Gå til innhold

Skal du se Grenseløs kjærlighet?  

443 stemmer

1. 1. Skal du se Grenseløs kjærlighet?

Anbefalte innlegg

Skrevet
On 3/25/2022 at 3:24 PM, BLOMSTERKVAST said:

Tviler og litt på det. Hun må vell kunne forsørge han .

Hun kan jo ikke tjene stort på den neglesalongen da? Såvidt jeg vet trenger man bare tjene litt under 300000 kr I året for få det til. 

• Liker 3
Skrevet
5 hours ago, elskermenn said:

Lol han forventer at hun skal rydde og vaske opp etter ham

Tror vel Udi forhindrer mange tragiske skjebner ved å avslå søknader, såklart må de få treffes en gang, men utover det, er jeg ikke så sikker på at alle kvinnene som kommer fra disse landene har det så bra her.

• Liker 16
  • Nyttig 1
Skrevet
Zenhouse skrev (På 24.3.2023 den 12.57):

Syns ikke denne sesongen er noe særlig å se på ( unntaket er Siri og Emmason da) 

Dundar og AnneMa er over. Det er ikke bare UDI som sier, Dundar distanserer seg, enda tydeligere denne gang. Og kom igjen- han forstår ikke de enkleste spørsmål på engelsk. 
Alicia er en «gammel gris, jeg heier på at voksne kvinner skal eie sin seksualitet, men ikke på denne måten. Det er vondt å se på, og jeg synes Nosa forjener litt mer respekt enn å bli fremstilt som en levende dildo. 
Kristin og Austin er helt greie sikkert- det blir bare litt for heavy religiøst for meg. 
Paret i Ecuador - helt ok- der yngstemann er mer moden en eldstemann. 

For Anne Ma sin skyld er det bedre at Dunar gjør det slutt snart. For da kan hun ha unnskyldning på at Dunar orket ikke presset å aldri bli akseptert av UDI. Dem begge klarte ikke presset om å aldri komme sammen i Norge.  Enn heller at det har gått 7 år å han vil skille seg. Å finne seg dame på egen alder. Spennende å se hvor lenge Dundar holder ut " ekteskapet " ser det på blikket hans at Anne Ma kun er tidsfordriv.

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet
On 3/26/2022 at 10:33 AM, Honey Dew said:

Visst kan vi damer 50+ ha et godt sexliv og ha stevnemøte, men grensen går hvis en en treffer og har sex med et menneske som er like gammel som våre barn og kanskje yngre.

Dette er jo litt fordommer og veldig typisk å mene for oss kvinner, det er drøssevis av menn som er i forhold til 30 år yngre kvinner, uten en gang å tenke over det. Heller ikke bare med utenlandske kvinner. Selv om jeg selv ikke hadde villet meg så vondt ser jeg definitivt holdninger hos oss kvinner som opprettholder slike farser. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
timbar skrev (48 minutter siden):

Dette er jo litt fordommer og veldig typisk å mene for oss kvinner, det er drøssevis av menn som er i forhold til 30 år yngre kvinner, uten en gang å tenke over det. Heller ikke bare med utenlandske kvinner. Selv om jeg selv ikke hadde villet meg så vondt ser jeg definitivt holdninger hos oss kvinner som opprettholder slike farser. 

Selvfølgelig er det betenkelig med aldersforskjell på 30 år. Men man sier ikke det høyt. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
timbar skrev (1 time siden):

Hun kan jo ikke tjene stort på den neglesalongen da? Såvidt jeg vet trenger man bare tjene litt under 300000 kr I året for få det til. 

Hun ble nylig slått konkurs. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
Eva-Lena skrev (2 timer siden):

Håper det er bein i nesa på Janet og at hun KREVER returbillett strake veien hjem igjen. Stakkars dame. Attpåtil mener Jan at sønnen hennes vil trives der 😳

Æsj, jeg hadde ikke orket å være hjemme hos han uten all verdens vaksiner og smittevern utstyr 🤮

For å gå inn der måtte jeg hatt vernedrakt, vernesko, hansker og gassmaske 😷

Hun aner ikke hvilken ekkel svinesti som venter, og hvor uhygenisk han er. Huset ser falleferdig ut, som et abandoned house.  Sønnen har ingenting der å gjøre før hele rønna er ryddet, vasket og desinfisert.

Endret av K_mb
  • Liker 12
  • Nyttig 2
Skrevet
K_mb skrev (26 minutter siden):

Hun aner ikke hvilken ekkel svinesti som venter, og hvor uhygenisk han er. Huset ser falleferdig ut, som et abandoned house.  Sønnen har ingenting der å gjøre før hele rønna er ryddet, vasket og desinfisert.

Eventuelt brent ned og bygget opp igjen, usikker på hva som tar kortest tid og er best i lengden.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Mulig jeg er helt på bærtur nå, men jeg trodde Annema var ufør og hadde neglesalongen som en hobby på siden?

• Nyttig 1
Skrevet
Nutz skrev (7 minutter siden):

Mulig jeg er helt på bærtur nå, men jeg trodde Annema var ufør og hadde neglesalongen som en hobby på siden?

Det er Alicia som er ufør

• Nyttig 2
Skrevet
Hvitstrietapet skrev (19 minutter siden):

Eventuelt brent ned og bygget opp igjen, usikker på hva som tar kortest tid og er best i lengden.

Hehe det er ikke godt å si 🤷‍♀️

• Liker 1
Skrevet

AnneMa har opprettet en spleis til reiser til Tyrkia og advokatutgifter. Om hun ikke har råd til advokat eller flybilletter til Tyrkia så har hun heller ikke råd til å importere en ektefelle som skal forsørges. Det er en grunn til at inntektsgrensen eksisterer. 

• Liker 20
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Fotballfluen skrev (10 timer siden):

AnneMa har opprettet en spleis til reiser til Tyrkia og advokatutgifter. Om hun ikke har råd til advokat eller flybilletter til Tyrkia så har hun heller ikke råd til å importere en ektefelle som skal forsørges. Det er en grunn til at inntektsgrensen eksisterer. 

Er det en ny spleis eller den som ble avsluttet i fjor sommer?

Endret av Hjertestein
  • Liker 1
Skrevet

Er det bare meg eller virker han til hun Alicia utrolig feminin? Får sikkelig gay vibber av han

• Liker 10
  • Nyttig 8
Skrevet
Hjertestein skrev (10 timer siden):

Er det en ny spleis eller den som ble avsluttet i fjor sommer?

Det er en ny spleis og det er veldig tydelig at de ønsker å unngå at bobestyrer for konkursen hennes ikke skal få greie på dette eller få tilgang til pengene. For den er opprettet av én dame, mens pengene skal utbetales via en annen dame. Ikke sikkert at de hun skylder penger setter pris på denne måten å gjøre ting på. Det har bare kommet inn 10850,- av de 40000,- de har bedt om også, så tror ikke folk har troen på at hun skal lykkes i å få Dundar til Norge. Spleisen avsluttes i dag, så da kommer det nok ikke inn så mye mer heller. Men det er nok en ny på gang om ikke mange dagene.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Lunabelle skrev (10 minutter siden):

Det er en ny spleis og det er veldig tydelig at de ønsker å unngå at bobestyrer for konkursen hennes ikke skal få greie på dette eller få tilgang til pengene. For den er opprettet av én dame, mens pengene skal utbetales via en annen dame. Ikke sikkert at de hun skylder penger setter pris på denne måten å gjøre ting på. Det har bare kommet inn 10850,- av de 40000,- de har bedt om også, så tror ikke folk har troen på at hun skal lykkes i å få Dundar til Norge. Spleisen avsluttes i dag, så da kommer det nok ikke inn så mye mer heller. Men det er nok en ny på gang om ikke mange dagene.

Du kan donere 500.- og da får du en personlig takk fra begge to 😂

• Liker 2
Skrevet
K_mb skrev (13 timer siden):

Enig, skikkelig svinesti 🤮

• Liker 1
Skrevet

Trist å se på, det er så ekstremt med de fleste av dem. Det eneste ekte paret her er jo Emason og Siri, og de unge mennene muligens, selv om de er helt i startfasen av noe som kan bli et forhold (men som kanskje mest blir et dramatisk brudd på tv).

Konseptet blir bare mer og mer at man driter ut disse menneskene ved at vi som seere så opplagt ser hvordan ting er, mens deltakerne ikke gjør det. Det vondeste er Alicia og Nosa… vi sitter liksom hjemme i sofaen og underholdes av å se en overgrepshistorie. Nei, herlighet, det programmet her kan jeg ikke se på mer, jeg er for følsom 🥺

• Liker 19
  • Nyttig 3
Skrevet

Legger til: å lage tv av slike opplagte tilfeller av utnytting og ta med klipp der mennesker uten forutsetninger for å forstå helt hva de er med på blir til de grader dehumanisert og objektifisert (som jeg tenker f eks om Nosa - han har jo aldri sett en tunnel en gang, hvordan skal han kunne ta et informert valg om å være med i en norsk tv-produksjon??) - ja, det ER utnytting i seg selv. De burde jo stoppa Alicia når hun legger ut om Nosas underliv f eks, i stedet tar de det med og viser det på tv. 

Smekk på labben altså, TV-Norge!

• Liker 31
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Gjest Chroma
Skrevet
Skriblerinna skrev (21 minutter siden):

Legger til: å lage tv av slike opplagte tilfeller av utnytting og ta med klipp der mennesker uten forutsetninger for å forstå helt hva de er med på blir til de grader dehumanisert og objektifisert (som jeg tenker f eks om Nosa - han har jo aldri sett en tunnel en gang, hvordan skal han kunne ta et informert valg om å være med i en norsk tv-produksjon??) - ja, det ER utnytting i seg selv. De burde jo stoppa Alicia når hun legger ut om Nosas underliv f eks, i stedet tar de det med og viser det på tv. 

Smekk på labben altså, TV-Norge!

Enig. Smekk til både Alicia og Tv-Norge. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...