Gå til innhold

Grenseløst forelsket.

Knitalong

Skal du se Grenseløs kjærlighet?  

441 stemmer

1. 1. Skal du se Grenseløs kjærlighet?

Anbefalte innlegg

Kom over denne artikkelen fra i fjor høst, om Alicia (norsk) og afrikanske Nosa. Hun er ca 60 år, og må være dum som et brød. Hun tror jo faktisk at hun er i stand til å få barn ennå!! Hun presterer å si i intervjuet :

"Alicia har fire barn fra tidligere forhold, på 19, 28, 29 og 30 år. Hun sier at hun og Nosa ikke har snakket så mye om barn.

- Hvis det er Guds vilje så skjer det, men vi føler ikke på et press, sier hun."

• Liker 25
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

29 minutter siden, Million said:

Kom over denne artikkelen fra i fjor høst, om Alicia (norsk) og afrikanske Nosa. Hun er ca 60 år, og må være dum som et brød. Hun tror jo faktisk at hun er i stand til å få barn ennå!! Hun presterer å si i intervjuet :

"Alicia har fire barn fra tidligere forhold, på 19, 28, 29 og 30 år. Hun sier at hun og Nosa ikke har snakket så mye om barn.

- Hvis det er Guds vilje så skjer det, men vi føler ikke på et press, sier hun."

Nosa er altså yngre enn 3 av barna hennes...

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Million skrev (3 timer siden):

Dette er fullstendig sjukt 

• Liker 16
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en ekkel følelse av nosa den siste episoden, Alicia var så glad for at han gutten, sønnen eller nevøen kom for å hente nosa ut en tur, og han sa noe om at man må være forsiktig med hvem man slipper inn i livet osv. Håper det bare var dårlig klipp for drama,  men han hadde ikke så godt innstilling til det å bo her og få venner heller. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvitstrietapet skrev (8 timer siden):

Jeg fikk en ekkel følelse av nosa den siste episoden, Alicia var så glad for at han gutten, sønnen eller nevøen kom for å hente nosa ut en tur, og han sa noe om at man må være forsiktig med hvem man slipper inn i livet osv. Håper det bare var dårlig klipp for drama,  men han hadde ikke så godt innstilling til det å bo her og få venner heller. 

Han vil jo bare krangle og lage drama. Fryktelig usympatisk type. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, CrazyCatLady2500 said:

Mannen min fra vest Afrika fikk skikkelige dårlige vibber av Nosa. Sa kroppspråket hans stemmer ikke overens med det som kommer ut av munnen hans . Og i tillegg virker han flau når de er ute i det offentlige eller hun prater om sexlivet 

• Liker 33
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvitstrietapet skrev (10 timer siden):

Samme her! Og den scenen ved vannet. Da virka han sykt irritert og snakka om å dytte henne ut vannet!?

• Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (1 time siden):

kjøttkaker skrev (1 minutt siden):

Samme her! Og den scenen ved vannet. Da virka han sykt irritert og snakka om å dytte henne ut vannet!?

Vi har kanskje fokusert så mye på Alicias oppførsel at vi ikke har sett nøye nok på ham. Hun er nok umoden og kanskje litt på det emosjonelle plan, men der er noe bekymringsfullt ved ham. 

• Liker 21
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøttkaker skrev (10 minutter siden):

Tror det er mye sannhet bak spøkene hans....

• Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jan snakker om Janet som et barn. Ekkelt! Hun er jo yngre og mindre enn han. Høres ut som han har fått et barn i huset «Jeg er jo vant til at jenta renner rundt her». 

https://www.kk.no/underholdning/jeg-vet-veldig-godt-at-hun-ikke-er-her-for-pengene-mine/78894339?fbclid=IwAR0x5ZHHkusVBQdgo00vqrNmIjlDFl_8kSRYbUatEBm48sRWIAev6kr13BU

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvitstrietapet skrev (19 minutter siden):

Vi har kanskje fokusert så mye på Alicias oppførsel at vi ikke har sett nøye nok på ham. Hun er nok umoden og kanskje litt på det emosjonelle plan, men der er noe bekymringsfullt ved ham. 

Ja, han er ikke god. I det hele tatt. 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får dårlige vibber av hele serien. De burde skjermes fra seg selv og alle disse kjærestene. Det er som ett bilkrasj, man klarer ikke å se bort. 

Kan det ikke komme ett krav om at for å komme til Norge så må den norske statsborgeren bo med kjæresten i utlandet i noen år først? Og at kjæresten bør kunne norsk før hen kommer til Norge, slik at det bare er å gå i jobb/studie med en gang. Det går jo igjen i serien at absolutt alle ønsker seg til Norge og at levestandarden er en vesentlig grunn, men om de virkelig er ment for hverandre kunne det vært nok å bo i det andre landet. 

Så slipper vi en god del lykkejegere. Tror jeg. 

• Liker 20
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me for life skrev (32 minutter siden):

Tror det er mye sannhet bak spøkene hans....

Man ser tydelig at det er stor aldersforskjell og helt ulike kulturer. I tillegg går de oppå hverandre 24/7. Er ikke fan av Alicia, men bra initiativ av Alicia å få han ut uten henne, og bli kjent med andre. Nosa derimot virket ikke fornøyd eller spesielt mottakelig for å bli kjent med nevøen. Det var bare kleint. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flowery skrev (37 minutter siden):

Jan snakker om Janet som et barn. Ekkelt! Hun er jo yngre og mindre enn han. Høres ut som han har fått et barn i huset «Jeg er jo vant til at jenta renner rundt her». 

https://www.kk.no/underholdning/jeg-vet-veldig-godt-at-hun-ikke-er-her-for-pengene-mine/78894339?fbclid=IwAR0x5ZHHkusVBQdgo00vqrNmIjlDFl_8kSRYbUatEBm48sRWIAev6kr13BU

Jenta er jo normalt å bruke for mange, spesielt folk som bor mer inn i landet, om kjæresten/dama/kona

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alyanna skrev (1 time siden):

Mannen min fra vest Afrika fikk skikkelige dårlige vibber av Nosa. Sa kroppspråket hans stemmer ikke overens med det som kommer ut av munnen hans . Og i tillegg virker han flau når de er ute i det offentlige eller hun prater om sexlivet 

Hun prater jo mer enn normalt om sexlivet. Det var direkte guffent alt hun pratet om. Tenk om det var en norsk gubbe som sto og pratet på samme vis ved siden av en thaidame. Da hadde det blitt oppstyr. 

• Liker 24
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som la merke til hvor ivrig han ble da hun sa at det er musikk her hver tirsdag? «Å da går jeg dit på tirsdager». Sa han.
Hun: «du eller vi?» så sa han at han kanskje ville ombestemme seg (ikke gå dit likevel på tirsdager når det viste seg at de skulle gå sammen)…

Han er sånn et manchild. 

• Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Eva-Lena skrev (18 timer siden):

Jada, hun virker veldig snill. Litt for snill og naiv.

Ekstremt naiv...

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moth-Ear-Earth
kjøttkaker skrev (3 timer siden):

Han har ingenting pent å si om henne noen gang ,og han virker mere irritert denne sesongen enn tidligere. Virker som om han ble skuffet over Norge. Kanskje han hadde for høye forventninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvitstrietapet skrev (14 timer siden):

Men så er det også sært å ta mrd en utlending på bensinstasjonen for å spise pølse og bli kjent... 

Hva med å vise litt av det Norge har å tilby? En attraksjon eller noe. Eller en øl på en bar. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moth-Ear-Earth skrev (1 time siden):

Han har ingenting pent å si om henne noen gang ,og han virker mere irritert denne sesongen enn tidligere. Virker som om han ble skuffet over Norge. Kanskje han hadde for høye forventninger.

Tror heller han begynner å skjønne at hun har lurt han: Det er ikke lett å bli fotballproff og motedesigner og musiker osv osv slik hun har lovet han.

• Liker 18
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...