Gå til innhold

Skal du se Grenseløs kjærlighet?  

443 stemmer

1. 1. Skal du se Grenseløs kjærlighet?

Anbefalte innlegg

Gjest Chroma
Skrevet
K_mb skrev (1 time siden):

Hun har ei kusine i Norge som Jan besøkte for å få hjelp med noen papirer. De hadde et vanlig hjem. Lurer på hva Janet tenker når hun besøker de....

Ja, det lurer jeg også på! Jeg håper hun setter ned foten og krever at de flytter eller pusser opp! 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Chroma skrev (10 minutter siden):

Ja, det lurer jeg også på! Jeg håper hun setter ned foten og krever at de flytter eller pusser opp! 

Jan virker jo veldig snill. Snakker om «jenta si» osv, som han er så glad i. Så hvis hun virkelig prøver, får hun det nok til. Håper jeg. 
Tror ikke det er noe vondt i ham. Men jeg stiller spørsmål ved at han vises på tv i det hele tatt 😅 

• Liker 14
  • Hjerte 1
Skrevet
CrazyCatLady2500 skrev (39 minutter siden):

Det er jo det minste problemet. Alle jeg kjenner har sånt på veggen. Helt normalt for de som jakter. 
Det er andre ting der jeg synes er MYE verre for å si det sånn 😆

Ja selvsagt er det en bagatell i forhold til levestandard og hygiene. Det er likevel noe spesielt å henge opp hver eneste skalle han har felt, og formelig tapetsere veggen i alle rom med kranier. 

• Liker 12
Skrevet

Fyf... Så flau jeg blir over Jan..... Rett og slett skammelig å la henne komme å bo i masse dritt og rot.

• Liker 15
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

YVeldig spesielt med utedo ja, men ellers var det ikke så ille at det ikke kan fikses oppi. litt maling bør han få kjøpt, hadde gjort stor forskjell det, på golv, vegger og dører. Og fasaden på huset.  ( selvfølgelig bør også et vanlig toalett komme på plass!)  Ja senga var ekkel den, men jeg så også hvordan han hadde skiftet sengetøy og pent  redde den opp før hun kom. Men da hun ble vist rundt i huset, viste produksjonen gamle klipp fra da den så for jæ... ut. Så her er det lagt opp til at vi skal oppfatte det sånn. Hodeskaller på veggen er forøvrig vanlig i min jaktglade familie. ( ikke min smak da). Men det er ikke uvanlig heller. 

Endret av Zenhouse
  • Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet
Zenhouse skrev (6 minutter siden):

Veldig spesielt med utedo ja, men ellers var det ikke så ille at det ikke kan fikses oppi. litt maling bør han få kjøpt, hadde gjort stor forskjell det. ( selvfølgelig bør et vanlig toalett komme på plass!)  Ja senga var ekkel den, men jeg så også hvordan han hadde skiftet sengetøy og pent  redde den opp før hun kom. Men da hun ble vist rundt i huset, viste produksjonen gamle klipp fra da den så for jæ... ut. Så her er det lagt opp til at vi skal oppfatte det sånn. Hodeskaller på veggen er forøvrig vanlig i min jaktglade familie. ( ikke min smak da). Men det er ikke uvanlig heller. 

Han gikk jo rundt å viste henne rommene å sa "Here is it much shit"

Det går da an å rydde og kaste dritt og rot før hun kommer.

• Liker 17
  • Nyttig 2
Skrevet
Zenhouse skrev (30 minutter siden):

YVeldig spesielt med utedo ja, men ellers var det ikke så ille at det ikke kan fikses oppi. litt maling bør han få kjøpt, hadde gjort stor forskjell det, på golv, vegger og dører. Og fasaden på huset.  ( selvfølgelig bør også et vanlig toalett komme på plass!)  Ja senga var ekkel den, men jeg så også hvordan han hadde skiftet sengetøy og pent  redde den opp før hun kom. Men da hun ble vist rundt i huset, viste produksjonen gamle klipp fra da den så for jæ... ut. Så her er det lagt opp til at vi skal oppfatte det sånn. Hodeskaller på veggen er forøvrig vanlig i min jaktglade familie. ( ikke min smak da). Men det er ikke uvanlig heller. 

Men han sto også og kosta opp noe flis litt halvhjerta og sa at «får ta det verste». 😂😂 det var IKKE det verste han tok 😂 

Håper han tømte utedoen i det minste. 

• Liker 17
  • Nyttig 1
Skrevet
19 minutter siden, CrazyCatLady2500 said:

Men han sto også og kosta opp noe flis litt halvhjerta og sa at «får ta det verste». 😂😂 det var IKKE det verste han tok 😂 

Håper han tømte utedoen i det minste. 

GARANTERT ikke!

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet

Kan ikke UDI og staten få til nye ekteskaps regler?? Det går ut på at sånne som Dundar får komme til Norge men den dagen han å andre utlendinger vil skilles. Er det rett ut av Norge. Uansett om det har gått 1 mnd..9 år.. 3 uker.. rett ut!!

Hvor interessant hadde det vært å blitt gift da med norske?  For da hadde du måtte holdt ut for å fått blitt. Dundar har garantert en hemmelig kalender, han krysser av for friheten igjen. Han teller 7 år.

• Liker 18
  • Nyttig 4
Skrevet
7 hours ago, Eleaelea said:

Kan ikke UDI og staten få til nye ekteskaps regler?? Det går ut på at sånne som Dundar får komme til Norge men den dagen han å andre utlendinger vil skilles. Er det rett ut av Norge. Uansett om det har gått 1 mnd..9 år.. 3 uker.. rett ut!!

Hvor interessant hadde det vært å blitt gift da med norske?  For da hadde du måtte holdt ut for å fått blitt. Dundar har garantert en hemmelig kalender, han krysser av for friheten igjen. Han teller 7 år.

Hvordan skal det fungere når de har vært sammen i 10-20 år, så blir man skilt? Da er de integrert. Det er her de har et liv og venner. Hva med eventuelle barn.? så klart ikke Dundar og Annema, men regel må jo gjelde for alle. 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
CrazyCatLady2500 skrev (12 timer siden):

Det er jo det minste problemet. Alle jeg kjenner har sånt på veggen. Helt normalt for de som jakter. 
Det er andre ting der jeg synes er MYE verre for å si det sånn 😆

Jeg kjenner også flere som jakter, men de har ikke veggene fulle av dyreskaller. For min del så har det med helhetsinntrykket å gjøre, at selv på veggene er det ikke et eneste fint bilde 😅

• Liker 6
Skrevet
kaleidoskop skrev (22 minutter siden):

Hvordan skal det fungere når de har vært sammen i 10-20 år, så blir man skilt? Da er de integrert. Det er her de har et liv og venner. Hva med eventuelle barn.? så klart ikke Dundar og Annema, men regel må jo gjelde for alle. 

Skilles de etter 10- 20 år..rett ut av Norge!  Regel om integrert kan ikke gjelde for barnløse. lykkejegere som Dundar å alle andre som kommer hit på samme grunnlag. Rett ut!! Er det barn i bilde må det lages regler, at de får bli til barna er 18 å myndige?? Så er det rett ut for fedrene.. UDI får fikse reglene så de fungerer. Bli strengere på dette.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Eleaelea skrev (1 minutt siden):

Skilles de etter 10- 20 år..rett ut av Norge!  Regel om integrert kan ikke gjelde for barnløse. lykkejegere som Dundar å alle andre som kommer hit på samme grunnlag. Rett ut!! Er det barn i bilde må det lages regler, at de får bli til barna er 18 å myndige?? Så er det rett ut for fedrene.. UDI får fikse reglene så de fungerer. Bli strengere på dette.

Det er bra du ikke sitter i styre og stell, ser jeg. Maken til ukloke tanker. 

• Liker 32
  • Nyttig 6
Skrevet

Når han VET at Janet skal komme så burde han faen meg ha rydda litt. Stakkars dame 😭 Skulle ønske det gikk an å melde inn slike ting som man kan til barnevern/mattilsynet 😅

• Liker 21
  • Nyttig 2
Skrevet
Boetica skrev (10 minutter siden):

Det er bra du ikke sitter i styre og stell, ser jeg. Maken til ukloke tanker. 

Nei, sant.. derfor jeg liter på at UDI stopper lykkejegere fra utlandet.

• Liker 1
Skrevet (endret)
Eleaelea skrev (1 time siden):

Så har du de som ikke er lykkejegere og som kommer hit av de rette grunner, og som skaper seg et liv, karriere og omgangskrets. For hvordan skal man skille ut de som er lykkejegere med de som ikke er det? Reglene må da gjelde alle. Og å kaste ut noen når barna fyller 18 uavhengig av intensjoner for å komme hit? Nei, det er umenneskelig. Du skriver at det er rett ut for fedrene? Så fedre må dra, mens mødre får bli? Og hvilken maktbalanse blir det i forholdet hvorav den som er norsk kan true med skilsmisse og utkastelse? Og hva om den norske er et utro svin eller mishandler og selv er grunn for skilsmissen, da skal immigranten straffes med å bli kastet ut? Nei, det henger ikke på greip. Vi får stole på at UDI gjør jobben med de lovene som er satt.

Endret av K_mb
  • Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
21 hours ago, Lenelarsen said:

Nok en gang, totalt hjernevasket. Lurer på hvordan hun håndterer jobben sin :o

Hu er jo heeelt på tur! Det virker det jo som om at foreldrene hennes også synes. 

Fikk en melding på Instagram hvor det stod "Hello", altså alle får masse sånne meldinger på Instagram,vi bare biter ikke på. Men hun svarte og skrev "Hello Brother in christ" da dæva jeg... 

Hun burde beskyttes fra seg selv. 

• Liker 26
  • Nyttig 3
Skrevet
Anonym28 skrev (2 timer siden):

Hu er jo heeelt på tur! Det virker det jo som om at foreldrene hennes også synes. 

Fikk en melding på Instagram hvor det stod "Hello", altså alle får masse sånne meldinger på Instagram,vi bare biter ikke på. Men hun svarte og skrev "Hello Brother in christ" da dæva jeg... 

Hun burde beskyttes fra seg selv. 

Ja!!! Nettopp - hvem svarer på sånt?!?! 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
24 minutter siden, CrazyCatLady2500 said:

Ja!!! Nettopp - hvem svarer på sånt?!?! 

Alicia 😅

• Liker 6
Skrevet
Nutz skrev (Akkurat nå):

Alicia 😅

Og Kristin 🤭

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...