Gå til innhold

Grenseløst forelsket.

Knitalong

Skal du se Grenseløs kjærlighet?  

441 stemmer

1. 1. Skal du se Grenseløs kjærlighet?

Anbefalte innlegg

Jeg har sett 1-2 episoder her og der.

Jeg ble småsjokkert.

Jeg kunne ikke få en god følelse for noen av parene. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

27 minutter siden, Forundret.. said:

Det ender vel med at Nosa får en kompensasjon som plaster på såret.

DET tviler jeg på. Det fortjener han heller ikke. I hans øyne har han vunnet. Ikke bare kom han seg til Norge, han ble TV kjendis i tillegg.

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (46 minutter siden):

DET tviler jeg på. Det fortjener han heller ikke. I hans øyne har han vunnet. Ikke bare kom han seg til Norge, han ble TV kjendis i tillegg.

Det at han ikke fortjener det er jeg enig i. Men jeg hadde ikke blitt overrasket om det skjedde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte på episode 1 (nyeste sesong) mens jeg spiste lunsj i sted. Men nei, dette tror jeg ikke at jeg greier å se på. Føler bare ubehag. 😵💫 

Hvem gifter seg med en mann fra Nigeria som de har chatta med og deretter kjent i ni dager? 
Hva feiler det han mannen med utedoen? 
Er han homsen (husker ikke hva han heter, han med reptilene) litt enkel? 

Nei og nei og nei 🙈 

• Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, CrazyCatLady2500 said:

Jeg begynte på episode 1 (nyeste sesong) mens jeg spiste lunsj i sted. Men nei, dette tror jeg ikke at jeg greier å se på. Føler bare ubehag. 😵💫 

Hvem gifter seg med en mann fra Nigeria som de har chatta med og deretter kjent i ni dager? 
Hva feiler det han mannen med utedoen? 
Er han homsen (husker ikke hva han heter, han med reptilene) litt enkel? 

Nei og nei og nei 🙈 

Jeg er helt enig, det er dratt langt over grensen (no pun intended). Denne sesongen burde ikke vært sendt, med unntak av Siri og Emason.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (Akkurat nå):

Jeg er helt enig, det er dratt langt over grensen (no pun intended). Denne sesongen burde ikke vært sendt, med unntak av Siri og Emason.

Noe så horribelt. De folka her skal jo fortsette å møte kjente på butikken og være i jobb sjøl om alle har sett dem skjemme seg ut på Tv. Og hun ene jobber i nav?!?! Krise. 

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en ny favorittperson. Faren til Kristin for president 😻💙

• Liker 17
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (På 26.3.2023 den 17.58):

Han har vært i Norge i 9 mnd nå. De sliter nå fordi de har søkt om opphold FRA Norge , istedet for at han reiste tilbake til Nigeria og søkte derfra. De mener at de har spurt udi og at de har fått klarsignal på å gjøre det på denne måten, men det var visst feil. 

edit: de har åpne profiler i sosiale medier. 

Hva heter de på instagram? 
Hilsen nysgjerrig og dårlig til å lete :ler: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Kakaoen said:

Hva heter de på instagram? 
Hilsen nysgjerrig og dårlig til å lete :ler: 

Alicia_aisien, finner ikke Nosa

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (1 time siden):

Hjelp.. Der inne var det mye *kremt* ræl? 🙈😂

Takk for brukernavnet 🙂

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyeste episoden på Discovery + var så klein at jeg tok meg i å holde hender for øynene🙈😂 Altså dette er fælt 🙈Så uendelig kleint med enkelte av parene nå at jeg vet ikke om jeg orker å se denne sesongen, klarer vel ikke la være heller 😂😂😂nysgjerrigheten lenge leve 😂🙈

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (1 time siden):

Lo litt for meg selv nå, fordi jeg først trodde dette tilhørte gjemsel under dyna 😂😂😂 Alicia finner ikke Nosa 😂🙈Omg ! Jeg tror jeg har blitt skadet av å se dette programmet 😂😂😂🙈

• Liker 9
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så episode 2 nå. Altså, kjæresten til Kristin - Austin - er sympatisk. Men jeg blir bare trist av å høre om livet hans. Forferdelig at folk lever sånn. 
Men kanskje de to har en framtid? Han virker i hvert fall ikke som en kynisk lykkejeger. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aragon skrev (10 minutter siden):

Nyeste episoden på Discovery + var så klein at jeg tok meg i å holde hender for øynene🙈😂 Altså dette er fælt 🙈Så uendelig kleint med enkelte av parene nå at jeg vet ikke om jeg orker å se denne sesongen, klarer vel ikke la være heller 😂😂😂nysgjerrigheten lenge leve 😂🙈

Direkte vondt å se på tid tider 🙈

Alicia er så blendet av det faktum at hun har fått seg ferskt kjøtt at hun overser han som er i Norge for å bli en kjent designer, få seg stort hus, stor bil, stor båt - og synes nordmenn er et småkjipt folk. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser episode 3 nå. Hva er det med hun Alicia, er hun klin hakka gæren? 😵💫 

«godt å slippe dildo». Jeeez 🙈 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Babyyoda skrev (5 minutter siden):

Direkte vondt å se på tid tider 🙈

Alicia er så blendet av det faktum at hun har fått seg ferskt kjøtt at hun overser han som er i Norge for å bli en kjent designer, få seg stort hus, stor bil, stor båt - og synes nordmenn er et småkjipt folk. 

Godt summert på det paret synes jeg . Men i denne episoden slet jeg med å se på Jan og Janet også 😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (4 minutter siden):

Ser episode 3 nå. Hva er det med hun Alicia, er hun klin hakka gæren? 😵💫 

«godt å slippe dildo». Jeeez 🙈 

🙈 Den episoden satte henne i alle fall ikke i det beste lyset 😂🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (42 minutter siden):

Annema er litt spesiell da 🙂 

Hun er veldig egoistisk. Alt skal dreie seg om henne. At hennes behov og ønsker blir oppfylt er tilsynelatende det eneste som betyr noe. Tror ikke akkurat at hun er den enkleste å bo sammen med.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunabelle skrev (1 minutt siden):

Hun er veldig egoistisk. Alt skal dreie seg om henne. At hennes behov og ønsker blir oppfylt er tilsynelatende det eneste som betyr noe. Tror ikke akkurat at hun er den enkleste å bo sammen med.

Hehe ja hun er det Annema  gjør som Annema  vil var vel mottoet nei hun er nok ikke lett og leve med  ☹️ skjønner ikke hva Dundar ser i henne han burde funnet seg ei Tyrkisk jente på egen alder 🙂 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...