Gå til innhold

Grenseløst forelsket.

Knitalong

Skal du se Grenseløs kjærlighet?  

441 stemmer

1. 1. Skal du se Grenseløs kjærlighet?

Anbefalte innlegg

Lurer på hva som er grunnen til at Dundar fortsatt sitter i Tyrkia mens Nosa snart runder året her i Norge. Hvordan fikk de det til? Annema virker da mye mer ressurssterk enn Alicia.

• Liker 16
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nutz skrev (34 minutter siden):

Lurer på hva som er grunnen til at Dundar fortsatt sitter i Tyrkia mens Nosa snart runder året her i Norge. Hvordan fikk de det til? Annema virker da mye mer ressurssterk enn Alicia.

Det er vel muligens forskjellige avtaler fra forskjellige land.

Også trooor jeg det har mye å si at Alicia og Nosak ikke gifta seg dagen etter de møttes. Men de gifta seg vel her i Norge..

AnneMa derimot gifta seg før gjøken rakk å si koko :fnise: så da lukter vel UDI enda tydeligere at dette gjør han kun for å komme til Norge 🤷🏼‍♀️

Bare synsing, jeg har lurt på det samme sjæl :klo: 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kakaoen skrev (10 minutter siden):

Det er vel muligens forskjellige avtaler fra forskjellige land.

Også trooor jeg det har mye å si at Alicia og Nosak ikke gifta seg dagen etter de møttes. Men de gifta seg vel her i Norge..

AnneMa derimot gifta seg før gjøken rakk å si koko :fnise: så da lukter vel UDI enda tydeligere at dette gjør han kun for å komme til Norge 🤷🏼‍♀️

Bare synsing, jeg har lurt på det samme sjæl :klo: 

UDI reagerer på at Anne Ma og dundar giftet seg etter 6 dager, etter at de hadde møtt hverandre første gangen. Det holder ikke at hun er elskbar for UDI.

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (16 timer siden):

YVeldig spesielt med utedo ja, men ellers var det ikke så ille at det ikke kan fikses oppi. litt maling bør han få kjøpt, hadde gjort stor forskjell det, på golv, vegger og dører. Og fasaden på huset.  ( selvfølgelig bør også et vanlig toalett komme på plass!)  Ja senga var ekkel den, men jeg så også hvordan han hadde skiftet sengetøy og pent  redde den opp før hun kom. Men da hun ble vist rundt i huset, viste produksjonen gamle klipp fra da den så for jæ... ut. Så her er det lagt opp til at vi skal oppfatte det sånn. Hodeskaller på veggen er forøvrig vanlig i min jaktglade familie. ( ikke min smak da). Men det er ikke uvanlig heller. 

Siterer bare meg selv, da jeg har noe å tillegge: ifølge intervju med KK sier Jan at denne boligen låner han av sin far, midlertidig , for å kunne spare opp penger. 
Så dere skal nok se det blir både innedo og pene bilder på veggene i en ny bolig om ikke altfor lenge. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym28 skrev (4 timer siden):

Hu er jo heeelt på tur! Det virker det jo som om at foreldrene hennes også synes. 

Fikk en melding på Instagram hvor det stod "Hello", altså alle får masse sånne meldinger på Instagram,vi bare biter ikke på. Men hun svarte og skrev "Hello Brother in christ" da dæva jeg... 

Hun burde beskyttes fra seg selv. 

Kristin er så religiøs at det gjør helt vondt å se på. Jeg lurer på hvordan hun er på jobb med syke folk som behøver ufør. Kanskje hvert møte avsluttes med en bønn, bibelvers eller oppmuntre de til å tru på Gud og be om ett bedre liv.

Hun er nok ikke dum, men noe er det med henne. Ekstremt blåøyd når det gjelder denne typen sin og pengebruk. Han gir jo både penger og mat til andre som lider. Det er jo penger han får av henne 😳

• Liker 23
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moth-Ear-Earth
Nutz skrev (2 timer siden):

Har sikkert noe med for dårlig kommunikasjon og språk mellom Annema og Dundar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå begynner jeg å miste troen på at Dundar virkelig elsker henne....... utifra hva man ser da.. men han virker irritert, fraværende osv............ Time to wake up annema... har en følelse av at han har en annen. Beklager!

• Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moth-Ear-Earth skrev (2 timer siden):

Har sikkert noe med for dårlig kommunikasjon og språk mellom Annema og Dundar.

Det kan ha noe å gjøre med at de er gift. Dette står på sidene til UDI:

Slik vurderer vi søknaden din

• Hvis du skal besøke ektefellen eller samboeren din, vil du vanligvis ikke få visum.
  • I noen få tilfeller er det mulig å få visum, hvis dere har vært sammen lenge og har hatt mye kontakt. 
  • Du må ha svært mye som knytter deg til hjemlandet.
  • Hvis det er en spesiell grunn til at du skal besøke Norge, for eksempel at ektefellen eller samboeren din venter barn, er det større mulighet for at du får visum.
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chroma
Nutz skrev (5 timer siden):

Nosa og Alicia klarer i det minste å snakke sammen. Alle, bortsett fra Annema, skjønner at Dundar ikke har gode intensjoner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chroma skrev (Akkurat nå):

Nosa og Alicia klarer i det minste å snakke sammen. Alle, bortsett fra Annema, skjønner at Dundar ikke har gode intensjoner. 

Får vondt av henne. Det lyser jo lang vei at han utnytter henne.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen år siden var det mye i media om tyrkiske kurdere som jukset seg til Norge. De var gift i ca ett kvarter lengre enn de måtte, skilte seg og søkte om familiegjennforening med sin nye tyrkiske kone. De var mange. Derfor er det nok vanskelig for Dundar, for mange av hans landmenn har allerede brukt dette kortet med å gifte seg med eldre norske damer. 

• Liker 21
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loke37 skrev (44 minutter siden):

For noen år siden var det mye i media om tyrkiske kurdere som jukset seg til Norge. De var gift i ca ett kvarter lengre enn de måtte, skilte seg og søkte om familiegjennforening med sin nye tyrkiske kone. De var mange. Derfor er det nok vanskelig for Dundar, for mange av hans landmenn har allerede brukt dette kortet med å gifte seg med eldre norske damer. 

Jeg jobbet med en tyrker for noen år siden. Han var gift med tyrkisk dame. Han var utrolig integrert.

Han hadde onkler, fettere og andre kjente i Tyrkia som ville til Norge. Han spurte med rett ut om jeg kunne gifte meg med en av disse mannfolkene så de kunne komme til Norge.

Jeg trengte ikke å bo med de når de kom, det skulle han ta seg av. Bare det sto på papiret at han bodde hos meg.

Jeg skulle også få betalt for det, ett 6 sifret beløp.

Jeg takket nei til både giftemål og pengene. Kunne aldri falt meg inn å gifte meg med en utlending.

Dundar ser bare for seg velferden i Norge og som en «betaling» for å komme hit er han nå gift med AnneMa.

• Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner jeg blir litt irritert på de, både han- og hunkjønn som åpenbart lar seg lure og dermed gir grønt lys for innvandring til Norge. 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

cerruti skrev (1 minutt siden):

Jeg kjenner jeg blir litt irritert på de, både han- og hunkjønn som åpenbart lar seg lure og dermed gir grønt lys for innvandring til Norge. 

Jeg skjønner ikke hvorfor de ikke finner seg en partner her i landet. AnneMa er jo så elskar at hun kunne jo bare dratt til Fevik ( eller hva den plassen het) og funnet seg en mann der.

Hvorfor gjør hun ikke det, da slipper hun å få tillatelse for å ha han hjemme hos seg. Mange problemer spart. De hadde attpåtil forstått hverandre.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eva-Lena skrev (Akkurat nå):

Jeg skjønner ikke hvorfor de ikke finner seg en partner her i landet. AnneMa er jo så elskar at hun kunne jo bare dratt til Fevik ( eller hva den plassen het) og funnet seg en mann der.

Hvorfor gjør hun ikke det, da slipper hun å få tillatelse for å ha han hjemme hos seg. Mange problemer spart. De hadde attpåtil forstått hverandre.

Hun driver skryter av at en mann på 28 har valgt HENNE av alle. Var litt nyskjerrig og sjekket på hennes instagram før Dundar, på alle selfisene av henne var det flere utenlandske menn som skrev; you are so beatyful osv. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loke37 skrev (Akkurat nå):

Hun driver skryter av at en mann på 28 har valgt HENNE av alle. Var litt nyskjerrig og sjekket på hennes instagram før Dundar, på alle selfisene av henne var det flere utenlandske menn som skrev; you are so beatyful osv. 

Jaja, de snakker neppe sant. 

Jeg har ikke bilde av meg noe sted på some, men har allikevel fått skryt av hvor attraktiv jeg er av utlendinger 😂

Senest i går fikk jeg 3 venneforespørseler på Instagram og ingen av de var norske. Alle 3 tikket inn i løpet av 30 min 🙄

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Eva-Lena skrev (5 timer siden):

Kristin er så religiøs at det gjør helt vondt å se på. Jeg lurer på hvordan hun er på jobb med syke folk som behøver ufør. Kanskje hvert møte avsluttes med en bønn, bibelvers eller oppmuntre de til å tru på Gud og be om ett bedre liv.

Hun er nok ikke dum, men noe er det med henne. Ekstremt blåøyd når det gjelder denne typen sin og pengebruk. Han gir jo både penger og mat til andre som lider. Det er jo penger han får av henne 😳

Jeg ville heller hatt henne enn mange andre saksbehandlere på nav. Hun virker snill og god, empati osv. Ikke alle har de egenskapene. 

• Liker 12
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motelvibes skrev (1 minutt siden):

Jeg ville heller hatt henne enn mange andre saksbehandlere på nav. Hun virker snill og god, empati osv. Ikke alle har de egenskapene. 

Jada, hun virker veldig snill. Litt for snill og naiv.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eva-Lena skrev (25 minutter siden):

Jeg har ikke bilde av meg noe sted på some, men har allikevel fått skryt av hvor attraktiv jeg er av utlendinger 😂

Senest i går fikk jeg 3 venneforespørseler på Instagram og ingen av de var norske. Alle 3 tikket inn i løpet av 30 min 🙄

Ja, mens noen reiser til Tyrkia og gifter seg med de etter 6 dager og påberoper seg ekte kjærlighet og Udi er dumme.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Eva-Lena said:

Samme her. Ingen bilder av meg selv, likevel får jeg meldinger fra andre verdensdeler ala «hi beautiful how are you?»

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...