Godt han ble imponert over e18 i det minste :hoho:

😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nosak virker utrolig irritert, spesielt da de stod ved vannet og han sa han skulle dytte henne ut i. Det så oppriktig ut som han mente og ville det. 
Men jeg orker heller ikke latteren til Alicia😫 det er den falske latteren HVER gang han eller hun sier noe. 

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flowery skrev (9 timer siden):

Og det var akkurat det hun sa. At han kunne spille for start, synge på palmesus og starte med design som ungen andre drev med her …

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BettyJane skrev (2 timer siden):

Men jeg orker heller ikke latteren til Alicia😫 det er den falske latteren HVER gang han eller hun sier noe. 

Den er UTROLIG irriterende å høre på!!!!

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perleblomst skrev (19 timer siden):

Men så er det også sært å ta mrd en utlending på bensinstasjonen for å spise pølse og bli kjent... 

Hva med å vise litt av det Norge har å tilby? En attraksjon eller noe. Eller en øl på en bar. 

Mulig ikke bilvaskehallen var det mest sensasjonelle de kunne kikka på, men det så ikke ut som han ville bli kjent med fyren i det hele tatt. Jeg synes blikket hans når de kjørte bil var ganske mørkt. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flowery skrev (19 timer siden):

Men ærlig talt, etter det som går på tv har han vært der i få uker!? Han kan da ikke forvente at han kan knipse frem en bedrift, få spillejobber og proffkontrakt etter 10 min i Norge, det er virkelighetsfjernt. Arbeidstillatelse må han også ha. Ting er ikke gjort på en dag. 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun Kristin minner meg skikkelig om Trine fra mot i brøstet. Faktene, blikket, smilet, latteren og naiviteten. Kliss lik Trine! 

Screenshot_20230402_120259_Google.jpg

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soeuh skrev (43 minutter siden):

Hun Kristin minner meg skikkelig om Trine fra mot i brøstet. Faktene, blikket, smilet, latteren og naiviteten. Kliss lik Trine! 

Screenshot_20230402_120259_Google.jpg

Nei

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Motelvibes skrev (På 1.4.2023 den 12.35):

Noen som la merke til hvor ivrig han ble da hun sa at det er musikk her hver tirsdag? «Å da går jeg dit på tirsdager». Sa han.
Hun: «du eller vi?» så sa han at han kanskje ville ombestemme seg (ikke gå dit likevel på tirsdager når det viste seg at de skulle gå sammen)…

Han er sånn et manchild. 

Ja, det reagerte jeg på. For virket nesten uaktuelt for han at de skulle gjøre det sammen🙈

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flowery skrev (På 1.4.2023 den 15.12):

Jeg tror nok også han kan føle seg litt lurt , og det framstår bare klarere for meg for hver episode at han er her pga godene Norge kan gi han, ikke en unik kjærlighet til en eldre kvinne . 

• Liker 20
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Alicia ufør? Synes hun har mer energi og livslyst enn de fleste jeg kjenner! Jeg er også ufør, og i dag har jeg ligget i et mørkt rom hele dagen. 

• Liker 10
  • Hjerte 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (På 1.4.2023 den 15.46):

Jeg tror ikke hun har lurt han med vilje , hun ser på han som en slags Gud som er helt perfekt og best i alt . Hun er så betatt av han at hennes verden bare dreier seg om hvor god han er .  Hun er nok bare så enkel at hun tror på dette selv . 

• Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...