Gå til innhold

Grenseløst forelsket.

Knitalong

Skal du se Grenseløs kjærlighet?  

443 stemmer

1. 1. Skal du se Grenseløs kjærlighet?

Anbefalte innlegg

Me for life skrev (11 minutter siden):

https://www.rb.no/lokale-nyheter/grenselos-kjarlighet/s/1-95-1982258

For ti år siden møtte Anne fra Jessheim sitt livs store kjærlighet i Burma. I 1999 giftet hun seg med Nadeem Khan i Pakistan, som kone nummer to.

Han var fra Burma, men var gift og hadde barn i Pakistan. Hadde fått opphold i Norge hvis han skilte seg, men det nektet han å gjøre.

Can’t make this shit up 😂 hvordan setter man seg selv (og barna sine) i sånne situasjoner?? visste forsåvidt ikke at Annema hadde bodd i Jessheim - hvordan vet du at det er henne? 

Endret av Amaryllish
  • Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Amaryllish skrev (20 minutter siden):

Can’t make this shit up 😂 hvordan setter man seg selv (og barna sine) i sånne situasjoner?? visste forsåvidt ikke at Annema hadde bodd i Jessheim - hvordan vet du at det er henne? 

Du har helt rett, mulig jeg googlet litt for fort, men det var så mye som stemte.

Hun har iallfall vært gift en gang før med en hun hentet til Norge. Det har de snakket om helt i starten av serien.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne episoden var mørk.

Nosa begynner å vise sine sanne farger. Han har HELT urealistiske ambisjoner og drømmer, en ikke-eksisterende virkelighetsoppfatning og tydeligvis liten interesse av å integrere seg. Hans lave tanker om nordmenn er provoserende.

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt inntrykk, etter dagens episode (på tv):

Jan må skjerpe seg. Det er greit å sette pris på enkel standard. Men når man lar huset råtne på rot er det bare latskap. Mal huset. Mal stuegulvet. Sett i det minste inn et forbrenningstoalett. 

Jeg liker Austin.

Annema KLARER bare ikke  å si Galatasaray 🤭

Endret av Boetica
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (4 minutter siden):

Mitt inntrykk, etter dagens episode (på tv):

Jan må skjerpe seg. Det er greit å sette pris på enkel standard. Men når man lar huset råtne på rot er det bare latskap. Mal huset. Mal stuegulvet. Sett i det minste inn et forbrenningstoalett. 

Jeg liker Austin.

Annema KLARER bare ikke  å si Galatasaray 🤭

Virka som at han ikke har innlagt vann heller. Pekte han ikke mot en vanndunk og sa "Her er vannet"?

• Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knitalong skrev (1 minutt siden):

Virka som at han ikke har innlagt vann heller. Pekte han ikke mot en vanndunk og sa "Her er vannet"?

Det la jeg ikke merke til. Stakkars Janet. Evig campingtur i Nittedal 😕

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Knitalong said:

Jo. Så hvor dusjer de? Vasker hendene etter at de har vært på utedoen? Oppvask, klesvask?

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Allså jeg har familje i og fra Filippinene,og man kan helt klart finne nok av dårligere levestandard en hos Jan,men det er ganske close =P Fyren virker utrolig snill og en ganske fin fyr,men herregud for en levestandard han har laget for seg selv. Han lever jo i sin egen 3 verden.

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (Akkurat nå):

Det la jeg ikke merke til. Stakkars Janet. Evig campingtur i Nittedal 😕

Ja, uff :(

Håper han fikk kjøpt noen nye klær og skotøy til henne som passer for norsk vinter, og ikke bare fant noe blant rotet sitt 😮 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (Akkurat nå):

Jo. Så hvor dusjer de? Vasker hendene etter at de har vært på utedoen? Oppvask, klesvask?

Begynner å se for meg at Janet må ned til elva og skylle tøy. Beinhard sosialrealisme. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knitalong skrev (3 minutter siden):

Ja, uff :(

Håper han fikk kjøpt noen nye klær og skotøy til henne som passer for norsk vinter, og ikke bare fant noe blant rotet sitt 😮 

Det tror jeg ikke han har tenkt på. Han er nok en som må dyttes i riktig retning. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir bare trist av å se på Dundar… Han virker ikke glad, tvert i mot. Jeg tror dette «spillet» begynner å tære på han.💔

• Liker 22
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janet flytter jo inn i en isolert variant av huset hun bor i på Filippinene 🙈

I intervjuene med Dundar og Annema sitter hun og lener seg mot han, og han lener seg unna. Hun er alt for lang over i hans intimsone. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror Jan er veldig forelsket og veldig glad for å ha fått kjæreste . Virker snill og fornøyd med det enkle .Men han virker å ha lite peiling på hvordan det er vanlig å te seg sammen og hva en partner kan forvente av han videre . Synes godt det kunne vært mer på stell til Janet kom, for dette var ikke noe særlig . Er ikke egentlig høyere standard enn hun har fra før, for her er det iskaldt i forhold til hva hun er vant til . Håper de sammen kan gjøre dette til et bedre hjem for begge. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kuleku skrev (29 minutter siden):

Jeg blir bare trist av å se på Dundar… Han virker ikke glad, tvert i mot. Jeg tror dette «spillet» begynner å tære på han.💔

Ja, synes han virker mer fjern og nedstemt denne sesongen . 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motelvibes skrev (På 24.3.2023 den 1.15):

Skjul innhold

Sant, men mottaker skjønner ikke tre ord engang, så man kan like gjerne bare snakke til en hund. 

Dette er en frekkhet mot mange hunder, syns jeg. Hunden min forstår langt mer (!!!) av hva jeg sier, enn Dundar forstår av hva AnneMa sier! 😂

Nutz skrev (På 24.3.2023 den 18.52):

Sa de ikke noe om at de hadde lekt hide and seek i senga den første natta?
"I found you hahaha" "Yes you found me..."

Tenker dette er signaler som går rett over hodet på Alicia, Nosa vil ikke. Dette burde ikke sendes på TV, dette er ren utnyttelse av folk som kommer fra dårlige kår som ligger seg til Norge.

Det eneste er at det kanskje er litt greit at folk ser at det ikke bare er menn som kan være ekle griser og utnytte damer fra lavere kår... Det går absolutt andre veien også.

_________
Ellers syns jeg denne sesongen er vond å se på. Men, jeg syns også det er vondt å lese denne tråden. F. eks. slik dere skriver om Jan. Mulig jeg er naiv/dum, men jeg syns han fremstår som en søt og snill fyr - om enn noe enkel og ganske stakkarslig. Det virker ikke som han forstår at han lever i så dårlige kår som han gjør... Han virket jo stolt og happy med innsatsen han gjorde før hun skulle komme, som om han tror det faktisk er godt nok... Syns uansett mye av det som er skrevet her er ting ingen fortjener å bli sagt sånt om. 

Også enig med de som er skeptiske til at det sendes på TV, minus at det kanskje er greit at folk får øynene opp for at sånt faktisk foregår her. Samtidig er det jo noe med å verne folk da. Nei, huff.

• Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Chroma
CrazyCatLady2500 skrev (19 timer siden):

Så episode 2 nå. Altså, kjæresten til Kristin - Austin - er sympatisk. Men jeg blir bare trist av å høre om livet hans. Forferdelig at folk lever sånn. 
Men kanskje de to har en framtid? Han virker i hvert fall ikke som en kynisk lykkejeger. 

Ser ut som på Instagram (austin.ihezue) at han er kommet til Norge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dårligbrukernavn skrev (4 timer siden):

Dette er en frekkhet mot mange hunder, syns jeg. Hunden min forstår langt mer (!!!) av hva jeg sier, enn Dundar forstår av hva AnneMa sier! 😂

Det eneste er at det kanskje er litt greit at folk ser at det ikke bare er menn som kan være ekle griser og utnytte damer fra lavere kår... Det går absolutt andre veien også.

_________
Ellers syns jeg denne sesongen er vond å se på. Men, jeg syns også det er vondt å lese denne tråden. F. eks. slik dere skriver om Jan. Mulig jeg er naiv/dum, men jeg syns han fremstår som en søt og snill fyr - om enn noe enkel og ganske stakkarslig. Det virker ikke som han forstår at han lever i så dårlige kår som han gjør... Han virket jo stolt og happy med innsatsen han gjorde før hun skulle komme, som om han tror det faktisk er godt nok... Syns uansett mye av det som er skrevet her er ting ingen fortjener å bli sagt sånt om. 

Også enig med de som er skeptiske til at det sendes på TV, minus at det kanskje er greit at folk får øynene opp for at sånt faktisk foregår her. Samtidig er det jo noe med å verne folk da. Nei, huff.

Hva er det du reagerer på av ting som blir skrevet om Jan? Det med sengetøyet for eksempel, er jo bare fakta 😅 og han HAR utedo. Og det ER rotete. 

• Liker 13
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chroma skrev (Akkurat nå):

Ser ut som på Instagram (austin.ihezue) at han er kommet til Norge. 

Så bra. Jeg digger faren til Kristin, tipper radaren hans fanger det opp HVIS Austin ikke er seriøs 😃

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...